Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎10-07-2019
0

Haos in meniul *100#, ramura Internet

[ Editat ]

Astazi am pierdut 2 ore in incercarea de a incarca o cartela pre-pay cu o extraoptiune de internet. Pana la urma a trebuit sa apelez la consultanti apeland *777 pentru a rezolva problema, dar expun si aici situatia, in cazul in care nu sunt singurul afectat, si pentru a ridica un semnal de alarma privind incompetenta departamentului tehnic al Vodafone.

 

Modul cel mai de baza pentru a activa si gestiona extraoptiuni este prin apelul la serviciul USSD *100#, dar astazi, se pare ca una din ramuri - Internet - este intr-un haos total. Verificat pe 2 telefoane diferite.

 

Apeland la *100# si intrand in ramura [4 Internet], avem urmatoarea corelare (optiune --> unde duce daca este selectata):

1 Internet national 40.000 MB --> Tarif de depasire 0.25 EUR/min. Valabilitate 30 zile

2 Internet national 100.000 MB --> Cu 5 euro credit primesti 40.000 MB disponibili national, valabilitate 28 zile --> [1 Confirma] --> UNKNOWN APPLICATION

3 Internet national 5.000 MB --> Cu 10 euro credit primesti 100.000MB disponibili national, valabilitate 28 zile.

4 Internet National 10.000 MB --> Cu 1 Euro credit, primesti 5.000 MB disponibili national, valabilitate 2 zile. Pentru roaming, activeaza oferta nat & roaming SEE. Activarea unei... --> [0 Continua] --> ...oferte cu roaming conduce automat la dezactivarea ofertelor nationale de pe cont, ele fiind incompatibile. --> [1 Confirma] --> (S-a activat oferta 2 EUR/ 10 GB/ 2 zile)

5 Secure Net --> Cu 2 Euro credit, primesti 10.000 MB disponibili national, valabilitate 2 zile. Pentru roaming, activeaza oferta nat & roaming SEE. Activarea unei... --> [0 Continua] --> UNKNOWN APPLICATION

6 Secure Family --> Activeaza Secure Net cu 0.2 eur credit/luna si traficul de net Vodafone va fi protejat de virusi si amenintari online. Reinnoire automata.

7 BlackBerry = 5 euro --> Activezi Secure Family cu 0.8 eur credit/luna si traficul de net Vodafone va fi protejat de virusi si amenintari online. Reinnoire automata.

 

Se poate observa cu usurinta ca nici un element din meniu nu duce la optiunea dorita, si mai rau, activarea unor optiuni nu activeaza optiunea selectata!

 

Nota bene pentru managerii Vodafone care probabil nu vor citi asta: Selectia serviciilor si efectuarea platilor reprezinta o componenta critica a unei companii. Inainte de modificarea unor elemente de interactiune cu utilizatorul final (in Productie), ma astept ca aceste modificari sa fie aplicate si testate intr-un sistem de Test, asa cum este normal in orice companie si institutie, dar se pare ca nu si la Vodafone, unde noi, utilizatorii, reprezentam echipa de testare (involuntar voluntari). Ar trebui sa va trimit o factura pentru 2 ore pentru testarea functionalitatilor tehnice si pentru ridicarea acestui grup de NCR-uri.

 

Deasemenea, mai este o problema grava: tentativa de a incarca credit impreuna cu activarea unei extraopiuni de internet pe site-ul https://www.vodafone.ro/reincarcare , rezulta in incarcarea creditului, dar nu si activarea extraoptiunii! Asta face imposibila incarcarea unui dispozitiv IoT, precum CarFi, SmartWatch sau Modem, si este o situatie ce decurge de MAI MULT DE SASE LUNI!

 

Cum nu pot utiliza aplicatia MyVodafone (care oricum este o atrocitate din p.d.v. al proiectarii si eficientei) pentru a gestiona mai multe numere pre-pay, nu am alternativa decat sa:

1) incarc numerele pe site-ul Vodafone, apoi

2) scot cartelele din fiecare dispozitiv, apoi

3) le introduc intr-un terminal mobil cu functie de apelare (a.k.a. telefon), unele se restarteaza automat cand faci asta (de ce Sony, de ce?)

4) apelez la *100#, pentru a activa optiunea dorita. DAR STAI, nici asta nu mai e posibil acum, deoarece au stricat singurul element relativ fiabil care mai era disponibil, si acum trebuie efectiv sa dau telefoane pentru a solutiona problema (ineficient, costisitor ca timp si energie).

 

Unii vor spune: pff, de ce nu treci la abonament? Deoarece nu vreau! - sunt plecat din tara 3-4 luni pe an, si nu vreau sa platesc pentru servicii pe care nu le folosesc. In final, nu vreau sa fiu legat de un dosar de contracte, care atunci cand plec definitiv, sa trebuiasca sa le reziliez conform clauzelor si conditiilor fiecaruia.

 

Spre binele companiei, va recomand sa va puneti la punct competenta tehnica, altfel, mi-e teama ca hemoragia de clienti se va accentua, lucru de nedorit in contextul economic actual.

 

Mult succes,

M. - specialist in testare software

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎10-07-2019
0

Re: Haos in meniul *100#, ramura Internet

Si se pare ca nici forum-ul nu e mai presus, la incercarea editarii mesajelor, intampin sporadic urmatoarea eroare:

 

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request POST /t5/forums/editpage.editorform.form.form.form.

Reason: Error reading from remote server

 

Serios, sunt probleme grave in echipele voastre tehnice...

Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Haos in meniul *100#, ramura Internet

Buna!

Iti multumim pentru feedback-ul oferite si dorim sa ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Pentru activarea unei oferte poti alege meniul de la *100# sau din contul MyVodafone - Promotii - Bonusuri si Optiuni - Oferta x. In cazul in care reincarci dupa expirarea celei actuale, aceasta se va activa automat.

 

In ceea ce privesc erorile primite la accesarea optiunii de editare a mesajului transmis, acestea au fost trimise catre colegii din departamentul tehnic pentru mai multe verificari.

 

Elena

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎10-07-2019
0

Re: Haos in meniul *100#, ramura Internet

Multumesc pentru raspunsul prompt, Elena.

 

Am verificat din nou, si in meniul de la *100#, ramura Internet, sunt aceleasi probleme de neconcordanta a optiuniilor. Spre exemplu, daca selectez

"4 Internet National 10.000 MB",

acesta duce la urmatorul text:

"Cu 1 Euro credit, primesti 5.000 MB disponibili national, valabilitate 2 zile. Pentru roaming, activeaza oferta nat & roaming SEE. Activarea unei (...) oferte cu roaming conduce automat la dezactivarea ofertelor nationale de pe cont, ele fiind incompatibile."

 

Ceea ce nu corespunde cu optiunea selectata in meniu. La fel si toate celelalte optiuni, conform primei mele postari. Am verificat azi si de pe un alt numar PrePay, deci este o situatie generala, nu doar pentru mine.

 

Legat de contul MyVodafone, voi incerca astazi sa activez o optiune de internet pe SIM-ul asociat cu un router, desi mi-e teama ca voi intampina aceeasi problema (se incarca creditul, dar nu se activeaza optiunea). Mentionez ca nu ma intereseaza ofertele de voce, ci doar cele de date (Internet), pentru dispozitive IoT.

Highlighted
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: Haos in meniul *100#, ramura Internet

In cazul in care intampini probleme in utilizarea contului MyVodafone, te rog sa iei legatura cu noi. O poti face prin apel la *222 sau completezi formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena