Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-09-2012

Atitudine paguboasa Vodafone

Buna dimineata,

 

Sunt client Vodafone inca de pe vremea cand era Connex-ul, din 2001. Momentan am in desfasurare 2 abonamente.

Unul dintre aceste abonamente ajunge la maturitate prin noiembrie si datorita faptului ca nu este folosit deloc, am decis sa reziliez contractul si sa trec numarul pe cartela. In acest sens, am facut o cerere pe portalul MyVodafone saptamana trecuta. Intre timp am fost sunata de o domnisoara foarte draguta care a trecut prin procedura: de ce doresc rezilierea, daca nu sunt interesata de o oferta de la Vodafone etc. Comunicare foarte buna si decenta. Dupa convorbire am fost apelata de robotul care strange feedback de la utilizator cu privire la satisfactia avuta in urma convorbirii - in acest caz foarte buna, notata cu 10 la toate intrebarile.

 

Ieri am fost contactata din nou de un reprezentant Vodafone care m-a intrebat cam aceleasi lucruri ca si domnisoara de inainte. In plus fata de aceasta...s-a schimbat oferta oferita pentru numarul la care vreau sa renunt. Mi-au fost prezentate variantele, si am ales ceea ce cred eu ca este mai bine pentru mine. Din acel punct, reprezentatul d-voastra daca a vazut ca nu primeste un raspuns favorabil la oferta a dezvoltat un ton impertinent, repetant oferta de parca nu as fi inteles de prima daca ce ofera si ridicand tonul.

 

Un reprezentant al unei firme, cand doreste sa-si "fidelizeze" sau "oferteze" un client, care ramane in continuare client, nu apeleaza la o astfel de abordare jignitoare fata de un platitor.

Ca si concluzie, singurul succes pe care d-l Marian Papara - cum s-a recomandat consultantul Vodafone - este acela ca si celalalt abonament se va inchide.

De ce dupa aceasta convorbire nu am primit apelul de la robotul care strange feedback?

 

 

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Nu pot afirma ca sunt surprins de cele intamplate. Parerea mea este sa-ti lasi numarul de telefon unuia dintre moderatori ca sa verifice convorbirea avuta cu domnul consultant de la Vodafone. Eu as depune o reclamatie, intrucat pe banii nostri suntem tratati cu lipsa de respect.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎24-09-2012

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Neata,

 

La asta lucrez acum, la reclamatie.

Aseara am descoperit forumul si am citit cateva ore aceasta sectiune si m-am ingrozit. Atatea probleme intampinate si nici un feedback la acestea....Sunt convinsa ca reprezint o minoritate, dar orice client este important, sau cel putin asa stiu eu. Si eu lucrez cu clientii si nu mi-as putea permite sa ridic tonul, chiar daca as avea o zi foarte proasta sau capsa pusa.

 

Este pacat, chiar laudam faptul ca niciodata nu am avut probleme cu Vodafone-ul, serviciile oferite functionau si nu am avut niciodata dificultati de nici o natura.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Si eu am laudat Vodafone pana in februarie 2012 cand am cerut o oferta la fidelizare. Nu mai pun la socoteala faptul ca nu mi s-a spus ca sunt liber de contract, dar toate ofertele la fidelizare mi s-au parut f slabe. Dupa momentul cu pricina am decis in prima faza sa nu mai primesc nicio oferta de la ei, ca apoi sa iau in calcul portarea sau trecerea pe cartela.

Faptul ca eu insumi mi-am pierdut timp in incercarea de a-i determina sa schimbe macar un pic politica vizavi de vechii clienti n-a primit nici pana in ziua de azi macar o multumire, o felicitare, etc, spune multe.

Din pacate ...
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

p.s. in relatii cu clientii trebuie luata o atitudine clara si de respect. Respectul fie si formal vizavi de client este esential. Cine nu stie asta, sa nu se apuce niciodata sa lucreze in comunicare sau relatii publice sau cu clientii.
Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Am avut conversatii atat placute (chiar foarte placute) cat si neplacute cu personalul de la relatii clienti. Nu pot generaliza spunand ca toti sunt la fel.

Probleme cu atitudinea vor exista insa mereu atata timp cat se merge pe ideea (cel putin a unei parti a persoanelor ce lucreaza la relatii clienti; inclusiv moderatori de pe forum) ca ni se face o favoare ca exista si ne baga in seama si ca nu avem nici o treaba cu salariile (mici/mari nu stiu cat sunt) pe care le iau. Atata timp cat vor considera ca salariile sunt platite de vodafone (sau o alta firma) si suma pe care o platesc lunar nu are legatura cu ei, la ce ma pot astepta? Imi permit sa afirm aceste lucruri ca urmare a unui schimb de mesaje private cu unul dintre moderatori.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Clientul nostru este stapanul nostru. Asta ar trebui sa fie deviza oricarei firme care se respecta.

 

*222 este principala interfata, alaturi de site si de magazine a Vodafone in fata clientilor sai. Cum Vodafone este o companie privata axata pe anumite servicii, ea traieste din serviciile pe care le ofera. Asadar, dupa o logica simpla, clientii sunt principalii beneficiari ai acestor servicii. 

 

Faptul ca angajatul roman nu stie locul clientului in rolul propriei salarizari, este o politica corporatista moderna, aplicabila multinationalelor de la noi, dar numai la noi, in estul Europei. In occident, dupa o atitudine lipsita de respect vizavi de un client, acel consultant isi pierde locul de munca. 

 

Totusi, am senzatia ca nici training-urile care se fac cu operatorii/consultantii nu sunt foarte reusite, plus ca si numarul mare de apeluri pe care ei le primesc ii face sa-si piarda rabdarea. Sa nu uitam, lucrul cu oamenii e foarte greu. Insa clientului tau trebuie sa-i oferi tot ce e mai bun.

Membru cu acte în regulă
Postări: 470
Înregistrat: ‎18-06-2012

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Buna brambyx si bine ai venit pe forum!

 

 

 

Imi pare rau pentru nemultumirea creata. Te rog sa imi lasi numarul de telefon intr-un mesaj privat pentru a putea adresa feedback-ul tau colegului meu.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

 

Alina-Elena PM.JPG

O zi frumoasa!

Multumesc,

Alina

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Am mai scris despre training-uri si cu alta ocazie. Cat de eficiente sunt daca discutand cu persoane diferite primesti raspunsuri complet diferite? Ca sa dau un singu exemplu: un moderator imi spune ca nu exista nici o diferenta intre serviciul cost control la abonamente si la prepay, in timp ce altul (in topicul de prepay) imi spune ca actualizarea informatiei se efectueaza (si poate fi verificata) chiar si in timpul convorbirii.(PS:  Al doilea are dreptate).

Sau pe forum mi se spune ca aceeasi actualizare se face de 3-4 ori pe zi in timp ce doamna ce ma suna sa ma convinga sa nu trec la prepay imi spune ca serviciul a fost imbunatatit si acum actualizarea se efectueaza de 1-2 ori pe zi (a fost bomboana de pe coliva abonamentului respectiv Emoticon LOL). Si exemplele pot continua

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012
0

Re: Atitudine paguboasa Vodafone

Am observat ca mi se cere sa dau note/feedback dupa o discutie la relatii clienti doar cand sunt multumit de raspuns. Niciodata (si au fost cateva ocazii) nu mi s-a cerut sa dau feedback si cand nu am fost lamurit/multumit de raspuns. Oare cine hotaraste momentul/discutia pentru care acesta este cerut?