Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
FXL
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎19-05-2015
0

Vodafone capacitate functionare 10 %

Nu stiu ce se intampla dar din cateva observ nimic numai functioneaza la vodafone.

Va ganditi sa iesiti de pe piata Emoticon fericit ?

 

1) - Chat Online

Eroare de abordare clienti Emoticon fericit   : timp de raspuns intre 40-70 minute. Voi chiar credeti ca lumea sta 1-2 ore in fata calculatorului asa de distractie ?

 

2) - Cont my vodafone functional probabl 1% :

a) - Incarcare cu cod cartela vodafone

Eroare : Serviciul nu este în acest moment disponibil. Te rugăm să încerci mai târziu

b) - detaliere servicii , total varza

 

c) - contul meu si cost control  :

Acest serviciu este momentan indisponibil. Vom remedia problema in cel mai scurt timp posibil. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu. Iti multumim pentru intelegere.

 

Asa este de 3 luni de zile si nimeni nu face nimic

 

3) - am vorbit de 2 ori la *222 m-au redirectionat ei cica la cei care se ocupa cu contul my vodafone.

Eroare : acest numar este incorect

M-au redirectionat de 2 ori catre un numar incorect  ....

 

Doresc sa ma angajez la vodafone, prezint urmatoarea abilitate :

- nu stiu sa fac absolut nimic, si nici nu doresc sa invat

 

Doresc salariu de minim 3000 lei ( se stiu salariile ) .

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %


@FXL a scris:

Nu stiu ce se intampla dar din cateva observ nimic numai functioneaza la vodafone.

Va ganditi sa iesiti de pe piata Emoticon fericit ?

 

1) - Chat Online

Eroare de abordare clienti Emoticon fericit   : timp de raspuns intre 40-70 minute. Voi chiar credeti ca lumea sta 1-2 ore in fata calculatorului asa de distractie ?

 

2) - Cont my vodafone functional probabl 1% :

a) - Incarcare cu cod cartela vodafone

Eroare : Serviciul nu este în acest moment disponibil. Te rugăm să încerci mai târziu

b) - detaliere servicii , total varza

 

c) - contul meu si cost control  :

Acest serviciu este momentan indisponibil. Vom remedia problema in cel mai scurt timp posibil. Te rugam sa incerci din nou mai tarziu. Iti multumim pentru intelegere.

 

Asa este de 3 luni de zile si nimeni nu face nimic

 

3) - am vorbit de 2 ori la *222 m-au redirectionat ei cica la cei care se ocupa cu contul my vodafone.

Eroare : acest numar este incorect

M-au redirectionat de 2 ori catre un numar incorect  ....

 

Doresc sa ma angajez la vodafone, prezint urmatoarea abilitate :

- nu stiu sa fac absolut nimic, si nici nu doresc sa invat

 

Doresc salariu de minim 3000 lei ( se stiu salariile ) .

 


Buna!

Apreciem feedback-ul tau. Din descrierea oferita, contul tau MyVodafone trebuie verificat pentru a ne asigura ca functioneaza corect. Pentru asta, te rog sa accesezi chat-ul si sa prezinti situatia unui consultant.


Multumesc pentru intelegere!

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎24-04-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

Salut,

 

nu cred ca te va ajuta cu ceva dar sa stii ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema. Serviciile sunt sub orice critica si mai mult vad ca nimeni nu se ocupa in mod competent de asa ceva. Eu am tot reclamat luni de zile (pana m-am plictisit) anumite functionalitati din Myaccount si degeaba ... Asa ca ai dreptate: se pregatesc sa iasa de pe piata sau doar sa faca concurenta serviciilor RCS-RDS.

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎24-04-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

Mesaj pt. Irina: si cum apreciezi tu feedback-ul daca nimeni nu face nimic util? Sau e doar limbajul de lemn corporatist? Elibereaza-mintea si vezi realitatea ...
Highlighted
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎24-04-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

Ca raspuns la reclamatiile mele am inceput sa fiu spamuit cu mesaje stupide de la Vodafone (emailuri generate automat) de genul .... De acum *222 este mai simplu pt abonatii Vodafone .... Si am primit de 3 ori acest mesaj .... ca sa ma satur ...:-)
Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎24-04-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

Inca un raspund de la Vodafone. Il pun mai jos :-)

MyVodafone va dezvaluie online toate informatiile de care aveti nevoie despre serviciile de telefonie pe care le folositi. Va puteti personaliza rapid si simplu optiunile pentru orice abonament .

Mai jos regasiti principalele avantaje pe care vi le ofera contul MyVodafone.

Vizualizare Cost control. Verificati oricand minutele si SMS-urile de pe cont, prin simpla trecere a mouse-ului deasupra numelui de utilizator (dreapta sus).
Informatii despre factura si plata acesteia. Click aici pentru a vedea informatiile despre factura.
Detalierea apelurilor facturate si nefacturate. Click aici pentru a vizualiza apelurile nefacturate.
Platiti factura de la calculatorul dumneavoastra. Click aici pentru a plati factura.
Reincarcati numarele de cartela oricand. Click aici pentru a reincarca numarul de cartela.
Factura electronica. Click aici pentru a activa sau dezactiva factura electronica pe cont.

Utilizati de fiecare data contul MyVodafone pentru modificari pe numarul dumneavoastra de telefon!
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %


@Cosmincatinca a scris:
Inca un raspund de la Vodafone. Il pun mai jos :-)

MyVodafone va dezvaluie online toate informatiile de care aveti nevoie despre serviciile de telefonie pe care le folositi. Va puteti personaliza rapid si simplu optiunile pentru orice abonament .

Mai jos regasiti principalele avantaje pe care vi le ofera contul MyVodafone.

Vizualizare Cost control. Verificati oricand minutele si SMS-urile de pe cont, prin simpla trecere a mouse-ului deasupra numelui de utilizator (dreapta sus).
Informatii despre factura si plata acesteia. Click aici pentru a vedea informatiile despre factura.
Detalierea apelurilor facturate si nefacturate. Click aici pentru a vizualiza apelurile nefacturate.
Platiti factura de la calculatorul dumneavoastra. Click aici pentru a plati factura.
Reincarcati numarele de cartela oricand. Click aici pentru a reincarca numarul de cartela.
Factura electronica. Click aici pentru a activa sau dezactiva factura electronica pe cont.

Utilizati de fiecare data contul MyVodafone pentru modificari pe numarul dumneavoastra de telefon!

Buna!

Te rog sa ne oferi mai multe detalii cu privire la feedback-ul mentionat, inclusiv userul tau MyVodafone.
Ne poti trimite aceste detalii pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com. In titlul mesajului te rog sa treci "in atentia Irinei".

Multumesc!

 

 

FXL
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎19-05-2015
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

[ Editat ]

"I atentia Irinei"

Buna, ce mai faci ?

 

Uite ma gandeam ca vin sarbatorile si ca in spiritul lor veti fi si voi mai buni.Mai buni in sensul ca veti rezolva problemele pe care le aveti de 3-5 luni de zile si nimic nu faceti.

Logat in cont vodafone si ups apar erorile, sa stii ca am incercat sa forbesc cu o doamna sau domisoara pe nume Cortana. Sa astept sa vad ce imi zice ? Ok o sa las laptopul deschis pana primescun raspuns.

 

Nu functioneaza absolut nimic la vodafone suport 0 barat.

2015-12-11_13-19-51.jpg

FXL
Începător
Postări: 22
Înregistrat: ‎19-05-2015
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %

Dupa aproape 5 luni de zile problema a fost rezolvata.

 

De data asta a fost cineva care avea habar de ce si cum pe chat online.

 

"In atentia Irinei"

La revedere .

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Vodafone capacitate functionare 10 %


@FXL a scris:

Dupa aproape 5 luni de zile problema a fost rezolvata.

 

De data asta a fost cineva care avea habar de ce si cum pe chat online.

 

"In atentia Irinei"

La revedere .

 


Buna!

Ma bucur ca este in regula si s-a remediat. Am notat feedback-ul tau.

O zi frumoasa!