Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 26
Înregistrat: ‎17-10-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

[ Editat ]

Hai sa ma adaug si eu celor " multumiti" !

De saptamina trecuta de cind am o mare problema cu telefonul si nimeni nu ma poate ajuta stau si citesc pe aici pe forum si nu incetez sa ma minunez !

Am si eu citeva probleme de semnalat :

   1. De ce se tolereaza colaborarea cu Regenersis ? care sunt niste incapabili si nu vorbesc in necunostinta de cauza( am un telefon care a fost de 4 ori in service cu fix aceeasi problema se descarca in fix 1 zi acumulatorul chiar si dupa ce eu am schimbat pe banii mei un acumulator in martie anul acesta si ei au schimbat altul in octombrie) problema persista si nimeni nu face nimic sa remedieze situatia, ma pun pe mine sa fac eu contraexpertiza in alt service!

   2. De ce este bataia de joc la adresa noastra a abonatilor venita din partea operatorilor?

   3. De ce la fiecare oferta facuta telefonic din partea dumneavoastra primesc telefon sa dau o nota operatorului cu care am discutat, dar in cazul in care eu sun eu nu primesc nici un telefon pentru a acorda un calificativ?

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

[ Editat ]

Salut,

 

Imi poti oferi mai multe informatii despre primele doua puncte? Astept mesajul tau privat cu datele necesare pentru a verifica informatiile mentionate de tine. 

Te asigur ca cele mentionate in punctul trei nu au nici cea mai mica legatura. Esti instiintat ca exista posibilitatea sa fii apelat de catre un robot pentru a acorda note.

De asemenea, sistemul de acordare al notelor nu este unul manual (deci nu exista o persoana care sa activeze robotul doar in discutiile favorabile de exemplu), ci unul automatizat, ceea ce inseamna ca alegerea este facuta in mod aleatoriu si neconditionat de sistem. Daca sistemul ar fi selectiv, nu vad de ce ar mai fi de folos.

 

O seara buna,

Claudiu

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎19-05-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

[ Editat ]

Va spun sincer ...nu va mai "plangeti" nici aici nici la 222...ca nu rezolvati nimic cu ei...singura solutie (recomandata tuturor cunostintelor care se plang de serviciile vodaf.) este sa-i lasati "singuri"....poate atunci vor fi mai" puternici"..Adica parasiti domnilor reteaua ca nu aveti nimic de pierdut !:Eu asa am facut si recomand cu caldura acest gest smileyvery-happy:

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Salut cavit. Din fericire eu mi-am rezolvat toate problemele pe care le-am avut (si au fost cateva). Din nefericire mai putin prin *222 si mai mult prin intermediul forumului, dar nu ma pot plange de lipsa rezolvarilor. Probabil depinde si de problema.

Plecarea in alta retea sau ramanerea in Vodafone este o optiune personala care trebuie luata in functie de nevoile fiecaruia. Felicitari pentru ca ai gasit o solutie cu care esti multumit. Si eu sunt multumit de cand am trecut la prepay Vodafone.

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎19-05-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Ma bucur ca esti "inrolat" vodaf.Cum tu iti expui "multumirile" fata de vodaf. asa fiecare isi expune parerile pro sau contra.E dreptul nostru. Si ca un ex. toate cererile facute pe forum tot la operatorii vodaf.ajung asa ca...this is it ! Si cum am mai spus : da renuntarea la vodaf. sau ramanerea este optiunea fiecaruia...dar nu pot sa remarc ca nemultumitii se inmultesc cu toate parerile bune ale tale.E un fapt de care nu poti sa nu tii cont. De aceea acesta este sfatul meu sa renunte la ei ptr. a se scuti de timpul pierdut si de nervii macinati cu aceasta firma care o sa deschida ochii in ceasul al 13-lea.

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Salut cavit.

Eu mi-am expus in special nemultumirile pe site si mai rar multumirile, dar nu iti voi cere acum sa-mi urmaresti postarile pentru a te convinge. Si nu inteleg ce vrei sa spui prin "inrolat". Cred ca este posibil sa fiu inteles gresit: comparand Vodafone cu ceilalti operatori sunt multumit. Daca ar fi sa vorbesc strict despre dorintele mele fara a-mi pune problema daca la ceilalti operatori este mai bine, cu siguranta ar fi suficiente motive de nemultumire.

In plus m-am declarat multumit pentru ceea ce obtin de cand am renuntat la abonament si am trecut la prepay Emoticon LOL

Cat despre cererile facute pe forum: am avut probleme cu diverse persoane ce lucreaza la Vodafone (*222 sau angajati din reprezentante) si toate acestea au fost rezolvate multumitor pentru mine prin intermediul forumului.

Nu toate problemele sunt, insa, la fel asa ca iti respect alegerea.

Highlighted
Membru
Postări: 35
Înregistrat: ‎21-03-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

subscriu si eu la cele spuse de initiatorul topicului.

sunt abonat de 14 ani.acum o sapt fica mea mi-a spart display-ul de la lg2x-ul meu.am hotarat ca este momentul unui upgrade la un lg 4x si cum perioada contractuala expira in 13 dec m-am gandit sa vad ce telefon pot lua de la vdf prin prelungire de contract.

oferta de la "Account Specialist,High Value Customer" a fost urmatoarea:

abonement 15 euro/luna pt 2 ani si telefonul blocat in retea la pretul de 379euro(1.720ron).am revenit cu intrebari suplimentare daca pretul se mai poate negocia si am primit un raspuns foarte rece si transant ca NU. high value customer my ass.

telefonul respectiv se gaseste pe magazinele online in romania cu preturi incepand de la 1.600ron liber de retea.

intr-un magazin prestigios de electronice din germania telefonul este la liber 349euro,iar cu abonament vdf germania de 29euro/luna este 1euro.

acum eu ce sa inteleg de aici?ca daca sunt client de 14 ani sunt bun de luat de prost?sau eventual in romania sunt veniturile mai mari ca si in germania?cineva sa-mi explice ca parca totul este cu capul in sus.

costurile de intretinere si dezvoltare a retelei sunt clar mult mai mici ca si dincolo, de mentenanta nu cred ca se mai pune problema atata timp cat s-a externalizat la huawei,nu?

in concluzie singurul motiv pt care preturile sunt mai mari si servicile mai proaste suntem noi,abonatii.

cu alte cuvinte astazi am folosit punctele care le aveam pt a cumpara accesorii de telefon pt sotie(de care nu aveam neaparata nevoie) si astept ziua de 13 dec pt a imi exprima recunostinta printr-o portare.La nou provider voi cere ca noul contract sa nu imi ofere nici un bonus sau reducere pt a putea renunta la el in momentul in care voi vedea ca nu se comporta ok cu clienti.

asa cum spunea un user mai sus....poate ar trebui megacompania VDF sa plece urechea si la problemele sesizate de clientii vechi.

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Buna kmihai si bine ai venit pe forum!

 

Daca doresti sa cautam impreuna o alta oferta, te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

Multumesc,

Irina

Membru
Postări: 35
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Buna "irina",

In urma mesajelor de mai sus am fost sunat de o colega care mi-a facut o oferta pt un abonament cu 11 euro/luna mai scump(adica de 23euro/luna) ca si la concurenta iar la acel abonament telefonul care ma interesa sa-l achizitionaez era cu 100ron mai scump.i-am comunicat ca deja am o oferta de la concurenta pt un abonament de 12,4euro/luna sa achizitionez lg 4x-ul cu 1250ron iar oferta VDF ar trebui sa fie cel putin pe masura daca nu mai buna si a ramas ca vor revenii colegii de la "portare" (???). Colegii probabil sunt ocupatii cu toti clientii care se porteaza din moment ce nu au mai revenit.

Oricum sunt convins ca in conceptia VDF nu un client face diferenta,chiar daca o fi el abonat de 14 ani, dar la cati clienti vechi sunt nemultumiti tind sa cred ca in curand o sa ajungeti sa vedeti importanta fiecarui client Emoticon care face cu ochiul.

AMR 22 zile

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

Buna kmihai,

 

I-am rugat pe colegii mei sa te contacteze pentru a cauta impreuna o oferta mai apropiata nevoilor tale.

 

Multumesc,

Irina