Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru veteran
Postări: 659
Înregistrat: ‎17-04-2012
0

Schimbare de sim REFUZATA de angajatii ARSIS

Buna ziua.

 

As dori si eu un punct de vedere din partea Vodafone in legatura cu refuzul schimbarii simului la partenerul ARSIS.

 

Mai exact, astazi am mers la magazinul ARSIS din Str. Teromcentralei Nr. 10, Targu Jiu, judetul Gorj si am solicitat scimbarea simului actual (sim normal) cu unul micro-sim, dar am fost refuzat spunandu-mi ca imi schimba simul numai in cazul in care aveam abonament sau doream sa-mi trec numarul de cartela pe abonament.

 

Ieri seara am apelat la chat-ul online si am intrebat daca la partenerii Vodafone pot solicita schimbarea simului (cartela prepay), iar persoana cu care am discutat m-a asigurat ca pot face acest lucru chiar si la un magazin partener.

 

Multumesc,

Andrei M.

____________________________________________________________________________________________________
HTC One 32 GB Black
Voucher pentru reducere 1% la orice achiziție de pe PC Garage - OIBYKUOG
Voucher pentru reducere 3% la orice achiziție de pe WatchShop - 858MYXYUVodafone
Moderator
Postări: 170
Înregistrat: ‎21-12-2015

Re: Schimbare de sim REFUZATA de angajatii ARSIS


@andyground a scris:

Buna ziua.

 

As dori si eu un punct de vedere din partea Vodafone in legatura cu refuzul schimbarii simului la partenerul ARSIS.

 

Mai exact, astazi am mers la magazinul ARSIS din Str. Teromcentralei Nr. 10, Targu Jiu, judetul Gorj si am solicitat scimbarea simului actual (sim normal) cu unul micro-sim, dar am fost refuzat spunandu-mi ca imi schimba simul numai in cazul in care aveam abonament sau doream sa-mi trec numarul de cartela pe abonament.

 

Ieri seara am apelat la chat-ul online si am intrebat daca la partenerii Vodafone pot solicita schimbarea simului (cartela prepay), iar persoana cu care am discutat m-a asigurat ca pot face acest lucru chiar si la un magazin partener.

 

Multumesc,

Andrei M.


Buna,

 

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Te rog sa ne scrii un mesaj privat cu aceasta situatie si numarul de telefon pentru a putea transmite mai departe catre cei din magazin.

 

O zi frumoasa.