Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 2
Înregistrat: ‎06-02-2018
0

Credit 0

 Buna ziua
Am facut o reincarcare a cartelei telefonice
in ziua de 4 februarie cu 3 euro
si in ziua de 5 februarie cu 6 euro de la unul din Terminalele QIWI de pe strada Lunga din Brasov
si imi apare credit 0
Am sunat la societatea QIWI care administreaza aceste terminale si mi-au confirmat creditele dar m-au sfatuit sa sun la nr . *222 sa intru in contact cu un operator Vodafone lucru imposibil intrucat nu raspunde nici un operator
Cum pot proceda in acest caz
?
Am efectuat in ziua de 4 februarie o singura convorbire cu Italia
si in ziua de 5 februarie tot o singura convorbire cu Italia
Cum e posibil sa nu mai pot vorbi nici national si nici international in conditiile in care aveam 400 minute internationale?
Laura

Nr. meu de telefon este 0735461478

Moderator
Postări: 617
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Credit 0

Buna,

Pentru ca nu ai ales si activarea serviciilor,dar ai apelat si ai folosit serviciul de internet, creditul tau a fost consumat.

Poti verifica aceste sesiuni de date, dar si acel credit consumat pe partea de voce, accesand contul tau online de MyVodafone sectiunea Detaliere Apeluri.

Madalina