Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0
Soluţie acceptată

Actualizare informatie cost control

In urma unei discutii pe care am avut-o cu unul dintre moderatori, am decis sa va rog sa raspunde-ti la urmatoarea intrebare: La ce interval se actualizeaza informatia pe care o primiti de la *123# ? Ma refer la intervalul care trece intre momentul initierii unui apel si momentul la care este evidentiat consumul de minute/credit aferent.  Pe telefonul sotiei mele informatia a fost actualizata instantaneu. A fost vorba de minute consumate din cele 60 primite bonus (nu stiu daca are neaparat importanta de unde este efectuat consumul).

Va multumesc pentru raspunsuri

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Actualizare informatie cost control


sirtius a scris:

In urma unei discutii pe care am avut-o cu unul dintre moderatori, am decis sa va rog sa raspunde-ti la urmatoarea intrebare: La ce interval se actualizeaza informatia pe care o primiti de la *123# ? Ma refer la intervalul care trece intre momentul initierii unui apel si momentul la care este evidentiat consumul de minute/credit aferent.  Pe telefonul sotiei mele informatia a fost actualizata instantaneu. A fost vorba de minute consumate din cele 60 primite bonus (nu stiu daca are neaparat importanta de unde este efectuat consumul).

Va multumesc pentru raspunsuri


Salut sirtius!

  Aceiasi intrebare (cu alte cuvinte)a fost pusa de utilizatorul Impro,aici,unde Valentina dat un raspuns in acest sens.

 

ScreenShot003.gif

 

Multumesc!

Ionut..


Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Actualizare informatie cost control

    Te vei supara pe mine, dar ... raspunsul tau este inutil si nepotrivit contextului. Intrebarea mea a fost legata de cartela in timp ce raspunsul tau este legat de abonament.

    Motivul pentru care am adresat intrebarea este legat de dorinta mea de a face o comparatie intre cartela si abonament, unde actualizarea se face si la 10 ore dupa ce informatia s-a modificat.

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Actualizare informatie cost control

[ Editat ]

   Salut sirtius!

Nu mi-am dat seama ca serviciul *123# ar avea un comportament diferit in raportul cartela-abonament.

Apropo...

Nu este nicio suparare (nu in cadrul activitatii pe forum).

Asa cum nu a fost nici pentru cei dinaintea ta si nu va fi nici  pentru cei care vor mai fi.  Emoticon fericit

 

Multumesc!

Ionut


Vodafone
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Actualizare informatie cost control

[ Editat ]

Salut sirtius.

 

Informatia despre Cost Control este actualizata corect imediat ce s-a incheiat o convorbire telefonica sau, dupa caz, o sesiune de date.

 

Daca vei suna la *123# in timpul unui apel sau a unei sesiuni ti se vor afisa mai putine unitati, pentru ca in momentul in care initiezi un apel sau sesiune, sistemul de prepaid blocheaza un anumit numar de unitati, fie ele minute sau MB.


Tudor.

Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Actualizare informatie cost control

Banuiesc ca "Informatia despre Cost Control este actualizata corect imediat ce s-a incheiat o convorbire telefonica sau, dupa caz, o sesiune de date" se refera la ceea ce se intampla la cartele, deoarece la abonament dureaza si 10 ore uneori aceasta actualizare.

Nu am inteles la ce se refera afirmatia "Daca vei suna la *123# in timpul unui apel sau a unei sesiuni". Mai exact, cum pot suna la *123# in timpul unui apel? Nu am incercat niciodata sa fac asa ceva.

Ca si concluzie, inteleg ca este o mare diferenta intre cum se efectueaza actualizarea informatiei la abonamente si la cartela, iar confirmarea acestei informatii a fost scopul postarii mele.

Multumesc pentru raspuns.


Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Actualizare informatie cost control

Da, sirtius, in timpul unui apel sau al unei sesiuni de date poti interoga serviciul de USSD respectiv *100# sau *123# si iar da, ma refeream pentru cartele. Pentru abonament se fac 3-4 actualizari pe zi in contextul in care se efectueaza un eveniment, fie el apel, sms, sesiune de date sau orice taxare. Daca pentru o perioada mai mare de timp(zile) doar se primesc apeluri, atunci serviciul de Cost Control nu isi va mai updata data din mesaj pentru ca informatia aceea este actualizata.

Seara frumoasa,

Tudor. 

Vodafone
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Actualizare informatie cost control

[ Editat ]

Mi se pare firesc sa se actualizeze informatia doar daca se efectueaza apeluri (si implicit exista un consum). Nu mi se pare corect (si am observat ca mai exista si alti utilizatori care au postat pe forum ce au aceeasi opinie) ca sa existe diferenta intre actualizarea informatiei la cartela si la abonament. De exemplu, ieri (la abonament) am avut un apel efectuat (de mine, nu primit) la 11.55 iar la 19.55 informatia nu era actualizata. Nu am mai verificat ulterior dar banuiesc ca au mai trecut cateva ore pana la actualizarea informatiei.

Nu mi se pare corecta aceasta discriminare a abonatilor, dar cui nu-i place.... sa treaca la cartela sau in alta retea, nu?

PS: Sper ca acest mesaj sa nu conduca la o aliniere intre cartela si abonament, in sensul actualizarii informatiei si la cartela o data la 6-12 ore Emoticon stânjenit

Multumesc