Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

Buna ziua domnule Florin !! Eu iti spun de pe acum ca nu o sa se rezolve nimic cu problemele tale pe care le ai pe cartela ta pentru ca am avut si eu ceva probleme acum vreo 6-7 sau poate chiar 8 luni de zile si am asteptat o luna de zile si tot nimic nu sa rezolvat cu problemele mele. Mie imi zicea mereu ca o sa-mi raspunda in cel mai scurt timp posibil si am asteptat de geaba o luna de zile si pana la urma am aruncat cartela si am luat alta cartela pe alta retea .....

Eu una cred ca nici sa chinuit operatori sa-mi trimita solicitarea mea catre coligi lor de la Tehnica ca sa-mi rezolve problemele .  Nu este exclus si la tine sa nu o fi facut tot asa.......ca si la mine ...Emoticon fericit

 

Eu Florin iti doresc mult succes !!!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

Salut Elena,

 

Spune-mi, te rog, daca te pot ajuta cu ceva.

 

O seara frumoasa,

Claudiu

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

Buna Claudiu !!! Eu nu mai am nevoie de nici un ajutor din partea voastra pentru ca nu mai am cartela...asa cum am mai spus si mai sus,cartela mea am aruncat-o la gunoi......eu am postat mai mult pentru domnul Florin ca poate sa astepte mult si bine pana cand isi se face ochii mari....pana o primeasca un raspuns de la echipa Tehnica a voastra.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

Salut Elena,

 

Iti apreciez feedback-ul dar doresc sa mentionez ca postarea ta poate fi tradusa ca o generalitate, nu tocmai in cunostinta de cauza.

Situatiile pot diferi de la caz la caz, iar echipele si departamentele avizate au proceduri ce trebuie urmate in rezolvarea solicitarilor.

 

De asemenea, interactiunea cu echipa de moderatori schimba destul de mult intr-un cadru pozitiv acest lucru, intrucat putem urgenta orice caz venit ca solicitare.

 

O seara frumoasa,

Claudiu

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎01-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

[ Editat ]

Ok,am inteles,atunci inseamna ca trebuie sa asteptam cat mai mult pana se rezolva probleme,nu este asa???

Dar mie una nu mi se pare corect asa ceva ca sa asteptam o luna pt niste mici probleme......si cel mai rau este ca la mine ca nici nu sa rezolvat problemele care le-am avut pe cartela mea .... Dar poate domnul Florin are mai mult noroc de cat mine si poate este servit altfel pentru ca dansul este barbat,iar eu sunt femeie .

 

O seara buna va doresc la toti !  O sa stau cu ochii in partu pe acest topic ca sa vad cat o sa mai dureze aceste probleme adresate de domnul Florin de acum doua saptamani .

 

La revedere !!!

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: Am si eu o nelamurire

[ Editat ]

Buna seara doamna Elena87 ! Va rog frumos sa nu va mai bagati in discutia mea cu colegii de pe acest forum pentru ca eu nu m-am bagat in discutia dvs cand ati avut probleme .

Asa ca va rog ff mult doamna Elena87 ca sa incetati discutia cu operatorul Claudiu pentru ca el stie fff bine ce este acolo la servici .

Eu unul am rabdare pentru ca stiu fff bine cum este cand ai ceva de lucru si cat dureaza acest lucru,mai ales daca nu iese din prima acel lucru ai si mai mult de lucru pana cand o fi totul ok .Emoticon trist

 

O seara buna va doresc tuturor !!!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Am si eu o nelamurire

Salut,

 

In ceea ce priveste aceasta discutie, precum poti observa, mi-am oferit suportul pentru a te putea ajuta. 

Din pacate, propun sa nu continuam aceasta discutie (cel putin nu in aceeasi maniera), intrucat observ ca se indreapta catre un subiect nu tocmai placut si productiv pentru acest forum, de natura sexista. Te asigur ca faptul ca esti femeie nu are nicio legatura cu situatia de baza. Toti clientii sunt tratati in acelasi mod, iar suportul nostru nu este oferit doar unei singure categorii de useri. 

 

Asadar, doresc sa te asigur ca orice situatie intampini, ma poti anunta atat pe mine cat si pe oricare dintre colegele mele, iar iti vom oferi tot suportul necesar. 

 

O zi frumoasa iti doresc

Emoticon fericit

Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: Am si eu o nelamurire

Buna ziua !! Va anunt ca sa rezolvat o problema din cele doua probleme . Adica sa rezolvat problema aceia cu 75.0 KB,acum sa facut 75.0 MB corect .

Acum a mai ramas o singura problema cu stergerea extraopiuni direct de pe contul my vodafone . Dar sper sa se rezolve si cu aceasta problema  .

 

O zi buna va doresc !!!  Multumesc mult pentru rezolvarea problemelor .Emoticon care face cu ochiul

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Am si eu o nelamurire

Salut Florin-Iordache,

 

Ma bucur ca una dintre situatiile semnalate a fost remediata. Te asigur ca echipa de la tehnic se ocupa si de rezolvarea celeilalte.

 

 

O zi frumoasa!

Cristina

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 406
Înregistrat: ‎01-02-2012

Re: Am si eu o nelamurire

Buna ziua ! Va anunt ca sa rezolvat problemele despre acest anunt .

 

Acest topic se poate inchide .  Va multumesc  mult pentru ajutor !!!