Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎02-04-2012
0

Probleme returnare credit

[ Editat ]

Buna ziua,

 

Doresc returnarea a 10euro credit, corespunzatori unei extraoptiuni de 10 euro care nu a fost folosita.

 

Am plecat in concediu in afara tarii (Spania) in perioada 11-18 August, avand 20euro credit si extraoptiunea Oferta 10 activa, care la momentul respectiv includea si beneficii in spatiul European. Pe data de 14 August oferta a expirat si a fost reinnoita automat, consumand 10e din cei 20e disponibili. In acelasi timp, optiunea nu mai includea beneficii in roaming (aparent Vodafone s-a decis iar sa schimbe iar politica de roaming), drept urmare nu am avut access la internet si minute la inceputul zilei. Urmatorul pas pentru mine a fost sa incarc inca 10e pe cartela folosind telefonul sotiei si sa activez extraoptiunea de 15e care includea beneficii in roaming, ramanand cu 5e credit in cont. Am citit pe site ca acest lucru va duce la dezactivarea optiunii de 10e - pana aici toate bune.

 

Dupa activarea optiunii de 15e si dezactivarea celei de 10e am incercat sa obtin inapoi cei 10e credit corespunzatori contravalorii ofertei 10, extraoptiune care a fost activa pe numarul meu doar cateva ore si din care nu s-a consumat nimic, dat fiind faptul ca eu ma aflam in afara tarii iar oferta nu mai includea beneficii in roaming. Primul pas a fost sa trimit mesaj la 579 cu textul CREDIT, insa am primit inapoi o notificare ca "Serviciul nu este disponibil pe numarul tau. O zi buna!". Am dovada pe telefon ca s-a incercat trimiterea mesajului pe aceasta data. Urmatorul pas a fost sa incerc sa sun la *222, unde am fost intampinat de ghidul Andreea care imi povestea despre extraoptiunea '4' si '15', despre care deja citisem pe internet toate detaliile inainte de activare, insa nu am reusit sa obtin un apel catre un operator uman care sa ma poata ajuta cu problema. Am incercat apoi sa sun la numarul cu plata (*555) insa nu am reusit sa il apelez din roaming. In cele din urma, am vrut sa folosesc serviciul de chat de pe site care insa nu functiona nici el. Mentionez ca am incercat sa utilizez atat numarul local cat si cel prefixat pentru trimiterea mesajului si pentru apelurile telefonice.

 

Dupa aproximativ o ora pierduta in concediu in incercarea de a contacta un operator al vodafone romania m-am hotarat ca voi amana aceasta operatiune pentru cand voi ajunge in tara. Asadar, luni, pe data de 20, am trimis un mail explicand aceasta problema folosind formularul de pe site-ul vodafone. Cum nu a raspuns nimeni pana ieri, am mers personal la sediul vodafone din zona Apaca, unde am fost informat de domnisoara de la ghiseu ca trebuie sa sun la un numar de telefon (0372.026.426), deoarece ea nu poate sa ma ajute ca si utilizator de cartela. Dupa aproximativ 15 minute petrecute in asteptare a raspuns o alta domnisoara care insa se ocupa de abonamente, insa m-a redirectionat catre colega ei de la cartela. Am expus intreaga poveste domnisoarei de la telefon, iar ea mi-a raspuns cu nonsalanta ca nu ma poate ajuta deoarece au trecut mai mult de 24 de ore de la eveniment, iar creditul se poate returna doar in interval de 24h. Tot aceasta domnisoara mi-a spus ca am incercat abia ieri sa trimit mesajul la 579, ceea ce nu este adevarat - am trimis si ieri acest mesaj sperand ca poate s-a remediat problema anterioara, insa dupa cum am mentionat mai devreme am incercat sa trimit acest mesaj si pe data de 14 August fara succes.

 

In primul rand, nu este normal ca Vodafone sa schimbe serviciile fara o notificare corespunzatoare a utilizatorilor. Nu este normal ca eu sa ma trezesc intr-o dimineata in afara tarii fara sa pot folosi telefonul sau internetul. Aparent a fost trimis un SMS pe data de 8 August (cu doar 6 zile inainte de reinnoire), insa nu consider ca este un mijloc suficient de clar de informare - in special la cate SMS-uri spam sunt trimise inclusiv de vodafone. Poate ca eram plecat intr-o zona de munte cu cortul si nu aveam semnal telefonic timp de o saptamana.

 

In al doilea rand, consider ca am facut tot ce era posibil in conditiile date pentru a intra in contact cu un operator vodafone. Nu pot sa inteleg cum este posibil sa fie atat de greu sa intrii in contact cu un operator al unei companii de telefonie. Pana si aprozarul de la coltul blocului are un numar de telefon unde se poate suna. Dificulatatea de a contacta un operator a fost motivul principal pentru care cu ani in urma am inchis abonamentul vodafone si am trecut la cartela, se pare ca va fi si motivul pentru care voi schimba complet operatorul.

 

In al treilea rand, doresc restituirea celor 10e pierduti. Oferta de 10e s-a activat automat cat timp eram in roaming, desi nu mai includea nici un beneficiu in roaming si nu a putut fi utilizata. Am dezactivat in aceiasi zi extraoptiunea si am activat-o in locul ei pe cea de 15e, insa contravaloarea de 10e nu mi-a fost restituita. Dupa cum am explicat mai sus, consider ca am facut tot ce se putea pentru a contacta vodafone in termen de 24h, insa acest lucru nu a fost posibil din motive ce tin in mare parte de vodafone. Din punctul meu de vedere, refuzul de a returna acest credit poate fi considerat furt si voi contacta protectia consumatorului sau alte mijloace legale pentru a remedia acest lucru.

 

Va multumesc pentru intelegere,
Alex

 

 

 

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎02-04-2012
0

Re: Probleme returnare credit

Confirm ca problema a fost rezolvata si diferenta de credit a fost returnata.

Highlighted
Moderator
Postări: 11
Înregistrat: ‎21-09-2015
0

Re: Probleme returnare credit

Buna Emoticon fericit

 

Ne bucuram ca totul este in regula acum.
O zi frumoasa,

 

Moni