Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-08-2018
0

PIN 2 blocat! introdu PUK 2!, problema scrisa deja lui Vodafone si unui moderator din forumul lui !

[ Editat ]

Buna seara !

Din cauza ca inca NU am primit NICIUN raspuns privind problema mea de mai jos, pe care deja am scris-o si trimis-o inca DEGEABA (intai unuia dintre moderatorii acestui forum prin mesaj privat - fiindca asa sunt sfatuiti MEREU toti utilizatorii de aici - si apoi chiar direct lui Vodafone prin "Formular Asistenţă"), solicit iarasi foarte mult ajutorul oricarui MODERATOR sau ANGAJAT al lui Vodafone care ar fi nu doar priceput, ci si dispus sa-mi raspunda cu maxima precizie si cit mai curind posibil la problema mea redata integral si acum mai jos:

"La fel ca foarte multi alti utilizatori de SIM-uri Vodafone din forumul aceluiasi operator de tel. mob., tocmai mi s-a intimplat si mie aceeasi problema despre "PIN2 blocat ! Introdu PUK2 !", iar acum ma aflu foarte aproape de blocarea totala a SIM-ului, din cauza ca la fiecare incercare de intrare in "Modifica PIN2" si de activare a F.D.N.-ului, imi apare instant acelasi mesaj: "PIN2 blocat ! Introdu PUK2 !" si tot acum mi-au mai ramas doar 3 incercari !
 
Din aceasta cauza, eu va rog cel putin la fel de mult ca si ceilalti utilizatori, sa ma ajutati in aflarea si comunicarea acelui PUK 2 pt. SIM-ul meu.
 
Multumindu-va anticipat si la fel de mult, va mai precizez ca:
 
- doar eu am fost si sint mereu primul si singurul proprietar si utilizator al SIM-ul meu PrePay de Vodafone cu nr. 072*******, tocmai din iarna lui 2005;
- codul PUK (aflat demult de mine prin SMS si acum prin contul meu online de Vodafone) pt. acelasi SIM este: ********;
- pt. acelasi SIM, eu nu mai am nici brosura si nici suportul de carton, iar pe spatele aceluiasi SIM scrie tot Connex si e colorat tot cu vernilul fostului operator roman de tel. mob. de atunci."

Moderator
Postări: 11
Înregistrat: ‎21-09-2015
0

Re: PIN 2 blocat! introdu PUK 2!, problema scrisa deja lui Vodafone si unui moderator din forumul lu

Buna NicuDan,



Pentru protectia datelor tale, te rugam sa ne trimiti aceasta solicitare pe adresa de e-mail https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm  pentru a putea sa iti trimitem raspuns .

Moni

Începător
Postări: 17
Înregistrat: ‎22-08-2018
0

"PIN 2 blocat ! introdu PUK 2 !", problema trimisa deja prin "Formular Asistenta" in Vodafone

[ Editat ]

Sarut mina, Monica_B !

 

Abia azi v-am citit raspunsul trimis tocmai de alaltaieri (27.08.2018 ora 09:31), despre care tot abia acum va multumesc rugindu-va la fel de mult sa-mi cititi IN INTREGIME cele 3 raspunsuri, cele 2 intrebari si acel screen-shot de la mine:

 

1)

Link-ul despre care mi-ati scris ca sa va trimit acea solicitare, este - asa cum si eu sunt cit se poate de sigur ca si dvs. stiati demult - DOAR al "Formular Asistenţă" (https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm) din site-ul lui Vodafone, ci NU al vreunei adrese de e-mail !

 

Oare ati vrut sa-mi scrieti adresa de e-mail "magazin.online_ro@vodafone.com" in loc de pagina web "https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm" (despre "Formular Asistenţă" in site-ul lui Vodafone) ?

 

2)

Exact asa cum eu am scris chiar aici si inca de cind mi-am detaliat chiar de la-nceput problema in acest forum al Vodafone (https://forum.vodafone.ro/t5/Cartelă-preplatită/PIN-2-blocat-introdu-PUK-2-problema-scrisa-deja-lui-...), va repet acum partea din textul meu de atunci peste care dvs. ati sarit sau care v-a scapat din vedere inainte sa-mi raspundeti alaltaieri:

 

"... si apoi chiar direct lui Vodafone prin "Formular Asistenţă" - https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm) ..."

 

3)

Eu va postez acum aici screen-shot-ul raspunsului primit intre timp prin e-mail de la Vodafone, dupa ce - asa cum iarasi va repet - demult am trimis exact aceeasi problema INCLUSIV prin acel "Formular Asistenţă" (https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm) din site-ul lui Vodafone, inca de cind am scris-o exact la fel si in acest forum !

 

Din toate aceste cauze (asupra carora tocmai v-am solicitat iarasi macar putina rabdare si atentie maxima), va rog iarasi la fel de mult pe dvs., dar si pe ceilalti moderatori si angajati cinstiti, priceputi si dispusi sa-mi raspunda corect macar la intrebarea asta:

 

Oare a "glumit" vreunul dintre clientii (lui Vodafone) care si-au postat problemele (despre PIN2 blocat si aflarea lui PUK2) sau vreunul dintre moderatorii care i-au ajutat tot aici prin raspunsuri "adevarate" si trimise lor foarte prompt si foarte amabil prin "MESAJ PRIVAT" si chiar "TELEFONIC", in toata lista de postari despre PIN2 blocat si aflarea lui PUK2 (https://forum.vodafone.ro/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q=...) ?!?!

 

In caz ca inca nu le-ati citit sau nu vi mai amintiti toate, iata-le demult citite IN INTREGIME de mine si insirate tot de mine aici:

 

- lista tuturor rezultatelor obtinute prin cautarea sintagmei "PUK2" in forumul lui Vodafone:

https://forum.vodafone.ro/t5/forums/searchpage/tab/message?advanced=false&allow_punctuation=false&q=...

 

- "Ajutor PIN2 blocat", problema cu rezolvari in forum Vodafone:

https://forum.vodafone.ro/t5/Cartelă-preplatită/Ajutor-PIN2-blocat/m-p/49010#M1197

 

- "Cod PUK2 ?", problema cu rezolvari in forum Vodafone:

https://forum.vodafone.ro/t5/Abonamente/Cod-PUK2/m-p/136307#M9801

 

- "Coduri", problema cu rezolvari in forum Vodafone:

https://forum.vodafone.ro/t5/Achiziţie-telefoane/Coduri/m-p/16377#M139

 

- etc.

 

Multumesc iarasi la fel de mult pt. orice raspuns ADEVARAT de la orice moderator si angajat CINSTIT, PRICEPUT si DISPUS SA-MI RASPUNDA la fel de SINCER si prompt ca si celorlalti clienti ai Vodafone, care au avut exact aceleasi probleme si carora li s-a raspuns CINSTIT, SINCER si prompt !

 

 


@Monica_B@  a scris:

Buna NicuDan,



Pentru protectia datelor tale, te rugam sa ne trimiti aceasta solicitare pe adresa de e-mail https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm  pentru a putea sa iti trimitem raspuns .

Moni