Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-06-2016
0

Credit inapoi

Buna ziua, mi-a fost incarcat numarul cu 7E si mi s-a activat automat extraoptiunea cu 6E, imi puteti da creditul inapoi pentru a-mi activa optiunea cu 7E ?

Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Credit inapoi


@0724006344 a scris:

Buna ziua, mi-a fost incarcat numarul cu 7E si mi s-a activat automat extraoptiunea cu 6E, imi puteti da creditul inapoi pentru a-mi activa optiunea cu 7E ?


Buna,

 

In vederea rezolvarii acestei solicitari este necesar sa ne contactezi utilizand una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/.

 

Multumesc,

Elena

Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-08-2016
0

Re: Credit inapoi

[ Editat ]

Buna ziua, am incarcat o cartela cu ocazia inceperii procesului de portare si am trimis sms cu textul CREDIT la nr. 579 , cinci zile mai tarziu observ ca nu s-a efectuat portarea si mai mult, nici creditul nu l-am primit . Va rog sa remediati problemele, sa efectuati portarea si sa restituiti creditul sau sa anulati portarea si sa restituiti contravaloarea incarcarilor ! Mentionez ca NU am beneficiat de serviciile Vodafone in acest timp .

Va multumesc,

Highlighted
Membru
Postări: 33
Înregistrat: ‎18-11-2012
0

Re: Credit inapoi

sms cu textul CREDIT la nr. 579

Acea optiune de a recupera fara sa mai vorbesti cu cineva de la vodafone Emoticon fericit nu a functionat niciodata.
Chat nefunctional si multe altele de la vodafone, acum cred ca au ajuns pe ultimul loc ca si angajati care cunosc un pic cea ce ar trebui sa faca.
Consultant
Postări: 254
Înregistrat: ‎30-12-2014
0

Re: Credit inapoi


@myvodafone a scris:

Buna ziua, am incarcat o cartela cu ocazia inceperii procesului de portare si am trimis sms cu textul CREDIT la nr. 579 , cinci zile mai tarziu observ ca nu s-a efectuat portarea si mai mult, nici creditul nu l-am primit . Va rog sa remediati problemele, sa efectuati portarea si sa restituiti creditul sau sa anulati portarea si sa restituiti contravaloarea incarcarilor ! Mentionez ca NU am beneficiat de serviciile Vodafone in acest timp .

Va multumesc,


Buna,

 

Pentru verificarea situatiei, te rog sa ne contactezi prin una dintre variantele de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contacteaza-ne/index.htm.

 

Multumesc!