Cartelă preplatită
- Forum Vodafone
- :
- Servicii şi tarife
- :
- Cartelă preplatită
- :
- O problema cu un pachet prepaid

- Abonează-te la fluxul RSS
- Marchează subiectul ca nou
- Marchează subiectul ca citit
- Plasează în partea de sus a paginii this Subiect for Utilizatorul actual
- Bookmark
- Abonează-te
- Versiunea de tipărit a paginii
O problema cu un pachet prepaid
[ Editat ]- Marchează ca nou
- Bookmark
- Abonează-te
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Trimite prin e-mail către un prieten
- Raportează conţinutul inadecvat
19-05-2014 11:56 PM - editat 19-05-2014 11:59 PM
Am luat acum 2, de fapt 3 zile ca e deja 00:00 un pachet prepaid Samsung E1200, 3 luni extraoptiunea aia cu Total 5 sau cum ii spune.
In cutie am gasit si codul am razuit acolo si am trimis mesaj la 2888 cu codul meu ca mai apoi sa primesc mesaj ca acel cod nu e corect si sa ma uit pe cutie si sa scriu "EXACT" cum scrie acolo.
Am incercat tot ce se putea litere mici, litere mari, verificat sa vad daca nu am gresit codul in vreun fel si tot degeaba. A mai patit cineva asta? Nu am cum sa ajung la Vodafone saptamana asta din cauza programului. Ma poate ajuta cineva? Un sfat ceva?
Re: O problema cu un pachet prepaid
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Abonează-te
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Trimite prin e-mail către un prieten
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-05-2014 09:33 AM
Buna ravaell!
Daca mai ai nevoie de asistenta poti apela cu incredere la Chat. Fereastra se gaseste pe orice pagina a site-ului. Un coleg de-al meu iti va raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Multumesc!
Irina