Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎01-02-2015
0

Consum date incorect

Bună, ieri 04.03.2018 am consumat cca 11gb de net, trafic consumat din opțiunea Net primești care expiră pe 17 martie în condițiile în care opțiunea Bonus 50000gb expiră pe 6 martie. Pe site-ul dvs. scrie că se consumă bonusul/opțiunea care expiră prima. Mulțumesc.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Consum date incorect

Ne pare rau ca raspundem cu intarziere, olariuflorinSituatia trebuia verificata de catre colegii mei. Pe viitor, ne poti suna la *777 / +40372027777 sau completand formularul de aici. Cum ai rezolvat atunci?


Tudor

Vodafone