Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012

Redirectionare apeluri cartela preplatita

[ Editat ]

''Redirectionarea apelurilor la Cartela Vodafone se face numai catre Casuta Vocala.''

De ce Vodafone nu ofera acest serviciu la cartela?

De ce nu faceti aceasta informatie publica?(unde scrie?)

M-am chinuit jumatate de zi sa redirectionez apeluri catre alt numar pana sa aflu de pe chat ca nu e posibil.

Cand am trecut de pe abonament la cartela nu am fost informat si am intrebat ce servicii pierd facand trecerea.

Va rog sa modificati in 'Termeni si Conditii' fraza: 'Pentru serviciile de voce, Vodafone nu prioritizează apelurile în funcție de clase de clienți/tipuri de servicii oferite.' si sa publicati serviciile LIPSA.

 

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Redirectionare apeluri cartela preplatita

  De 2 ani si jumatate s-a discutat si rediscutat subiectul acesta.Nicio miscare in acest sens.Ma intreb,daca vreodata va fi posibila redirectionarea apelurilor la prepaid voce.

    


Vodafone
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Redirectionare apeluri cartela preplatita

Buna!

 

Va multumim pentru sugestie, am trimis-o celor vizati. Daca vor fi noutati pe aceasta tema, le vom anunta pe toate canalele de comunicare disponibile, inclusiv pe forum.

 

O zi frumoasa!

Highlighted
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎26-06-2014
0

SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

Subiectul este unul minor .

Reincarc o cartele incarcabila de pe abonamentul propriu cu 4 euro.

Incerc sa deviez apelurile primite pe cartela si ...nu reusesc.

Apelez la chat si....

 

Oameni buni  !!!!Am ramas perplex !!! Am aflat de la un reprezentant OFICIAL al VODAFONE ROMANIA  ca instructiunile si conditiilede utilizare pentru un produs VANDUT DE VODAFONE ROMANIA  se afla PE FORUM !!!!!  

SI TOATE ACESTE PE UN TON NATURAL SI FIRESC  !!!!

 

Cum mai fraiere de client nu ai consultat forumul ???? Pai acolo scrie .....

 

Mai jos postez log-ul oficial trimis de vodafone  :

 

Salut,

 

Mai jos gasesti log-ul discutiei noastre.

O zi buna in continuare,

Echipa Vodafone



19:08:47 [Mihai Stoica] Buna! Sunt Mihai Stoica. Cu ce te pot ajuta?

19:08:58 [CRISTIAN MARCEL radu] buna ziua

19:09:17 [CRISTIAN MARCEL radu] nu pot devia apelurile de pe o cartele cu credit de 4 euro.de ce?

19:10:10 [Mihai Stoica] Apelurile pot fi deviate fara nici un fel de problema.

19:10:17 [Mihai Stoica] Prin ce modalitate ai incercat sa efectuezi acest lucru?

19:10:34 [CRISTIAN MARCEL radu] din pacate nu si de la mine din aparat (nokia e50)

19:10:48 [CRISTIAN MARCEL radu] nu-mi este permisa nici verificarea starii devierilor !!!

19:11:05 [Mihai Stoica] Spune-mi numarul de telefon in cauza te rog.

19:11:15 [CRISTIAN MARCEL radu] 0721784316

19:14:24 [CRISTIAN MARCEL radu] cum e , Mihai?

19:14:32 [Mihai Stoica] Observ ca numarul este unul de cartela reincarcabila, din pacate la cartela nu este activa optiunea de a face redirectionari.

19:15:29 [CRISTIAN MARCEL radu] [Mihai Stoica] Apelurile pot fi deviate fara nici un fel de problema.

19:15:54 [CRISTIAN MARCEL radu] Am reiincarcat cartele acum 5 minute exact in acest scop...

19:16:14 [CRISTIAN MARCEL radu] scrie undeva pe site-ul vostru acest lucru ?

19:16:25 [Mihai Stoica] Credeam ca este vorba despre un abonament, avand in vedere faptul ca ai intrat pe chat de pe contul my vodafone aferent unui abonament vodafone.

19:16:51 [CRISTIAN MARCEL radu] si contul si cartela imi apartin...

19:17:16 [CRISTIAN MARCEL radu] totusi unde informati clientii cu privire la acest lucru ?

19:17:40 [Mihai Stoica] Cateva momente sa verific exact unde se afla informarea te rog.
    dupa aproape 10 minute
19:26:15 [Mihai Stoica] Din pacate nu este nicio informare legata de acest lucru pe site-ul nostru.

19:27:01 [CRISTIAN MARCEL radu] acetsa este un raspuns oficial , al unui reprezentant oficial al companiei VODAFONE ROMANIA ?

19:27:26 [Mihai Stoica] Da, aceasta informare se gaseste numai pe forumul nostru.

19:30:42 [CRISTIAN MARCEL radu] clientii care nu au acces la forum , ce fac ?sunt "tepuiti" neavand acces la forumul vostru? Inainte sa reincarc o cartela ce trebuie sa fac ? sa consult TCG ,sa consult forumul ,sa vorbim pe chat la persoana a II - a singular ,sa cercetez predictiile astrale .......

19:33:02 [Mihai Stoica] Clientii nu sunt "tepuiti" atata timp cat informatia aceasta este disponibila pe forumul nostru, forumul nostru poate fi consultat fara nici un fel de problema.


nota personala adaugata (nu este in log)  : puteti infiinta o condica publica ,aflata la intrarea in sediul central Vodafone , sau un panou in parcul central din Brasov in care sa treceti din cand in cand cate o regula ...astfel condica poate fi consultata oricand , daca esti **bleep** si nu o consulti ...asta nu mai e treaba Vodafone  ,  conform unei voci oficiala a companiei  si anume Mihai Stoica .Daca e trecuta acolo Vodafone e exonerata.....


19:40:00 [CRISTIAN MARCEL radu] cartela nu a fost achizitionata de pe forum , stimate domn !!!!forumul nu tine loc de "instructiuni de utilizare " , pe cartela nu scrie ca trebuie consultat forumul inainte de utilizare ,forumul nu are nici valoare contractuala nici juridica.mai bine stopati aici discutia care aluneca deja pe o panta hilara si trage dupa ea si compania pe care o reprezentati in fata mea ,in aceasta discutie.maine voi achizitiona inca o cartela cu care ma voi prezenta la OPC si ii voi ruga sa gaseasca aceasta informati inscrisa pe cartela sau pe documentele pe care o insotesc.dupa care....

19:43:25 [Mihai Stoica] Este decizia ta ceea ce doresti sa faci in continuare, insa redirectionarea apelurilor nu este disponibila pentru cartelele reincarcabile.

19:45:24 [Mihai Stoica] Pentru a avea activ serviciul de redirectionari, cartela reincarcabila ar trebui sa aiba valabilitate nelimitata si cost/pachet de minute activ permanent pe cont, aceasta fiind principala cauza.

19:51:04 [Mihai Stoica] Te pot ajuta si cu alte informatii?

19:51:58 [Mihai Stoica] Pentru ca nu mi-ai mai raspuns de mai bine de 2 minute, te rog sa imi spui daca doresti sa continuam discutia. Altfel va trebui sa inchid conversatia.

19:53:52 [Mihai Stoica] La revedere!

19:53:54 [Mihai Stoica] All Agents have left the conversation

 

 

Acum serios , cum ii angajati ?

Cum adica sa consult forumul pentru a putea beneficia de produsele/serviciile oferite contracost de catre compania Vodafone ????

In ce naiba de lume traim ????

Mai avea putin  "reprezentantul " si ma convingea ca era OBLIGATIA mea sa consult forumul !!!  Dar , nu m-am lasat.......

 

L.E.   :  am observat greselile pe care le-am facut in redactare dar nu le-am corectat pentru ca nu am vrut sa fiu acuzat de "modificare".

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

[ Editat ]

Buna cristisgm!

 

Am analizat cererea ta cu privire la posibilitatea redirectionarii apelurilor catre alte numere de pe Cartela Vodafone si iti multumim, pe aceasta cale, pentru sesizarea primita. In prezent, utilizatorii Cartelei Vodafone au acces gratuit la serviciul de deviere a apelurilor catre casuta vocala si doar abonatii nostri pot redirectiona apelurile catre alte numere nationale. Odata insa cu solicitarea ta, te asiguram ca vom imbunatati serviciul. Vom face toate demersurile necesare pentru ca optiunea de redirectionare a apelurilor sa devina, in curand, accesibila si utilizatorilor Cartelei Vodafone. 

Te vom anunta imediat ce serviciul va deveni disponibil si iti multumim ca alegi sa fi clientul nostru.

Pentru mai multe informatii, poti intra pe site-ul nostru aici si aici.

 

O zi frumoasa!

 

 

 

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎26-11-2014
0

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

S-a rezolvat cumva problema redirecționării apelurilor la serviciile prepay?
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

Salut,

In acest moment nu avem disponibil acest serviciu la cartela. 

 

Claudiu 

Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

Admiram profesionalismul consultantilor Vodafone!... Credeam ca numai la altii se angajeaza... hai sa zic "oameni total nepregatiti", ca sa nu scriu cuvinte prea directe/dure, dar vad ca si Vodafone parca se intrece cu ceilalti operatori in angajarea de "oameni total nepregatiti". :-) Eu am fost trimis de la Vodafone Shop Magheru la *222 (adica m-au pus sa sun la *222) si, bineinteles, la *222 mi s-a spus ...sa merg intr-un shop Vodafone. :-) Pana la urma am ajuns pe forum si atunci s-a rezolvat problema... Urmatoarea problema insa, PE FORUM A MURIT! Au pasat-o pe la alte departamente, s-au incurcat intre ei, s-or fi dat cap in cap incercand "sa ma ajute" (cascand de plictiseala si nefacand nimic) si pana la urma n-au mai rezolvat nimic. :-)

 

In concluzie, cam asa se pierd clientii! Eu am trecut la oferta unui alt operator de telefonie mobila!! Daca Vodafone reusea sa-mi rezolve problema, macar pana in februarie 2015 tot mai stateam pe Vodafone! Dar... o problema nerezolvata e pana la urma un pas inainte! Doar datorita consultantilor Vodafone (de pe chat si forum) am reusit sa descopar o oferta mult superioara, a altui operator!! :-) Daca nu erau ei, ramaneam pe Vodafone...

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎18-01-2013
0

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

Cu acest domn, Stoica Mihai, am vorbit si eu aseara pe chat. desigur, mi-a vorbit tot la persoana a 2-a singular!

Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: SA RADEM , SA NE CRUCIM ......CU SIGURANTA RAMANEM STUPEFIATI !!!

Eh... Eu pana acum am vorbit pe chat numai cu "doamne" / "domnisoare", dar toate la fel de "tutuitoare" ca si acel domn Stoica... Presupun ca e o regula la consultantii de pe chat sa se tutuie cu oricine ii apeleaza, pentru ca TOTI fac asa! ...Personal mi se pare cam fortata regula si nu o apreciez asa cum s-ar astepta cei de la marketing care au inventat-o. Si pe forum am intalnit atitudini similare... Ce pot sa spun? Pe mine manierele ma forteaza sa nu ma tutuiesc cu cine nu cunosc si care s-ar putea sa fie mult mai in varsta ca mine.

 

Probabil cei de la marketing s-au gandit sa creeze "o atmosfera mai amicala" prin acele tutuieli (sunt in stare sa gandeasca asa si cei de la marketing si altii de pe acolo :-) ). Dar... cum spuneam, nu apreciez chestia asta... si eu nu ma tutuiesc cu ei niciodata pentru ca mi s-ar parea lipsa de bun simt din partea mea.