Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎14-01-2019
0

Extraoptiune Inactiva

Buna ziua,

 

am reincarcat extra-optiunea 6 EUR pe data de 09.01.2019. In acest moment mai am conform cost control urmatoarele:

 

Actualizat la: 14 Ianuarie 2019, ora 17:51:33

 

 

 

 

minute/SMS naționale

600

Nelimitat Vodafone

Nelimitat

MB

211129

Ce Vrei Tu
(MB/SMS/minute naționale)

0

Minute internațional mobil

 200
 
De dimineata insa nu mai pot da mesaje/ apeluri in alte retele decat Vodafone si nu mai pot accesa nici datele Mobile. Primesc eroare de conectare la retea, iar mesajul general valabil atat pentru date mobile cat si pe SMS/Apeluri este ca nu mai am credit.
 
Imi vine greu sa cred ca nu mai am credit, tinand cont ca mai am atat MB cat si SMS/Minute Nationale, conform Cost Control, cum spuneam. Intr-adevar "Ce Vrei Tu" vad ca au fost consumate, dar totusi ar trebui sa pot accesa celelalte resurse.
 
Am creat si un Ticket de asistenta, la care astept raspuns, insa am nevoie de acces la date si la SMS nationale, fiindca pana la urma le-am platit si ma bazam pe ele.
 
In acelasi timp in aplicatia MyVodafone de pe telefon primesc mesajul ca nu as avea optiune activa.
 
A mai patit cineva asa ceva? Exista vreo rezolvare? Folosesc un Telefon Android.
 
Multumesc.
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎08-08-2013
0

Re: Extraoptiune Inactiva

da, aceeasi problema o am si eu de ieri 15.01, am optiunea de 5 euro activa dar se comporta ca si cum nu as avea

Highlighted
Moderator
Postări: 36
Înregistrat: ‎08-10-2014
0

Re: Extraoptiune Inactiva

Buna,

Traversam o perioada mai aglomerata motiv pentru care se poate sa raspundem cu intarziere.

 

Ne pare rau pentru ca ai intampinat aceasta situatie. Te rugam sa ne oferi mai multe detalii cu privire la solicitarea ta fie apeland serviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

 

Multumim  pentru intelegere! si asteptam sa ne contactezi!

 

Raluca