Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎17-08-2018
0

Am platit online o reincarcare si am primit 0 euro

De doua ore jumate am facut o reincarcare de credit online si am platit cu cardul. NU AM PRIMIT ABSOLUT NIMIC. Sunt plecat si nu pot da de voi, noroc cu wifi-ul. Ce fac? Cat sa mai astept?

 

Nu e pentru prima data cand se intampla asta, chiar mai jos a mai postat cineva ieri ca a patit la fel. Nu va putin rusine?

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎17-08-2018
0

Reincarcare cartela 8 euro , 0 euro credit dupa reincarcare! Ce se intampla !

Am reincarcat in urma cu 1 ora cartela mea cu 8 euro, si ghiciti ce, 0 euro credit disponibil. Unde imi sunt banii oameni buni !
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎17-08-2018
0

Am incarcat cu 7 eur acum 2 ore si am 0 eur credit!

Am incarcat online cu 7 eur acum 2 ore si nu am primit nici un credit. Nu am acces la date mobile si nu pot initia apeluri :-(

Vodafone sau mobilPay, sunt probleme tehnice? Corect este sa ne anuntati, ce se intrampla?

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎16-08-2018

Re: Am platit online o reincarcare si am primit 0 euro

Aceeasi problema si se pare ca nu suntem singurii. Se pare ca in Romania nu doar conducerea fura. Ci oricine apuca. Este incredibil ce se intampla
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Am platit online o reincarcare si am primit 0 euro

Buna tuturor si ne prezentam scuze pentru situatia pe care ati intampinat-o fiecare dintre voi. Facem toate eforturile ca astfel de situatii sa nu se intample, insa vineri am intampinat o disfunctionalitate, in urma careia, creditul nu se aloca pe loc sau in cateva minute. Situatia a fost remediata in jurul orei 19 si fiecare dintre voi a primit creditul reincarcat in timpul zilei. Puteti confirma aceasta?

Tudor

Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Re: Am platit online o reincarcare si am primit 0 euro

[ Editat ]

Buna ziua,

 

 

Aceeasi situatie si in cazul meu, pe 22.08 ora 5 dimineata. Am reincarcat credit prin card online, dar sistemul a refuzat sa il aloce in urmatoarele 15 minute, desi bonusurile de reincarcare mi-au fost transmise instant, si nu am putut activa optiunea dorita. 

La apelul cu consultantul Vodafone la ora 8.30 in aceasta dimineata , mi s-a comunicat ca acel credit reincarcat s-a si consumat deja, in conditiile in care am fost conectat la wifi intre orele 5-8 dimineata, si nu am folosit telefonul. Nici update-uri in background de aplicatii si altele. 

In absenta logului de trafic de date, consider ca am primit un raspuns general, aferent altor cazuri aparent similare.

 

Numar referinta tranzactie 72600555, numar telefon 722324678.

 

Sunt profund, profund dezamagit de comunicarea Vodafone.

Moderator
Postări: 11
Înregistrat: ‎21-09-2015
0

Re: Am platit online o reincarcare si am primit 0 euro

Buna ,

 

Pentru protectia datelor tale, te rugam sa ne trimiti aceasta solicitare pe adresa de e-mail https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm pentru a putea sa iti trimitem raspuns 😗

Te astept cu drag!
Moni