Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎14-08-2012

14 ani de servicii "de calitate"

Cu parere de rau ne vom spune adio. Au fost si bune, au fost si rele, dar in ultima vreme numai rele:

 

- am primit ban de la *222 din cauza incompetentei angajatilor. A trebuit sa sun de 4 ori ca sa-mi rezolv problema tot singur cautand pe net.

- m-am trezit cu zeci de euro in plus la factura din cauza unui serviciu care s-a activat de unul singur. Bineinteles, ulterior s-a remediat.

- lipsa comunicare consultant de orice fel: serviciul clienti actual a ramas un robot cu 5 optiuni, niciuna dandu-ti dreptul la replica

- au scos pana si optiunea de a folosi punctele de fidelizare la plata facturii. LOL.

- mi s-a furat Iphonul, normal, nu se poate bloca decat la solicitarea politiei, raspunsul politiei: " numai operatorul poate face ceva in sensul acesta" - logic de altfel

- ofertele pt. telefoane sunt orientate numai catre abonamente noi, ca detinator de abonament vechi, ai optiune de achizitie telefon aproape la acelasi pret cu cel la liber.

 

Asta e, dupa 14 ani mergem la altii care au nevoie de clienti.

Membru veteran
Postări: 528
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Salutare Gigel,

 

Iti urez bun venit pe forumul nostru si sper ca experienta ta in cadrul comunitatii sa fie una mai pozitiva decat cea pe care sustii ca ai intalnit-o pana acum. Imi doresc sa te ajut cu toate nemultumirile pe care le-ai adunat in mesajul tau si vreau sa facem lumina asupra lor:

 

Inteleg ca ai apelat de mai multe ori la Serviciul de Relatii cu Clientii, motiv pentru care nu mai puteai sa apelezi deloc la numarul *222. Sistemul nostru nu "baneaza" userii care suna de mai multe ori intr-o luna, ci pur si simplu anuleaza gratuitatea apelurilor, pana in luna urmatoare. Te rog sa imi spui daca s-a intamplat diferit. Vreau sa stii ca exista posibilitatea de a contacta Serviciul de Relatii cu Clientii atat pe email, prin formularul de asistenta, cat si aici, pe forum.

 

Ai precizat ca ai fost surprins de un cost suplimentar ridicat la factura, fapt care nu a fost provocat de tine, iar datorita erorii produse, situatia a fost ulterior rezolvata.

 

Posibilitatea de a folosi punctele de loialitate, in vederea achitarii facturii, a fost sistata acum aproximativ 2 ani de zile. Doresc sa te anunt ca nicio companie de telecomunicatii nu mai ofera aceasta posibilitate. Punctele acumulate pot fi utilizate la achizitionarea telefoanelor, diferitelor accesorii sau unor pachete de minute care sa te ajute pe tine sa nu mai generezi acel cost suplimentar pe care il achitai la factura prin intermediul punctelor de loialitate.

 

Imi pare rau sa aud ca ti-a fost furat telefonul. Si eu am trecut printr-un astfel de eveniment si pot sa te anunt ca in calitate de angajat Vodafone nu am putut sa "beneficiez" de posibilitatea de a-mi fi blocat telefonul. Aceste aspecte se trateaza numai de catre organele de politie, iar blocarea acestor telefoane se poate face numai de catre instutiile legale specializate. Mi-ar placea sa imi detaliezi mai multe despre acest incident.

 

In priviinta achizitionarii telefoanelor la o prelungire de abonament, te rog sa tii cont de toate aspectele. Atunci cand iti activezi un abonament nou, tu beneficiezi de un pret redus la telefon, datorita faptului ca ti-ai activat un abonament standard de pe piata. Odata cu vechimea in retea, tu beneficiezi de promotii la abonamente si reduceri la factura, in asa maniera incat pretul platit overall pe telefon si servicii va fi mai mic decat in primii doi ani de vechime.

 

Mi-ar placea sa imi spui mai multe despre intamplarile neplacute prin care ai trecut, deoarece eu personal nu vreau ca tu sa ramai cu o impresie gresita despre aceasta companie, indiferent daca hotarasti sa mergi in continuare pe Vodafone sau pe o retea diferita.

 

Multumesc,

Paul

Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Ce raspuns simpatic "Odata cu vechimea in retea, tu beneficiezi de promotii la abonamente si reduceri la factura"Emoticon LOL. Mi-a scapat momentul in care mi s-a intamplat acest lucru. Chiar nu imi amintesc ca la ultima discutie cu cineva de la fidelizare, discutie avuta ca urmare a solicitarii de a trece la prepay, sa fi scapat un cuvantel despre o reducere a pretului abonamentului sau a facturii.

Tin minte ca cea mai buna oferta pe care am putut-o primi a fost ceva apropiat de o extraoptiune prepay (cu toate "beneficiile" acestei ar fi fost prea mult) la pretul integral al acesteia. Si fara a putea lua telefon la un pret cat de cat redus (nu ca as fi dorit, dar poate as fi inteles pretul acesteia). Asa ca raspunsul anterior mi se pare fals.

Sau poate am suparat prea tare Vodafone si au dorit sa imi ofere un motiv in plus pentru a renunta la abonament ? Emoticon foarte fericitEmoticon LOL .In fine, mai este putin si trec la prepay Emoticon foarte fericit

 

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Paul, o sa fac o propunere pe care s-o trimiti colegilor. Aceea ca odata incheiat un apel cu un operator de la *222, acel operator sa aiba optiunea de a reseta acel contoar al apelurilor la *222 in functie de faptul daca a fost justificat ori ba apelul. Unele persoane nu reusesc sa-si rezolve dintr-un apel problema, problema revine si acea limita frustreaza clientii. Inteleg ca de fapt se reducerea apelurilor fara rost de la *222, dar faptul ca asta duce la pierderea clientilor ar trebui sa aprinda cateva beculete.
Gigel are dreptate sa fie frustrat, e chiar un caz des intalnit.
Odata folosite servicii de telefonie din alte tari, cand revii la servicille de telefonie din Romania, tot ce a spus initiatorul topicului iti sare in ochi, iar explicatiile, motivele si scuzele devin inutile.
Vodafone inca nu intelege ca nu mai exista clienti noi in telefonie, daca favorizezi clientii care se porteaza si clientii prepay (mult mai instabili), in defavoarea clientilor vechi pe abonament, au de pierdut pe termen mediu si lung. Un client, odata dezamagit, e mult mai greu de intors.
Programul de loialitate si sistemul mascat de cumparat telefoane in rate prin abonamente sunt in opinia mea pseudo-beneficii. Mai degraba capcane de prins clienti naivi.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Reparati-va forumul, in afara de "raspuns rapid" celelalte optiuni dau erori pe toate browserele ( am incercat pe Firefox, Opera, Chrome si IE). Nici editarea nu merge, am incercat sa corectez textul si n-a mers.
S-a produs o eroare neaşteptată.
Ne pare rău, solicitarea dumneavoastră nu a reuşit. O notificare a fost trimisă către echipa de dezvoltare pentru analiză.
ID excepţie: 303542F7
Faceţi clic pe butonul Înapoi din browser-ul dumneavoastră.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎14-08-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

 

Nu consider ca merit sa fiu "pedepsit" - adica sa trebuiasca sa platesc "favoarea" de a avea acces la un consultant cu clientii - serviciu care mai nou nu mai exista - din cauza ca niste operatori Vodafone nu sunt in stare sa rezolve un caz, simplu de altfel. Si anume, setarile de internet pentru un Iphone: de 3 ori sun, de 3 ori vorbesc cu diversi si mi se trimite acelasi mesaj in care eu trebuie sa dau click pe un link care ma scoate pe net (eu neavand net, bineinteles, asta incercand sa configurez). Bine ca ma suna robotul vostru de fiecare data sa notez prestatia consultantului Emoticon fericit). Te cred ca exista si alte posibilitati de a accesa serviciul de relatii cu clientii, eu nu am spus ca nu mi s-a raspuns, eu am spus ca nu au fost in stare sa-mi dea o solutie. Si sa astept 2 zile sa primesc un raspuns idiot pe mail, formular asistenta sau forum, come on....

 

Eroarea produsa spune multe despre nivelul de profesionalism pe care il aveti. Noroc ca am sunat eu la un moment dat ca parca vad ca la factura ajungeam sa ne certam ca chiorii. Oricum, frumos din partea consultantului de la tehnic care imi spune intr-un final: "Stiti, tehnologia asta, se mai intampla si greseli, suntem OK acuma, nu?"

 

Punctele de loialitate, deja subiectul este fumat, normal ca este mai profitabil sa agat omu'sa cumpere sau sa vorbeasca mai mult ca sa poata sa cumpere ulterior, decat sa pierd un venit care imi intra oricum. Apropos, la o factura medie de 90 RON / luna, in 2 ani se strang in jur de 420 puncte - 4 euro. Ce sa aleg, sa mai pun 380 euro sa-mi iau Iphone si prelungire contract pe 2 ani sau sa-mi platesc 20 lei din factura? Grea decizia...

In legatura cu furtul telefonului, este interesant ca Vodafone da pe politie, politia da pe Vodafone. Una peste alta nu cred ca politia poate bloca telefoane, dar Vodafone da. Se pare ca in alte state aceste terminale se blocheaza pe baza de IMEI, astfel incat un eventual nou posesor de terminal odata blocat, trebuie sa solicite de la provider activarea telefonului, iar aceasta vine numai dupa confirmarea proprietarului din factura.

 

Vis-a-vis de achizitionare de telefon nou, de unde pana unde beneficiez de promotii la abonamente si reduceri la factura? Am fost 2 zile dupa intamplarea cu furtul sa ma interesez de ofertele pentru Iphone, ofertele sunt mai slabe decat acum 1,5 ani cand am achizitionat telefonul furat. Si la un abonament de 14 ani....Interesant nu?

 

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Ca unul care nu mai are nicio asteptare de la ofertele pentru clientii vechi...

[ Editat ]

Raspunsul oferite de Paul este unul "politically correct" dpdv al Vodafone. 

 

Ca unul care am simtit pe pielea mea ofertarea dupa 12 ani de Vodafone, nu pot sa fiu decat intru totul de acord cu cei care au postat mai sus.

 

Cateva precizari:

 

-Spre deosebire de *222, pe forum sau pe mail, raspunsul nu survine pe loc, uneori poate sa nici nu vina, dupa cum,  nu o data au mentionat unii dintre forumisti. Taxarea serviciului dupa un numar de convorbiri mi se pare - dupa cum am mai spus - abuziva. Insa tine de politica Vodafone daca si cum isi gestioneaza relatia cu clientii. Gratuit sau nu.

 

- Ofertarea facuta de Vodafone pentru clientii vechi, nu difera ca si consistenta de cea pentru clientii noi. Acest lucru este vizibil. Dar, asta e problema departamentului de marketing, care inca nu se raporteaza la metodele de fidelizare occidentale. Poate va invata, sau nu. Momentan, raspunsul e evident.

 

- Reducerile la abonament sunt aceleasi ca si la clientii noi. Ma rog, as scadea 20 de euro, punctele mele de loialitate (care tot scad, gratie politicii Vodafone) si as putea lua un SGIII nu cu 579,01 euro ci cu 559,01 euro. O diferenta extrem de consistenta, ar zice Vodafone. Insesizabila, as zice eu.

 

- Cat priveste reducerile la factura... eu nu le cunosc. Desi sunt client de 12 ani.

 

Recomandarea mea e ca Vodafone ar trebui sa isi plece ureche si la nemultumirile noastre. Eu mi le scriu de ceva vreme si nu am vazut vreo modificare. Si nu sunt singurul care am marturisit ce asteptari am  de la Vodafone.

 

Totusi, eu am ales varianta cea mai buna: nu mai vreau nicio oferta de la Vodafone. Si asta inca f oficial! Si stiu si ei acest lucru, scrie asta in dreptul numarului meu cand un consultant deschide numarul in aplicatia lor. De ce? Pentru ca mi-as pierde timpul inutil si, ultimele oferte primite mi s-au parut mult sub ce ar trebui, in opinia mea, sa ofere Vodafone unui client fidel de 12 ani. Solutia insa vine de la concurenta.

 

Opinia mea legata de partea de ofertare-fidelizare a clientilor vechi e definitiv compromisa.

 

Inca raman pe Vodafone doar pentru ca in familie mai folosim asta. Dar majoritatea celor pe care-i cunosc nu mai au Vodafone, asa ca, circumstantial sau nu, la un moment dat, probabil cat de curand, voi porta si numarul meu Vodafone spre o alta retea. Il am de 12 ani, totusi!  Ar fi pacat sa-l pierd.

 

Ca si alte mesaje de-ale mele si acesta va fi pus la index, in cos. Faptul ca ele sunt citite de moderatori nu ma mai incalzeste. Opinia mea este, cel putin in partea de ofertare-fidelizare, formata. Parerea mea e ca noi putem scrie, insa nu ne baga nimeni in seama. 

 

Si da, nu mai am nicio asteptare de la Vodafone in ceea ce priveste ofertele pentru vechii clienti. Dar, oricum, dezamagirea mea nu conteaza!

 

Faptul ca nu mai vreau nicio oferta este un protest, dar nici asta nu va intereseaza. 

 

p.s. Evident, voi fi aspru criticat de cei care lauda Vodafone.Emoticon foarte fericit Sau iar mi se va arunca ideea ca la ofertare "mi s-a oferit ce-am vrut". Replica asta m-a facut sa rad ultima oara. Stie Vodafone ce vreau eu? Va spun eu ce, o oferta corecta dupa 12 ani. Cum ea n-a venit cand am solicitat-o, nu e vreo sansa sa mai vina pe viitor una care sa fie exact pe placul meu.

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012
0

Re: Ca unul care nu mai are nicio asteptare de la ofertele pentru clientii vechi...

Vodafone ar trebui sa ia masuri urgente, pentru ca odata cu pierderile de clienti,nu le ramane dacat sa faca oferte mai ieftine cu mai multe nationale decat concurenta(ceea ce nu se intampla, deocamdata ori se aliniaza, ori sunt mai scumpe), sau vor constata ca si clientii fideli se muta, din simplu motiv ca majoritatea cunostintelor sunt la concurenta si nu fac fata cu minutele nationale date de Vodafone. Iar cu minutele in retea si nationale de la concurenta s-ar descurca foarte usor.
Daca ati face un chestionar sa vedeti cam ce procent aproximativ din phonebook -ul clientilor sunt numere tot Vodafone(deci oarecum subiectiv, fiindca intrebati pe cei ce deja au un interes, nu global), ati vedea ca lucrurile nu sunt roz, nici macar rosii, ci trag bine de tot spre negru.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎14-08-2012
0

Re: Ca unul care nu mai are nicio asteptare de la ofertele pentru clientii vechi...

LOL.

 

Pai oferte pentru clientii vechi nu exista my friend, ci numai pentru cei noi.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Ca unul care nu mai are nicio asteptare de la ofertele pentru clientii vechi...

Intr-adevar, Vodafone nu are o oferta reala pentru clientii vechi.

 

Faptul ca ne spunem parerea aici pe forum ar trebui sa conteze pentru Vodafone, dar de fapt forumul nu este altceva decat un altfel de *222. Nimic altceva. Tocmai de aceea nici parerea clientului nu conteaza.