Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎23-04-2019
0

nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna ziua!

Va informez ca sunt foarte nemultumit dupa ce am reincarcat pe platforma Dvs, din contul Myvodafone. Suma de 15 euro (cca. 84,90 lei) am reincarcat-o sambata dimineata (in data de 20 aprilie) si nici pana acum (23 aprilie) aceasta suma nu a aparut in contul meu pentru a activa extraoptiunea cu roaming de 15 euro. Am vorbit de trei ori cu reprezentantii Dvs de la call center. Acestia mi-au spus ca au nevoie de extrasul de cont pentru a fi siguri ca s-a facut plata, ceea ce nu mi se pare in regula. Deocamdata nu mi-a aparut in extras, deci probabil voi mai avea de asteptat. Cred ca ar fi corect sa scrieti pe site sa nu mai facem reincarcari online, pentru ca este posibil sa vedem sumele reincarcate dupa o saptamana si ca va fi nevoie sa venim cu dovezi ca am efectuat plata. Din moment ce lucrati cu PayU, banuiesc ca nu ar fi fost nicio problema sa ii intrebati pe ei daca plata a fost sau nu aprobata, nu sa ma puneti sa vin cu extrasul de cont.
Timp de mai multe zile nu am putut folosi si nici acum nu pot folosi serviciile achitate, ceea ce mi se pare extrem de grav.
Va rog sa imi comunicati care este pozitia Dvs in legatura cu acest incident.
Multumesc.

 

Moderator
Postări: 660
Înregistrat: ‎26-04-2017
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Buna,

Pentru aceasta situatie iti recomandam sa iei legatura cu noi. Poti face aceasta fie apeland seriviciul *222, fie completand acest formular: https://goo.gl/cZe1gP.

Madalina
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎24-06-2019
0

Re: nemultumire dupa o reincarcare din contul Myvodafone

Am fix aceiasi problema! Am reincarcat cartela acum 2 ore prin My Vodafone si desi am primit confirmarea platii pe email, creditul nu este activ pe cartela. Am incercat sa navighez prin meniul *222 insa niciun succes. De asemenea am facut o sesizare prin formularul de asistenta. Eu am nevoie urgenta sa-mi folosesc creditul. Va rog sa remediati problema! Astept un raspuns promt.