Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2012
0

Vodafone - furt de 60 euro de pe cartela

La data de 17 septembrie aveam ±62 euro credit pe cartela. 

 

Am primit mesaj care spunea ca va fi reinnoita extraoptiunea de 7 euro.

 

Ieri, 19 septembrie m-am trezit ca nu mai am credit, WHAT?

 

Extraoptiunea de fapt nu s-a reinnoit iar cei 62 euro au fost consumati pe apeluri si trafic de date.

 

Deci dintr-o EROARE DE SISTEM eu am pierdut 62 euro.

 

Operatorul vodafone mi-a spus ca este vina mea ca nu am stat sa urmaresc daca intr-adevar extraoptiunea s-a reinnoit. 

 

Ce parere aveti? Sunt eu nebun? Vi se pare normal sa stati la panda ca nu cumva vodafone sa va bage mainile in buzunare?

 

Screenshot-uri cu cost control + momentul in care primesc mesaj care confirma ca va fi reactivata extraoptiunea pot fi gasite aici: https://imgur.com/a/gSCFr

Moderator
Postări: 524
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Vodafone - furt de 60 euro de pe cartela

Buna!

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi fie apeland la *222, fie completand formularul de email de aici https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm .

Nu avem posibilitatea de a verifica aici intrucat, pentru a putea vedea despre ce este vorba, e necesar sa ne oferi numarul de telefon iar, numerele de telefon si datele personale inregistrate pe contul de tau sunt informatii protejate de politica de confidentialitate si nu pot fi facute publice.

 

Multumesc,
Madalina

Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎10-10-2012
0

Re: Vodafone - furt de 60 euro de pe cartela

Am vorbit deja cu cei de la *222 si am fost trimis la plimbare. Nr de telefon se putea da ca mesaj privat. In fine... pastrati banii, va trebuie sa va platiti noul CEO LOL

Moderator
Postări: 524
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: Vodafone - furt de 60 euro de pe cartela

Dragos, pe langa colegii de la *222, tu ai ales sa vorbesti cu noi si pe pagina  Acestia te-au asigurat ca verifica situatia oferindu-ti un numar de inregistrare. 

 

Termenul de raspuns pentru aceasta situatie este de 5 zile lucratoare si, asa cum ti-am spus deja si prin mesaj privat pe Facebook, vom reveni la tine cu un raspuns. 

 

Multumesc,

Madalina