Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 29
Înregistrat: ‎04-02-2012
0

Call Center

Am si eu o nelamurire , pe data de 3Decembrie  persoanele care se ocupa de call center ( *222 ) au avut liber  toata ziua ?Am sunat ca un nebun ca sa imi zica robotul Andreea  ca sa sun in timpul programului de lucru ..12 dupa amiaza ,18:00.19:00.20;00 este cumva in afara programului de lucru ? Programul de lucru nu este de luni pana vineri de la 08.00 la 22.00 ? ( exceptie sarbatori nationale ) ???

Ionut G
Înţelept
Postări: 103
Înregistrat: ‎17-11-2012

Re: Call Center


Salutare

 

Intr-adevar in data de 3 decembrie a fost o scurta disfunctionalitate,am incercat si eu sa sun la internet undeva in jur de ora 6 si ceva si imi spunea la fel robotul,am incercat in jumate de ora si a mers Emoticon cu limbă scoasă.

Seara placuta!

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Call Center

Salut!

 

 

Numere de telefon de contact
Program relaţii cu clienţii (cu excepţia sărbătorilor legale):
  • Luni - Vineri 8:00 - 22:00
  • Sâmbătă - Duminică 8:00 - 18:00

Program relaţii cu clienţii in zilele de sărbători legale:

  • 8:00 - 18:00

Vodafone
Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Call Center

Buna dimineata Serro,

 

 

Imi cer scuze pentru situatia intampinata. Daca ai nevoie de ajutor te pot ajuta eu cu cea mai mare placere. Lasa-mi, te rog, un mesaj privat care sa contina mai multe detalii si revin cu un raspuns in cel mai scurt timp posibil.

Nu ezita sa-mi adresezi orice intrebare sau nelamurire.

 

 

O zi frumoasa!

 

Multumesc,

Roberta

Începător
Postări: 29
Înregistrat: ‎04-02-2012

Re: Call Center

@Ionut,deasta am si intrebat ca stiu foarte bine programul de functionare  pentru call center .Si din acest motiv am intrebat ce sa intamplat ca dupa mine 3 decembrie nu este zi de sarbatoare nationala .

 

@Elena-Roberta, multumesc.dar sa rezolvat 

Ionut G
Highlighted
Nou venit
Postări: 3
Înregistrat: ‎13-09-2017
0

Re: Call Center

Sunt foarte dezamagit de serviciul call center VODAFONE.

Pot spune ca am sunat toata ziua (13.09.2017) si nu a raspuns nimeni. M-am programat si am asteptat sa ma sunati (robotul spunea ca am de asteptat cel putin 20 de minute- AM ASTEPTAT 2 ORE)

 

Apoi am inceput iar sa sun...

 

Am schimbat ramura pe care sunam.. nici asa nu a mers.

 

AM PLATIT PENTRU EXTRAOPTIUNE SI NU MA POT FOLOSI DE EA! 

AM PRIMIT MESAJ CUM CA EXTRAOPTIUNEA ESTE ACTIVA

in my vodafone apare dezactivata.

 

 

ok... poate la protectia consumatorului se rezolva ceva.

Maine va fi a treia zi de cand ma aflu in aceasta situatie

 

Am sa va trimit si mail ca sa fie totul ca la carte.