Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-04-2017
0
Soluţie acceptată

Cost Control MyVodafone

Buna ziua.

 

Sunt relativ proaspat portat de la Orange de pe prepay pe cartela Voda. Am avut in prima luna optiunea de 8 euro activa. Acum, cand incerc sa reactivez optiunea in aplicatia MyVodafone nu mai am nici Menu-ul Cost Control nici vreo optiune de activare alte optiuni. Am reincarcat din aplicatie acum o ora si de atunci caut o modalitate de activare optiunea de 8 euro. La *222, la menu-ul respectiv avem posibilitatea de a activa optiunile de 7,6,5,10,12 euro. Nu pricepde ce e atat de greoi accesul la asa ceva.

 

In fina, ar putea fi probleme tehnice, dar pe site-ul Voda, cand incerc sa activez optiunea respectiva, primesc mesaj cu Acces Restrictionat (da, eram logat cand am incercat): https://www.screencast.com/t/ZNiBzyqpr

 

Deci am trei unelte pentru a face asta, nici una nu imi functioneaza:

 

  • in aplicatie nu am cum sa aflu Cost Control nici sa activez optiunea;
  • pe soite am acces restrictionat,
  • la *222 nu exista aceasta optiune.

Optinuea vad ca este inca in oferta.

Sugestii?

 

Romeo

Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015
0

Re: Cost Control MyVodafone

Buna!

Pentru aceasta situatie iti recomand sa ne apelezi la *777(pentru solicitarile de date)/*222(pentru solicitarile de voce), prin canalul de chat disponibil in aplicatie sau completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

O zi frumoasa,
Georgiana

Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎21-04-2017
0

Re: Cost Control MyVodafone

Buna, si multumesc pentru raspuns:

 

*777 e serv clienti pentru servicii de date. Nu ameu o problema cu internetul...nu vad de ce as suna aici...dar am sunat, poate-poate. Nici una din optiuni nu ma poate ajuta.

 

la *222 am sunat deja. Vezi mai sus, te rog, ce am scris deja ca nu se intampla acolo...

 

La formularul de care imi scrii nu am acces: https://www.screencast.com/t/YHjjCId5ZEQ

 

Si canalul de chat nu e disponibil pentru cartela. C'mon!!!

 

Incep sa pierd din ce in ce mai mult timp pentru o problema (teoretic) simpla...

Nu stiu ce sa mai cred.