Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎19-07-2017
0
Soluţie acceptată

Problema activare extraoptiune si furt credit pe fata.

Buna ziua, acum cateva zile, mai exact pe 16.07, mi-am reincarcat cartela cu 6 euro credit, aveam Oferta 5 activata si expirase in ziua aceea, am intrat frumos pe My Vodafone de pe telefon si am dezactivat Oferta 5 deoarece voiam Oferta 6 de 6 euro credit. Toate bune si frumoase pana acum, am dezactivat-o pe cea de 5 euro, am confirmat, m-am dus si am "activat-o" pe cea de 6 euro, mi s-a deschis fereastra de confirmare si am confirmat, mi-a aparut un mesaj de genul Am trimis solicitarea ta iar oferta va fi activata. Treaba este ca oferta nu s-a activat nici pana in ziua de azi iar au inca mai am 4.06 euro credit pe cartela si pot sa folosesc internetul, dar cum imi puteti explica, ca acolo la extraoptiuni imi scrie ca pot folosi MB doar cu o oferta activata ? Cum de mai am eu 4.06 euro daca oferta nu s-a activat iar eu tot pot folosi acei MB ? De ce nu mi s-a activat??? Eu am confirmat iar voi mi-ati furat pana acum cate 0.18 euro pe apel ??? Rog explicatii urgent nu stiu ce sa mai fac, de ce dracu mai e aplicatia aia daca nu e buna de nimic oameni buni. Ati prapadit 2 euro asa degeaba, eu ce fac acum si fara bani si fara oferta activata ??? Daca intru pe My Vodafone imi arata ca am extraoptiunea de 6 euro dar optiunile ei MB/minute/SMS sunt deja CONSUMATE, EU NE FOLOSINDU-LE 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎19-07-2017
0

Re: Problema activare extraoptiune si furt credit pe fata.

[ Editat ]

Pur si simpu aplicatia voastra "buna" a uitat sa-mi mai activeze oferta, explicati-mi asta ...

Moderator
Postări: 288
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Problema activare extraoptiune si furt credit pe fata.

[ Editat ]

Buna,

 

Inteleg ca in momentul in care ai facut aceste modificari aveai datele mobile pornite. Prin urmare, nemaiavand beneficii in Oferta 5, traficul efectuat in acel moment de alte aplicatii ( traficul efectuat in MyVodafone nu se contorizeaza ) a fost facut in baza creditului. Prin urmare, din aceasta cauza acum ai ramas cu aproximativ 4.8 Euro.

 

Totusi, pentru a-ti putea confirma daca s-a intamplat exact cum anticipez eu, iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222 fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

Multumesc,

Madalina