Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎26-10-2012
0

eroare sistem?

este a doua oara cand mi se intampla, am initiat un apel international in limita minutelor incluse in optiune,si am depasit limita de minute incluse in optiunea aleasa fara voia mea. cum era normal, ar fii trebuit sa se intrerupa apelul la terminarea minutelor sau in eventualitatea in care aveam credit sa consume din acesta nu sa-mi apara la verificare credit minus 0,06 centi prin urmare, nu mai pot initia niciun fel de apel sau sms, nici macar *222 desi limita minutelor in retea nu a fost depasita. ma intreb oare ce patesc dupa 2 zile daca consum minutele? avand in vedere ca beneficiez de un serviciu preplatit, nu cred ca este tocmai legal ca operatorul vodafone sa pretinda in avans plata celor 0.06 centi intrucat nu mi-am dat acceptul pentru acest lucru cum este in cazul optiunii credit in avans in care imi dau acordul pentru plata suplimentara a celor 20 de centi si nici dreptul sa-mi intrerupa celelalte servicii. in afara de neplacerea creata prin sistarea serviciilor de voce si date sunt nevoit sa incarc cartela cu 1 euro in plus pentru a-mi reactiva optiunea aleasa desi aceasta nu a expirat inca...

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012
0

Re: eroare sistem?

Buna rzv_marcu si bine ai venit pe forum!

Ne cerem scuze pentru orice neplacerea cauzata!
Te rog sa imi oferi numarul in cauza printr-un mesaj privat pentru a putea verifica situatia acestuia.

Multumesc,
Roberta