Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

 

  Salut kmihai!


   Este recomandat sa nu mai canalizezi atentia moderatorilor intr-o directie "sterila".Nu stiu cat de mult realizezi asta,dar te asigur ca alti useri vor fi prejudiciati ca urmare a unei astfel de experiente.

 

   Ionut


Vodafone
Membru
Postări: 35
Înregistrat: ‎21-03-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

[ Editat ]

unde este recomandat?cine ii obliga sa isi canalizeze atentia?si despre ce atentie vorbim?atentie nu se poate numii un raspuns neconstructiv dat doar de obligatia de a-l da. Normal era sa nu dea nici un raspuns si sa sesizeze colegii responsabili sa le zica: "avem o problema,ne pleaca abonatii vechi ca nu suntem in stare sa gasim o formula pt o oferta mai avantajoasa decat concurenta". daca se proceda in felul acesta atunci eram de acord cu tine ca acordau atentie.

referitor la alti useri prejudiciati...la cati au fost prostiti cu "lasa-mi un PM cu datele de contact ca ....." nu as zice ca sunt prejudiciati ci doar scutiti de o amagire si taraganare la problemele lor Emoticon care face cu ochiul

sper ca-ti da si claudiu o apreciere tie la cat timp ti-ai pierdut tu cu aprecierile pt el Emoticon care face cu ochiul

faptul ca nu sunt singurul nemultumit cred ca zice multe.puteti alege sa constientizati sau ignorati

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

[ Editat ]

 

  


@kmihai a scris:

unde este recomandat?cine ii obliga sa isi canalizeze atentia?si despre ce atentie vorbim?atentie nu se poate numii un raspuns neconstructiv dat doar de obligatia de a-l da. Normal era sa nu dea nici un raspuns si sa sesizeze colegii responsabili sa le zica: "avem o problema,ne pleaca abonatii vechi ca nu suntem in stare sa gasim o formula pt o oferta mai avantajoasa decat concurenta". daca se proceda in felul acesta atunci eram de acord cu tine ca acordau atentie.

referitor la alti useri prejudiciati...la cati au fost prostiti cu "lasa-mi un PM cu datele de contact ca ....." nu as zice ca sunt prejudiciati ci doar scutiti de o amagire si taraganare la problemele lor Emoticon care face cu ochiul

sper ca-ti da si claudiu o apreciere tie la cat timp ti-ai pierdut tu cu aprecierile pt el Emoticon care face cu ochiul

faptul ca nu sunt singurul nemultumit cred ca zice multe.puteti alege sa constientizati sau ignorati

 


   Din experienta mea pe aici,am vazut multi useri multumiti de experienta cu moderatorii.Problemele lor au fost rezolvate in mod favorabil.

 

   Tu nu ai intrat aici cu o problema vis-a-vis de serviciile Vodafone,ci cu exprimarea antipatiei fata de Claudiu.Serviciile Vodafone reprezinta pretextul acestei abordari.

 

   Te asigur ca orice forma de exprimare ai folosi,in sensul acesta nu vei resimti  ceva pozitiv,constructiv.

 

  Ionut


Vodafone
Highlighted
Membru
Postări: 35
Înregistrat: ‎21-03-2012

Re: 14 ani de servicii "de calitate"

confunzi topicurile. pe topicul acesta nu am intrat eu in discutie cu claudiu ci prezentam o problema reala pe care o are vodafone vis-a-vis de ofertele pt fidelizarea abonatilor vechi.tind sa cred ca acelasi lucru a vrut sa faca si si cel care a initiat acest topic. din pacate moderatorii(angajatii VDF) nu vor sau nu sunt lasati sa vada acest lucru.

ai dreptate pe alt topic mi-am exprimat antipatia fata de el datorita raspunsurilor arogante si fara rost care le da la problemele prezentate.daca ai o solutie la problema mi se pare normal sa intervii dar sa scri ceva numai ca sa dai un raspuns mi se pare cum ai zis si tu timp blocat in "defavoarea" altora.

pt mine subiectul este inchis.