Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎15-10-2013
0

Incarcare esuata

Buna ziua.

 

Ieri, 14 octombrie 2013, aprox. ora 13:10 ora Romaniei, am efectuat o incarcare online a cartelei (am facut asta de mai multe ori pana acum, nu e prima oara). Procesul s-a desfasurat normal, am primit confirmare de finalizare, doar ca NU am primit mailul aferent, NU am primit sms-urile aferente si bineinteles nici creditul. Contul de online banking indica faptul ca banii s-au luat din cont. Nu am gresit nici numarul de telefon si nici adresa de mail, erau in autocomplete.

 

(Apropo, trecem peste faptul ca plata nu functioneaza in Chrome - aplicatia incearca sa deschida un popup care este blocat automat; a trebuit sa folosesc Firefox. Testeaza cineva chestiile astea? Vorbim de un sistem de plata pentru milioane de persoane).

 

Am completat formularul de relatii cu clientii, trimitere e-mail (care din nou, apropo, redirectioneaza fara nici un mesaj de confirmare la o pagina noua cu intrebari frecvente, unde trebuie gasit si apasat pe un buton mic si ascuns "DA" din dreapta jos pentru a trimite mesajul) si nu am primit nici un raspuns la peste o zi de la semnalarea problemei.

 

Asadar, intrebarea mea: Se rezolva problema asta curand? Momentan stau fara credit si cu banii luati.

Astept un raspuns. Multumesc.

 

P.S. Pentru furnizarea detaliilor (nume, numar de telefon, adresa de e-mail, orderId din browser) astept sa fiu contactat.

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013

Re: Incarcare esuata

Buna wave84 si bine ai venit pe forum!

Te rog sa-mi oferi numarul in cauza si detalii legate de situatie printr-un mesaj privat.

Multumesc,
Alexandra