Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Black Friday la Vodafone

[ Editat ]

"Daca vii cu o cartela prepaid din alta retea vei beneficia de un discount de 5 euro la telefon. Daca portezi insa un abonament, vei beneficia de 15 euro cu un abonament Easy(6,7,9), de 30 de euro cu unul Smart(10,15,19-Smart Nelimitat), iar pentru abonamentele RED, de 30 euro pentru RED 29, 45 euro la RED 45 si 60 de euro cu RED 59"

 

  Reducere suplimentara aplicabila numai in magazine.

 


Vodafone
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎29-11-2013
0

Re: Black Friday la Vodafone

Am realizat odata cu aceasta oferta de ce Vodafone l-a ales ca personaj al campaniei media pe "Ghita Ciobanul". Mi-am dat seama ca este personajul reprezentativ si cel care caracterizeaza cel mai bine clientul tinta pentru Vodafone.

Ieri seara (28.11.2013 in jurul orelor 20:15), m-am prezentat la magazinul Vodafone din Mall Baneasa pentru a incheia asigurarea gratuita inclusa in abonamentul recent prelungit pentru noul telefon Iphone 5s achizitionat cu nici o zi mai devreme de pe magazinul online. Imi ridic bonul de ordine si astept linistit sa-mi vina randul pentru a putea discuta cu un reprezentant al companiei. Dupa nici 5 minute de asteptat aud o domnisoara in dreapta cum tipa "NU VA CUMPARATI IPHONE DE LA VODAFONE PENTRU CA ISI BAT JOC DE VOI". Dupa nici un minut un consultant se ridica de pe scaun si o invita pe respectiva (netinand cont de numerele de ordine) si o invita sa ia loc pentru .... a putea sa-i repare telefonul. Incepe sa-i reinstaleze sistemul de operare si toate aplicatiile avute astfel incat domnisoara sa fie fericita. In tot acest timp, pe masura ce orice reprezentant finaliza cererile clientului cu care discuta si se elibera, cate o alta persoana incepea sa tipe fie fie din cauza faptului ca era memultumita ca nu se respecta numerele de ordine, fie pentru ca nu li se parea normal ca trebuie sa astepte atat si in secunda imediat urmatoare era invitata sa ia loc pentru a putea fi ajuta. Imi imaginez ca sunt doar persoane nemultumite pentru ca sunt prea grabite sa-si astepte randul conform bonului si ma asez linistit pe un scaun, dar cu ochii la ecranul rosu pe care apareau numerele de ordine. Dupa o ora si jumatate de asteptat (aproape de ora de inchidere a magazinului), timp in care nenumarate persoane incepeau sa ne impartaseasca frustrarile tipand sau intrau cu tupeu la un consultant fara a tine cont de persoanele care asteptau, imi pierd rabdarea si cer unui reprezentant sa-mi explice cum pot efectua o reclamatie (nu imi sta in fire sa tip in gura mare atunci cand ma deranjeaza ceva). Imediat sunt anuntat ca managerul magazinului, personal imi va incheia asigurarea in cel mai scurt timp. Transmit ca nu doresc acest lucru, ci ca vreau doar sa se respecte numerele de ordine, pentru ca nu suntem pe camp cu oile, si la nici 30 de secunde un consultant trece rapid prin 10-15 numere de ordine si ajunge imediat la numarul apasand insistent pe sonerie pentru a ma prezenta la biroul lui. Rezolv respectiva asigurare in mai putin de 2 minute si le multumesc fericit pentru serviciul pe care mi l-au facut.

Astfel, am reusit sa fac asigurarea bunului achizitionat de mine cu nici 24 de ore inainte, la un pret cu 80 de euro mai mare fata de pretul actual pentru simplul motiv ca in data de 27 Noiembrie dupa 6 (sase) discutii diferite cu reprezentanti Vodafone de la departamentul de relatii cu clientii (*222) nu am putut fi anuntat in niciun fel ca intr-un timp foarte scurt marea majoritate a telefoanelor vor fi discountate. Mai mult decat atat in data de 28 un consultant de la *222 mi-a transmit ca voi primi si eu discountul atunci cand voi plati telefonul la curierul care mi-l va aduce insa atunci cand l-am anuntat ca am efectuat plata cu cardul bancar si-a retras cuvintele imediat si mi-a transmis ca nu ma poate ajuta in niciun fel.

In concluzie, data viitoare cand voi avea nevoie de orice serviciu de la Vodafone am sa adopt strategia "Ciobanul Ghita" pentru ca am vazut ca numai asa voi avea succes sau voi lua exemplul unei doamne care a stat alaturi de mine in magazinul Vodafone asteptandu-si linistita randul si care dupa ce a vazut ca isi pierde timpul degeaba s-a dus la magazinul Orange aflat la nici 50 de metri distanta. Am observat-o cand ma indreptam spre parcare cum statea linistita pe o canapea in magazinul Orange si vorbea cu un consultant.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Black Friday la Vodafone

Buna MihaiMV si bine ai venit pe forum!

Ne cerem scuze pentru disconfortul cauzat de situatia intampinata. Iti intelegem nemultumirea si ne pare foarte rau.

 

De asemenea, am adresat feedback-ul tau departamentelor implicate, iti multumim pentru timpul alocat acordarii acestuia.

As dori sa mentionez faptul ca nu detinem informatii cu privire la campaniile ce se vor desfasura in viitor, de aceea nu ai fost anuntat din timp cu privire la Black Friday.

 

Multumesc!
Irina

 

Highlighted
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎29-11-2013
0

Re: Black Friday la Vodafone

Irina,

 

Multumesc pentru raspunsul transmis.

 

Iti spun sincer ca nu cred ca feed-back-ul meu va interesa pe cineva. Totodata nici nu cred ca te va surprinde faptul ca intre timp am constatat ca reprezentantul Vodafone cu care am discutat ieri in magazinul Vodafone din Mall-ul Baneasa mi-a facut o asigurare mobila tarifata suplimentar (extraoptiune a abonamentului) desi i-am specificat clar ca doresc doar asigurarea inclusa in abonamentul Vodafone RED 45. Prin urmare si pentru rezolvarea acestei situatii am discutat cu un consultant de la *222, iar el mi-a promis ca ma va recontacta. Pana acum nu s-a intamplat acest lucru cum de altfel nu am fost recontactat nici de catre colegii sai cu care am discutat ieri si care mi-au promis acest lucru. 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012
0

Re: Black Friday la Vodafone

Buna MihaiMV!

 

Imi poti oferi, te rog, numarul tau de telefon in privat pentru a putea verifica cele semnalate?

 

Multumesc!

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-11-2013
0

Re: Black Friday la Vodafone

[ Editat ]

tocmai am cumparat un telefon..... am optat pt prelungirea abonamentului existent..si am constat ca mi s-au mai adaugat 2 euro la abonamentEmoticon indiferent cum este posibil asa ceva?

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Black Friday la Vodafone

Nu cumva ai adaugat  si optiune Smartphone 200 MB,la efectuarea comenzii?


Vodafone
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎06-07-2012
0

Re: Black Friday la Vodafone

De doua zile ma chinui sa imi iau un telefon nokia lumia 520 sau un huawei ascend g510 dar nu pot sa schimb planul tarifar(smart 10 +optiune smartphone plus 200MB) pentru a vede cat mai ma costa in plus.Am sunat la *222 si la *555 iar de fiecare data mau pus in asteptare pentru a lua legatura cu un consultant de la departament vanzari online.La ultimul numar apelat am asteptat cel putin 30 min. si .... nimic.
Se poate sa ma ajute cineva?
Black friday ? unde? Emoticon foarte fericitEmoticon trist:Trece si nu reusesc sa rezolv nimic.Ma gandesc serios sa ma portez in alta retea daca nu se rezolva.Unde mai punem ca faceti o mare diferenta intre abonati vechi si cei noi ,cei din urma avand oferte mult mai avantajoase.

Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Black Friday la Vodafone

Salut, FFlorin!

 

Te pot ajuta eu cu suport. Trimite-mi, te rog, prin mesaj privat numarul de abonament si unul de contact(in cazul in care difera) si am nevoie de mai multe detalii de la tine.

 

Multumesc,

Tudor

Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎02-12-2013
0

Re: Black Friday la Vodafone

Nici cu clientii noi nu e mai bine. Stau de sambata dimineata sa ma contacteze cineva pentru confirmarea comenzii. Am intrebat pe facebook mi-sa zis ca in curand si ca trebuie sa platesc garantie (cel mai probabil 200 de lei) pt un telefon de 600 de lei la liber. dupa ce ca in prima luna e factura dubla, ai familia in aceasta retea de peste 10 ani, lor tot le trebuie garantii cica. Mai avantajos e sa iei telefonul la liber. ca oricum dai 300 lei in prima luna (garantie *cica* +abonament dublu).