Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎05-06-2016
0

Plangere protectia consumatorului.

Buna ziua. Incep prin a va spune ca detin acest numar de telefon, inca din 1996, respectiv, aproape de inceputuriile firmei Vodafone, pe atunci Connex.
Din pacate, dupa experientele din ultima perioada, m-am hotarat sa-mi portez numarul catre o alta retea de telefonie mobila. Voi face asta in zilele urmatoare.
Deja, o mare parte din prietenii si cunostintele mele au facut acest lucru, probabil si ei, ca si mine nemultumiti de serviciile oferite de firma Vodafone.
Acum sa incep sa va povestesc despre ce este vorba. Dupa cum probabil vedeti, acest numar de telefon nu este supus unui abonament ci este o cartela reincarcabila. (am renuntat cu mult timp in urma la abonament tot din cauza ofertelor dvs foarte rusinoase, daca ma pot exprima asa)( in fine, deja asta este alta poveste). Acum cateva zile mi-am activat Oferta nationala3 (gratuita), castigata la "marele" dvs concurs. Dupa o zi de la activare, vorbind la telefon, dintr-o data mi sa inchis convorbirea. Sunand din nou la acelasi numar mi sa spus ca nu am suficient credit, desi eu inainte de aceea convorbire aveam aproape 6 euro credit si oferta nationala 3, activata. Oferta unde spunea clar ca am 200 minute nationale gratuite. Eu apucasem sa vorbesc 25 minute catre un nr national. In fine, zic ca este o eroare de siste, sin la *222, vorbesc cu un ooperator George, foarte amabil de altfel, cauia ii explic situatia, imi cere o dovada unde sa vada ca imi apare in oferta 3 natinala, ca am 200 min nationala gratuite, trimit un print screen si colegul dvs imi pune creditul inapoi si imi mai da si 500 min nationale gratuite. Foarte frumos zic. Il intreb daca trebuie sa-mi activez alta oferta si-mi spune ca nu, ca acum totul este in regula si ca va trimite catre technic o sesizare sa vada ce sa intamplat. Pana astazi, totul ok pana cand am verificat ce credit am. De data asta imi lipsea credit din datele mobile, nu de la convorbiri. Cu toate ca in oferta nationala 3 gratuita, sunt si 20000 mb de date mobile inclusi. In fine, sun din nou la *222, unde reusesc sa vorbesc cu o domisoara care imi explica ca OFERTA NATIONALA 3 GRATUITA de fapt nu este OFERTA ci este BONUS si bonusuriile se pot folosi doar impreuna cu o etraoptiune de minim 5 euro. Ii explic ca asa ceva este aberant, daca as avea o extraoptune de 5 euro activa de ce oare sa-mi activez inca una de 3 euro, inferioara celei de 5 in care am si asa foarte multe minute sms-uri si trafic mobil? Degeaba i-am explicat ca am tot folosit aceste oferte castigate, fara a avea astfel de probleme caci domnisoara nu stia care este diferenta dintre BONUS si OFERTA. Acum sa nu ma intelegeti gresit. Aici nu este vorba de bani ci mai degraba de serviciile oferite de dvs si de personalul angajat, care dupa parerea mea nu este suficient de pregatit pentru astfel de probleme. Din cauaza asta eu am sa renut la serviciile dvs si am sa-mi indrum si apropiatii sa faca acest lucru. Totodata tin sa va informez ca aceasta plangere va merge si catre protectia consumatorului, media si peste tot unde pot publica sau face plangere. Sper ca aceasta sesizare sa fie ina constructiva pentru compania dvs si pe viitor sa va tratati clientii cu mai multa responsabilitate si respect. Multumesc pentru bunavointa de a citi ceea ce am scris mai sus.