Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎14-06-2015
0

YOU

Bun gasit!vreau sa scap si eu de 2 conturi de YOU sa o iau de la cap sa bag din cu cu CNP-etc....si de 2 incerc si nu primesc niciun raspuns!

Membru de bază
Postări: 192
Înregistrat: ‎09-03-2015

Re: YOU


@AlexAvram94 a scris:

Bun gasit!vreau sa scap si eu de 2 conturi de YOU sa o iau de la cap sa bag din cu cu CNP-etc....si de 2 incerc si nu primesc niciun raspuns!


Buna!

 

In vederea rezolvarii acestei solicitari, te rog sa accesezi chat-ul. Apare pe orice pagina a site-ului Vodafone, arata ca in imaginea de mai jos si vei fi preluat in cel mai scurt timp posibil.

 

Daca ai intrebari cu caracter general, nu ezita sa apelezi la noi.

 

O zi frumoasa!

 

chat.png

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: YOU

Nu mă pot lămuri deloc dacă bonusul de 10 GB se acordă lunar așa cum se vede în imaginea de mai jos, sau se acordă în condiții necunoscute... Atunci când fac check-in în aplicația You primesc mesajul „Numărul de telefon a mai fost folosit. Încearcă din nou.”

Dragi moderatori, vă rog să investigați cum e cu oferta, iar dacă bonusul de 10 GB nu este lunar, trimiteți solicitare să fie efectuată corecția pe site-ul care e din ce în ce mai incomplet în privința noilor oferte.

 

Untitled.jpg

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: YOU

[ Editat ]

@sarighiol a scris:

Nu mă pot lămuri deloc dacă bonusul de 10 GB se acordă lunar așa cum se vede în imaginea de mai jos, sau se acordă în condiții necunoscute... Atunci când fac check-in în aplicația You primesc mesajul „Numărul de telefon a mai fost folosit. Încearcă din nou.”

Dragi moderatori, vă rog să investigați cum e cu oferta, iar dacă bonusul de 10 GB nu este lunar, trimiteți solicitare să fie efectuată corecția pe site-ul care e din ce în ce mai incomplet în privința noilor oferte.

 

Untitled.jpg


Buna!

Din punctul de vedere al aplicatiei bonusul de 10 GB este valabil timp de 30 zile. In aceasta perioada de 30 zile nu se mai poate repeta check-in-ul.

O zi frumoasa!
Irina

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: YOU

Bună, Irina!

Da, într-adevăr, check-in-ul nu se mai poate repeta în perioada de 30 de zile după prima activare. Întrebarea mea era însă dacă după ce trec 30 de zile de la prima activare, check-in-ul în aplicația You se poate repeta.

Din nou felicitări pentru cei de la IT și Logistică pentru modul cum pun la dispoziție informațiile despre servicii și aplicații către celelalte departamente Vodafone. Din câte deduc eu, ai căutat informația pe care nu o găsesc nici eu, și desigur că nu ai găsit-o.

Poate totuși se vor îndura colegii care se ocupă cu implementarea în sistem a aplicației You să ne lămurească și pe noi toți dacă e posibil check-in lunar sau numai o singură dată pentru fiecare număr de cartelă reîncărcabilă.

Mai scrie-le încă o dată, dacă nu cumva deja ai scris.

Mulțumesc!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: YOU


@sarighiol a scris:

Bună, Irina!

Da, într-adevăr, check-in-ul nu se mai poate repeta în perioada de 30 de zile după prima activare. Întrebarea mea era însă dacă după ce trec 30 de zile de la prima activare, check-in-ul în aplicația You se poate repeta.

Din nou felicitări pentru cei de la IT și Logistică pentru modul cum pun la dispoziție informațiile despre servicii și aplicații către celelalte departamente Vodafone. Din câte deduc eu, ai căutat informația pe care nu o găsesc nici eu, și desigur că nu ai găsit-o.

Poate totuși se vor îndura colegii care se ocupă cu implementarea în sistem a aplicației You să ne lămurească și pe noi toți dacă e posibil check-in lunar sau numai o singură dată pentru fiecare număr de cartelă reîncărcabilă.

Mai scrie-le încă o dată, dacă nu cumva deja ai scris.

Mulțumesc!


Buna!


Check-in-ul in aplicatie se poate repeta, dupa cele 30 zile,  pana la sfarsitul campaniei. Campania este anuntata pana la data de 31.12.2015.

O zi frumoasa!
Irina

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: YOU

Teoretic, așa este, dar eu de ce primesc mesajul „Numărul de telefon a mai fost folosit. Încearcă din nou.”?

Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: YOU


@sarighiol a scris:

Teoretic, așa este, dar eu de ce primesc mesajul „Numărul de telefon a mai fost folosit. Încearcă din nou.”?


Buna!

Te rog sa trimiti un e-mail cu toate detaliile acestei solicitari pe adresa forumsupport_ro@vodafone.com in atentia mea si o vom clarifica impreuna.

Multumesc!