Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎24-01-2019
0

ABONAMENT NOU CU SUME NECLARE. IMPOSIBILITATEA PLATII TELEFONULUI

Fiica mea si-a portat online numarul din alta retea a ales un abonament si un telefon .Fiind portare nu a putut plati telefonul, iar cind s-a aprobat portarea, si implicit portarea prin e-mail, i s-a spus sa plateasca folosind link-ul de plata primit prin e-mail, link care nu a fost trimis !!! Contractul POS nr 19931507 are parti neclare cum ar fi suma totala datorata pe urmatoarele 24 de luni , 1359,31 euro din care 6,66 euro taxe (PENTRU CE?) desi abonamentul ales a fost de 60 de euro lunar la pretul promotional de 56 de euro, deci 56 x 24 = 1344 euro pentru urmatoarele 24 de luni.

Am trimis IMEDIAT e-mail doamnei LAUREI CONSTANTIN cu solicitarea ajutorului pentru plata telefonului, si voi vedea cind primesc raspuns, deoarece prin relatii cu clientii nu am reusit sa trec de barajul ROBOTULUI pentru a vorbi cu un operator UMAN, iar numarul de telefon specificat pentru a vorbi cu doamna LAURA CONSTANTIN  adica 0733 509 436 te duce direct la o casuta vocala, care nu stii nici macar daca este ascultata !!!

Ar trebui un numar special pentru problemele cu contractele si un numar special pentru platile online, altfel esti obligat sa scrii solicitarile pe e-mail si sa astepti un numar de zile sa primesti raspuns !!!

Sper ca cineva cu putere de decizie sa citeasca ce am scris si sa binevoiasca sa-mi trimita un raspuns !

Esti cautat cu oferte la limita expirarii abonamentului, dar dupa ce accepti contractul esti doar un platitor de servicii, un simplu cod abonat.Contractele sunt mai mult neclare si cit ai fi de priceput nu poti descifra provenienta sumelor trecute in contract fiindca nu este specificat cost lunar x numar de luni +taxe pentru...= cost total.

Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎24-01-2019
0

Re: ABONAMENT NOU CU SUME NECLARE. IMPOSIBILITATEA PLATII TELEFONULUI

Am primit raspuns a doua zi de la doamna LAURA CONSTANTIN legat de  plata telefonului :

 
 

Au mai fost cazuri cand, clientii, au incercat de mai multe ori si au functionat pana la urma, dupa logari / delogari, sters de istoric etc.

 

Am dat situația mai departe, spre colegii mei. Revin când primesc un răspuns.

 

Multumesc,

 

Vodafone

Laura Constantin
Consultant Vanzari Asistente Digitale  
Vodafone Romania SA, Bucuresti, Turnul Globalworth,

+40  733 509 436laura.constantin@vodafone.com 

 

 

Multumesc de raspuns, dar plata tot nu s-a putut face !

Oare este imposibil generarea unui nou link de plata FUNCTIONAL astfel incit sa pot plati online cu cardul telefonul ?

SA VEDEM CE VA MAI FI !

Moderator
Postări: 70
Înregistrat: ‎03-09-2018
0

Re: ABONAMENT NOU CU SUME NECLARE. IMPOSIBILITATEA PLATII TELEFONULUI

Buna, 

 

Pentru a verifica aceasta situatie te rugam sa ne oferi aceste informatii printr-un apel la numarul *222 sau poti completa formularul de aici https://goo.gl/cZe1gP .

 

Multumesc,

Florin