Cartelă preplatită

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0
Soluţie acceptată

oprire optiuni inainte de termen?

Buna ziua.

 

 

Folosesc optiunea Flexi 6 new, pe care am activat-o in luna februarie 2014. Aceasta optiune imi ofera 3000 de minute in Vodafone, 200 de minute nationale si internationale din care 50 de minute sunt internationale pe mobil (si restul doar pe fix international), 200 mb de net si SMS nationale nelimitat.

 

Conform regulilor Vodafone, orice optiune, odata activata, se reactiveaza automat de 12 ori, adica este valabila un an de zile! Asadar, daca am activat-o in luna februarie 2014, optiunea ar trebui sa fie valabila pana in februarie 2015. Lucrul asta era reflectat pana de curand si in contul MyVodafone, unde imi afisa un numar de 4 reiinoiri ramase (ultima urma sa fie in ianuarie 2015).

 

Totusi, dupa ultima reincarcare cu credit, dupa ce mi s-a reactivat optiunea Flexi 6 new, am primit sms de la "cost control" care spune "expira la 18 nov 00:39, nu se mai reinnoieste". De ce nu se mai reinnoieste, daca eu mai aveam 4 reinnoiri, pana in ianuarie 2015?

 

O problema similara am intampinat cu o extraoptiune care imi oferea 50 de minute internationale pe mobil daca reincarcam cu minim 7 euro. Aceasta optiune am activat-o in august 2012 si ar fi trebuit sa poata fi folosita/activata de maxim 40 de ori, in maxim 40 de luni. Eu nu am incarcat mereu cu 7 euro ci doar sporadic... deci nu e posibil sa fi epuizat cele 40 de reactivari. Acum am reincarcat cu 7 euro special pentru a beneficia de cele 50 de minute internationale pe mobil, pe care insa nu le-am mai primit! De ce? Nu era firesc sa le pot primi in continuare? Din august 2012 si pana acum au trecut 27 de luni, din cele 40...

 

Mi se pare mie sau Vodafone isi incalca propriile reguli si inchide promotii si oferte inainte de termenul firesc?

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: oprire optiuni inainte de termen?


@cst179 a scris:

Buna ziua.

 

 

Folosesc optiunea Flexi 6 new, pe care am activat-o in luna februarie 2014. Aceasta optiune imi ofera 3000 de minute in Vodafone, 200 de minute nationale si internationale din care 50 de minute sunt internationale pe mobil (si restul doar pe fix international), 200 mb de net si SMS nationale nelimitat.

 

Conform regulilor Vodafone, orice optiune, odata activata, se reactiveaza automat de 12 ori, adica este valabila un an de zile! Asadar, daca am activat-o in luna februarie 2014, optiunea ar trebui sa fie valabila pana in februarie 2015. Lucrul asta era reflectat pana de curand si in contul MyVodafone, unde imi afisa un numar de 4 reiinoiri ramase (ultima urma sa fie in ianuarie 2015).

 

Totusi, dupa ultima reincarcare cu credit, dupa ce mi s-a reactivat optiunea Flexi 6 new, am primit sms de la "cost control" care spune "expira la 18 nov 00:39, nu se mai reinnoieste". De ce nu se mai reinnoieste, daca eu mai aveam 4 reinnoiri, pana in ianuarie 2015?

 

O problema similara am intampinat cu o extraoptiune care imi oferea 50 de minute internationale pe mobil daca reincarcam cu minim 7 euro. Aceasta optiune am activat-o in august 2012 si ar fi trebuit sa poata fi folosita/activata de maxim 40 de ori, in maxim 40 de luni. Eu nu am incarcat mereu cu 7 euro ci doar sporadic... deci nu e posibil sa fi epuizat cele 40 de reactivari. Acum am reincarcat cu 7 euro special pentru a beneficia de cele 50 de minute internationale pe mobil, pe care insa nu le-am mai primit! De ce? Nu era firesc sa le pot primi in continuare? Din august 2012 si pana acum au trecut 27 de luni, din cele 40...

 

Mi se pare mie sau Vodafone isi incalca propriile reguli si inchide promotii si oferte inainte de termenul firesc?

 


Buna!

 

Pentru a primi asistenta din partea unui consultant Vodafone te rog sa accesezi chat-ul. Fereastra aferenta lui apare pe orice pagina a site-ului www.vodafone.ro si arata ca in imaginea atasata. Te va prelua un consultant imediat.

Chat.jpg

Multumesc!

Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: oprire optiuni inainte de termen?

Din pacate consultantii de pe chatul Vodafone nu ofera mereu raspunsuri competente! De aceea am si ales sa intreb pe forum... Multumesc si eu!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

 Din cate stiu eu,legat de cele 50 minute nationale,este vorba de promotia Bonus 2000 minute nationale,asa cum este specificat in screen-ul de mai jos.

 

    Deci,este vorba de 20 bonusuri,intr-un interval de maxim de  24 de luni. Emoticon foarte fericit

   Punctul 3 este elocvent.. Emoticon care face cu ochiul

 

 

 

 


Vodafone
Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

Multumesc mult pentru raspuns! Consider lamurita problema cu cele 50 de minute nationale, pe care nu le-am mai primit.

 

Astept in continuare raspuns la intrebarea legata de expirarea inainte de termen a optiunii Flexi 6 new, activata in februarie 2014 si pe care, brusc, nu o mai pot reinnoi! De ce? Teoretic trebuia sa o pot reinnoi pana in februarie 2015 (deci ultima reinnoire ar fi fost in ianuarie 2015)!...

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: oprire optiuni inainte de termen?

  Cu multa placere!

  Legat de solicitarea cu Flexi 6,asa cum ti-a comunicat si Irina,trebuie sa apelezi la Chat online pentru asistenta.


Vodafone
Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

Nu prea inteleg motivul... De ce e mai bun chatul decat forumul? Se poate creea ideea (poate gresita) ca se incearca pasarea problemei de la un departament la altul, cum se mai intampla la Vodafone... (data trecuta cand am solicitat asistenta, cei de la *222 ma trimiteau la Vodafone shop, iar cei de la shop imi spuneau sa sun la *222 -- pana la urma am lamurit problema pe forum...)

Specialist
Postări: 94
Înregistrat: ‎13-02-2014
0

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

Asa cum ma si asteptam, pe chat nu am gasit nici un raspuns clar! Consultanta care a raspuns, a trimis mai departe nu stiu ce solicitare... si... cred ca asa voi ramane, fara raspuns! Totusi de ce nu mi se mai reinnoieste optiunea flexi 6, daca eu mai aveam 4 reinnoiri, pana in februarie 2015? (ultima reinnoire ar fi trebuit sa fie in ianuarie 2015) Va rog nu ma mai trimiteti la cei de pe chatul Vodafone, care demonstreaza ca nu pot raspunde solicitarii mele!...

 

 

[Ioana Vladea] Buna! Sunt Ioana Vladea. Cu ce te pot ajuta?

[Cristian Stanescu] Buna seara

[Cristian Stanescu] https://forum.vodafone.ro/t5/Cartel%C4%83-preplatit%C4%83/oprire-optiuni-inainte-de-termen/td-p/1266...

[Cristian Stanescu] Colegul dvs., Ionut insista sa apelez la chat pentru solutionarea problemei, descrisa mai sus (pe forumul Vodafone).

[Cristian Stanescu] Mai precis, aceasta este solicitarea mea:

[Cristian Stanescu] Conform regulilor Vodafone, orice optiune, odata activata, se reactiveaza automat de 12 ori, adica este valabila un an de zile! Asadar, daca am activat-o in luna februarie 2014, optiunea ar trebui sa fie valabila pana in februarie 2015. Lucrul asta era reflectat pana de curand si in contul MyVodafone, unde imi afisa un numar de 4 reiinoiri ramase (ultima urma sa fie in ianuarie 2015).

Totusi, dupa ultima reincarcare cu credit, dupa ce mi s-a reactivat optiunea Flexi 6 new, am primit sms de la 'cost control' care spune 'expira la 18 nov 00:39, nu se mai reinnoieste'. De ce nu se mai reinnoieste, daca eu mai aveam 4 reinnoiri, pana in ianuarie 2015?

[Ioana Vladea] Te rog spune-mi numarul de telefon in cauza.

[Cristian Stanescu] 07xxx

[Cristian Stanescu] Nu sunt singurul caruia ii expira optiunea Flexi 6 mai devreme de termen!...

[Cristian Stanescu] Mai cunosc pe cineva cu exact aceeasi problema

[Ioana Vladea] Te rog sa imi permiti cateva momente sa verific

[Cristian Stanescu] Sigur

[Ioana Vladea] Am luat legatura cu departamentul tehnic si aceasta intradevar nu se mai reinnoieste pentru ca au trecut cele 12 luni consecutive, dar te putem ajuta cu postarea ei manual pe cont.

[Ioana Vladea] Luna urmatoare in 18 o putem reactiva.

[Cristian Stanescu] Nu inteleg cum au trecut cele 12 luni consecutive daca eu am activat optiunea Flexi 6 in februarie 2014!...

[Cristian Stanescu] In MyVodafone imi apareau inca 4 reinnoiri, adica pana in ianuarie 2015 inclusiv! Acum imi apar zero reinnoiri! Cum s-a trecut de la 4 la zero? Si, repet, nu sunt singurul care a patit asta...

[Cristian Stanescu] ?

[Ioana Vladea] Inca verific ce s-a intamplat, imi cer scuze ca dureaza atat.

[Cristian Stanescu] Revin la calculator in 5-10 minute.

[Ioana Vladea] Ok

[Ioana Vladea] Va fi necesar sa trimit situatia catre departamentul tehnic pentru verificari suplimentare.

[Ioana Vladea] Cererea are numarul de inregistrare 1286807 si in momentul in care primesc un raspuns o sa revin pentru a-ti comunica ce s-a intamplat.

[Cristian Stanescu] Multumesc. Astept raspuns. Adresa mea de e-mail este <cst179@mail.com>

[Cristian Stanescu] Sper sa primesc raspuns, nu ca pana acum, cand mi s-au promis raspunsuri si s-au trimis solicitari similare dar nu am mai primit absolut nici un raspuns...

[Cristian Stanescu] (ba chiar o colega, Ana Nu-stiu-cum, mi-a PROMIS ca imi raspunde pe e-mail; evident, nu a raspuns nimic)

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

 In termenii si conditiile de functionare a forumului se specifica:

"Deoarece echipa Forumului Vodafone nu vizualizează detaliile contului dumneavoastră de telefonie mobilă, forumul nu este locul potrivit pentru întrebări referitoare la cont. Dacă aveţi nevoie de ajutor sau aveţi întrebări specifice ori observaţii cu privire la contul dumneavoastră, va rugăm contactaţi serviciul nostru Relaţii Clienţi, pe calea obişnuită. Puteţi de asemenea intraţi direct în contact cu un operator Vodafone prin intermediul serviciului de Chat Online ce apare în dreapta paginii în site-ul www.vodafone.ro , precum şi în varianta de mobil a site-ului şi în aplicaţia MyVodafone. "

 

  Acesta este motivul pentru care nu poti primi asistenta pentru solicitarea ta legata de contul de client. Emoticon fericit


Vodafone
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: oprire optiuni inainte de termen?

[ Editat ]

cst179 a scris:

Buna ziua.

 

 

Folosesc optiunea Flexi 6 new, pe care am activat-o in luna februarie 2014. Aceasta optiune imi ofera 3000 de minute in Vodafone, 200 de minute nationale si internationale din care 50 de minute sunt internationale pe mobil (si restul doar pe fix international), 200 mb de net si SMS nationale nelimitat.

 

 

 Nu cumva extraoptiunea a fost activata in noiembrie 2013,iar de atunci se fac 12 luni in noiembrie 2014?Cum nu ti se mai permit reinnoiri ale acesteia,inclin sa cred ca ai activat-o intre 01-19 noiembrie 2013.  Emoticon care face cu ochiul

  Verifica in Myvodafone>>Serviciile mele.Acolo gasesti specificata si data  activarii.

 

  Ceva de genul:

 


Vodafone