Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎30-10-2017

Credit disparut

In cursul zilei de azi, la ora 09:58 am primit un mesaj de la Vodafone in care sunt instiintat de faptul ca extraoptiunea mea de 5 euro a expirat si se reinnoieste automat daca am 5 euro pe cont. Am efectuat in cursul zilei de azi la ora 13:31 (adica dupa primirea mesajului mai sus descris) o reincare cu credit cu 6 euro, dar i-am pierdut fara ca extraoptiunea sa se activeze automat asa cum se intampla in 100% din cazuri si fara sa folosesc datele mobile sau orice altceva ce ar fi putut consuma cei 6 euro. Ce se poate face in acest caz fiindca eu am pierdut creditul acela fara sa beneficiez deloc de el si nu mi se pare corect si nici cinstit.
In acest sens, va pot dovedi cu mesajele primite de la Vodafone in care sunt instiintat ca am reincarcat cu 6 euro.

 

Va multumesc!

sfd
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-03-2018

Re: Credit disparut

Nu sunteti singurul .se pare ca este o practica normala.Mie mi-au disparut 10 e ,am sunat la 222 mi-au aparut 6 e apoi am mai sunat de 2 ori si au refuzat sa spuna unde este diferenta de 4 e si efectiv mi-au inchis telefonul.

 

 

Highlighted
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Credit disparut

Buna, user679! Am modificat numele de utilizator din motive de siguranta pentru contul tau. La o zi dupa ce ne-ai contactat ai fost ajutat de catre un coleg si ti s-a activat corect oferta. Problema a fost ca desi ai primit mesajul de confirmare, activarea propriu-zisa a durat putin mai mult si apelurile sau conexiunile la internet au fost la tarife standard.

 

Pe viitor, ne puteti suna la numarul  *222 / +40372022222 sau completand formularul de aici si un coleg va va ajuta.  

 

Va mai asteptam pe forum cu intrebari si opinii legate de serviciile si produsele pe care le oferim.

Tudor

Vodafone