Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-04-2019
0

nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna ziua!

Va informez ca sunt foarte nemultumit dupa ce am reincarcat pe platforma Dvs, din contul Myvodafone. Suma de 15 euro (cca. 84,90 lei) am reincarcat-o sambata dimineata (in data de 20 aprilie) si nici pana acum (23 aprilie) aceasta suma nu a aparut in contul meu pentru a activa extraoptiunea cu roaming de 15 euro. Am vorbit de trei ori cu reprezentantii Dvs de la call center. Acestia mi-au spus ca au nevoie de extrasul de cont pentru a fi siguri ca s-a facut plata, ceea ce nu mi se pare in regula. Deocamdata nu mi-a aparut in extras, deci probabil voi mai avea de asteptat. Cred ca ar fi corect sa scrieti pe site sa nu mai facem reincarcari online, pentru ca este posibil sa vedem sumele reincarcate dupa o saptamana si ca va fi nevoie sa venim cu dovezi ca am efectuat plata. Din moment ce lucrati cu PayU, banuiesc ca nu ar fi fost nicio problema sa ii intrebati pe ei daca plata a fost sau nu aprobata, nu sa ma puneti sa vin cu extrasul de cont.
Timp de mai multe zile nu am putut folosi si nici acum nu pot folosi serviciile achitate, ceea ce mi se pare extrem de grav.
Va rog sa imi comunicati care este pozitia Dvs in legatura cu acest incident.
Multumesc.

 

Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna,

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

Madalina
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-06-2019
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Am fix aceiasi problema! Am reincarcat cartela acum 2 ore prin My Vodafone si desi am primit confirmarea platii pe email, creditul nu este activ pe cartela. Am incercat sa navighez prin meniul *222 insa niciun succes. De asemenea am facut o sesizare prin formularul de asistenta. Eu am nevoie urgenta sa-mi folosesc creditul. Va rog sa remediati problema! Astept un raspuns promt.

Moderator
Postări: 687
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna,

 

Am observat ca intre timp creditul a fost alocat in contul tau. Poti reveni si aici cu o confrmare, te rog?

 

Madalina

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎20-09-2017
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

[ Editat ]

Sunt utlizator vodafone de peste 10 ani (atat in strainatate cat si in Romania, atat pe abonament cat si pe cartela).
Vodafone-ul din Romania nu se compara cu cel din alte tari din vest. Incompetenta si lenea tipic romaneasca isi pune, se pare, amprenta pe toate firmele straine care intra si in tara noastra.
Nu doar site-ul e praf si pubere dar si aplicatia aia de 2 lei pe care o au ei pentru mobil.
Am anulat prin aplicatie o optiune cu doua zile inainte ca aceasta sa expire (astfel incat sa nu se reinoiasca automat). Apoi cu o zi inainte sa expire am cumparat credit prin aplicatie cu cardul (singura functie care merge - ca la papat banii fraierilor se pricep si acolo investesc resurse) si am activat o noua optiune. Aplicatia mi-a confirmat prin mesaj activarea si eu linistit ca de acum am noua optiune activata. A doua zi ma trezesc ca nu mai am deloc credit. Avusesem datele mobile activate si creditul cumparat mi-a fost imediat consumat pentru ca optiunea nu mi-a fost activata, desi aplicatia imi confirmase asta. Am dezinstalat mizeria aia de aplicatie, am cugetat cateva minute la toate mamele, mortii si vii lor si m-am bagat pe site (alta minunatie tipic romaneasca).

Am incarcat din nou cu cardul si dau sa activez din nou optiunea, de data sta prin site. Imi da o eroare. Ne pare rau ca bla bla bla. Nu imi da nici un detaliu exact. Vad ca am 5 euro credit in cont, apas din nou pe activarea optiunii si imi da acea eroare ambigua. Macar de data asta am dezactivat datele mobile (ca aici e tot secretul lor - sa-ti ia imediat banii din credit pe MB ca sa te trezesti ca in 5 minute esti pe zero si sa reincarci).

Singura modalitate prin care a functionat sa-mi activez optiunea pana la urma a fost prin *100# (s-a activat imediat).


Asadar, nu folositi gunoiul asta de site si nici jegul ala de aplicatie de mobil pana nu devin oameni seriosi si se opresc din a-si mai bate joc de banii clientilor. Sunt dezvoltator atat web cat si mobil si pot sa spun ca e o rusine pentru o companie care ofera servicii de telecomunicatii si Internet sa aiba un site si o aplicatie atat de neprofesioniste, greoaie, pline de erori, mancatoare de timp si nervi și chiar periculoase. Mai bine cumparati credit de la un magazin si folositi vechile si sigurele mesaje prin SMS pentru a activa servicii. Pana si forumul asta da erori. Sa dea afara primatele alea care s-au jucat de-a programarea si sa nu mai duca lumea cu fofarlica.

Highlighted
Moderator
Postări: 214
Înregistrat: ‎25-06-2018
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna, Alex!

Ne pare rau pentru situatia intampinata. Te asiguram ca depunem toate eforturile necesare pentru a oferi o buna functionare a aplicatiei si a serviciilor noastre. 

Pentru a verifica cauza pentru care nu ti s-a activat oferta, te rog sa ne trimiti aceste date si numarul de telefon utilizat completand formularul de aici: https://www.vodafone.ro/personal/asistenta/contact/index.htm.

 

Elena