Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

Salut Marius,

 

Exact cum spuneam si in cadrul altor subiecte, fiecare oferta este aleasa in functie de nevoia de comunicare a utilizatorului telefonului.

Asa cum exista clienti care folosesc si chiar depasesc cele 3000 de minute in retea (cartela Vodafone) spre exemplu, asa exista si clienti care au nevoie de minute nationale mai multe, precum in exemplul oferit de tine.

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@Claudiu a scris:

Salut Marius,

 

Exact cum spuneam si in cadrul altor subiecte, fiecare oferta este aleasa in functie de nevoia de comunicare a utilizatorului telefonului.

Asa cum exista clienti care folosesc si chiar depasesc cele 3000 de minute in retea (cartela Vodafone) spre exemplu, asa exista si clienti care au nevoie de minute nationale mai multe, precum in exemplul oferit de tine.


Buna Claudiu,

 

Doresc sa insist pe ideea de a renunta sa comparam Vodafone cu alti operatori la numarul de minute. Eu aleg varianta de abonament sau cartela in functie de reteaua predominanta a celor ce vor fi sunati de mine frecvent (rude, prieteni, furnizori, clienti, etc). Asta daca privim doar din perspectiva costurilor. Ce fac cu 3000 minute in reteaua lui X daca toti ai mei sunt in reteaua Y? Trebuie sa renuntam la comparatii inutile si sa ne concentram pe negociere si oferta care rezolva cel mai mult din nevoia mea.

Din perspectiva calitatii investitiile tehnice facute de Vodafone sunt net superioare fata de restul operatorilor. Aceste investitii poate se reflecta mai greu in viata unui utilizator casnic, dar cand dai milioane de euro sa oferi semnal in zone unde locuitorii stiau de la televizor ca exista telefon e altceva. Sau cand oferi viteza de date cu un an inaintea concurentilor....

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

Wow!
Ce nu-mi place?

1. Site-ul vodafone, stufos si greu de accesat, pe care gasesti greu informatiile de care ai nevoie.

2. Diferenta enorma dintre oferta PrePay si cea de PostPay (abonamente), in detrimentul abonamentelor, evident, care sunt scumpe si f scumpe.

3. Tarifele exagerate la Internet pe mobil

4. Preturile mari la telefoane mobile si promovarea excesiva a abonamentelor pe 2 ani.

5. Lipsa ofertelor de buna calitate la capitolul retentie clienti PostPay (abonati).

6. Lipsa de profesionalism a unor operatori din call-centre incapabili sa ofere toate informatiile necesare clientului apelant.

7. Si lista poate continua...

Daca mai vrei, Vodafone, mai scriu!
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@ClausInRo a scris:
Wow!
Ce nu-mi place?

1. Site-ul vodafone, stufos si greu de accesat, pe care gasesti greu informatiile de care ai nevoie.

2. Diferenta enorma dintre oferta PrePay si cea de PostPay (abonamente), in detrimentul abonamentelor, evident, care sunt scumpe si f scumpe.

3. Tarifele exagerate la Internet pe mobil

4. Preturile mari la telefoane mobile si promovarea excesiva a abonamentelor pe 2 ani.

5. Lipsa ofertelor de buna calitate la capitolul retentie clienti PostPay (abonati).

6. Lipsa de profesionalism a unor operatori din call-centre incapabili sa ofere toate informatiile necesare clientului apelant.

7. Si lista poate continua...

Daca mai vrei, Vodafone, mai scriu!

Buna,

 

Site-ul stufos ajunge asa deoarece cantitatea si diversitatea de informatii si servicii este mare. Informatia este structurata pe paneluri in functie de interes si mai mult site-ul beneficiaza de un motor de cautare intern. Peste toate astea Google scoate bucata de informatie ce ma intereseaza din site. Fata de alti operatori se afiseaza structura serviciilor, explicatii, valoarea abonamentelor si caracteristicile dispozitivelor. In plus controlul din my Vodafone a situatiei finaciare, incarcare cartela direct din site, etc. 

Deci avem un portal, shop, motor, forum, login personalizat, etc pe o singura platforma si da e normal sa fie putin stufos.

 

Abonamente scumpe sau ieftine este subiectiv. Fiecare alege pachetul de servicii necesar si sistemul cel mai comod. Pe mine ma enerveaza reincarcarea unei cartele si doar pentru posibilitatea de a seta in internet banking o plata lunara a abonamentului in care ma incadrez sunt de acord sa platesc suplimentar. Alti utilizatori vor gasi avantaje mai multe de o parte sau de alta.

 

Tariful exagerat la internet pe mobil fata de ce sau cine? Daca 9 euro internet nelimitat este mult pentru cineva atunci sa ramana doar la conexiunile free wireless.  Sa am internet oriunde doar ca sa verific vremea este fita nu utilitate. Pentru cineva dependent permanent de e-mail sau site-ul companiei este prea ieftin.

 

Pretul telefoanelor este decis de producator. Vanzatorul doar subventioneaza acest pret prin reflectarea in valoarea serviciilor. Adica cumpar telefon cu beneficiu. Practic Vodafone ne ajuta sa accesam dispozitive ce altfel ar fi greu de procurat financiar. O face pe bani ca este afacere nu manastire. Daca dorim sa schimbam tarifele la servicii si telefoane solutia rapida este sa refuzam achizitia. Producatorul si vanzatorul vor fi nevoiti sa ne stimuleze cumva. Daca se atinge masa critica de consumatori care refuza lucrurile se schimba.

 

La retentie clientii care consuma si negociaza primesc si oferte.

 

Cred ca fiecare departament are acum un call-center. Este aiurea sa sun la un operator pregatit sa ma ajuta la voce si sa-l intreb de internet. Ar fi interesant sa puna Vodafone aici pe forum cateva convorbiri. Vom considera ca angajatii din call sunt eroi si le dam medalii.

 

Si lista poate continua.

 

 

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

[ Editat ]

Stimate domn, mai sus am scris parerea mea, nu incercati s-o demontati ca nu tine.

1. Nu e nevoie de un site atat de incarcat cu informatii, din care multe sunt inutile (majoritatea). Nu toti suntem interesati de promotii...

2. Costurile unui abonament sunt net superioare unei cartele. Banuiesc insa ca nu stiti oferta Vodafone de faceti afirmatiile de mai sus.

3. Orice cost la internet pe mobil peste tarifele practicate de alti operatori denota necunoasterea pietei. SI, evident, dezinteres fata de clientela.

4. La retentie clientii pot si refuza oferte si migra catre alti operatori.

5. Pretul este mereu raportat la oferta celorlalti operatori existenti in piata romaneasca. Ofertarea pe partea de abonament lasa de dorit la toti operatorii, insa Vodafone sta prost - in opinia mea - la categoria clienti vechi, cum sunt eu, carora li se fac oferte scumpe si f scumpe. Cea mai ieftina oferta pentru nevoile mele de internet pe mobil e undeva usor sub 20 de euro / luna, in conditiile in care nu ar acoperi celelalte nevoi de comunicare. Sigur, internetul wireless e o solutie, sau o alta companie concurenta. De asemenea revin, oferta pentru clientii vechi este nesatisfacatoare in acest moment, cel putin asa cum am primit-o eu.

 

6.Operatorii din call-center... sunt o mare problema uneori. De cele mai multe ori nu stiu cum sa discute cu un client si aici nu e vorba de internet, oferte sau alte bazaconii.

 

 Ultimele zile m-au convins definitiv in privinta calitatii ofertelor vodafone. De servicii, dupa cum vedeti, nu comentez. Oferta insa mi se pare nesatisfacatoare. Ca poate dvs. si altora, li se pare f buna, e problema dvs, nu a mea.

 

 

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@ClausInRo a scris:

Stimate domn, mai sus am scris parerea mea, nu incercati s-o demontati ca nu tine.

1. Nu e nevoie de un site atat de incarcat cu informatii, din care multe sunt inutile (majoritatea). Nu toti suntem interesati de promotii...

2. Costurile unui abonament sunt net superioare unei cartele. Banuiesc insa ca nu stiti oferta Vodafone de faceti afirmatiile de mai sus.

3. Orice cost la internet pe mobil peste tarifele practicate de alti operatori denota necunoasterea pietei. SI, evident, dezinteres fata de clientela.

4. La retentie clientii pot si refuza oferte si migra catre alti operatori.

5. Pretul este mereu raportat la oferta celorlalti operatori existenti in piata romaneasca. Ofertarea pe partea de abonament lasa de dorit la toti operatorii, insa Vodafone sta prost - in opinia mea - la categoria clienti vechi, cum sunt eu, carora li se fac oferte scumpe si f scumpe. Cea mai ieftina oferta pentru nevoile mele de internet pe mobil e undeva usor sub 20 de euro / luna, in conditiile in care nu ar acoperi celelalte nevoi de comunicare. Sigur, internetul wireless e o solutie, sau o alta companie concurenta. De asemenea revin, oferta pentru clientii vechi este nesatisfacatoare in acest moment, cel putin asa cum am primit-o eu.

 

6.Operatorii din call-center... sunt o mare problema uneori. De cele mai multe ori nu stiu cum sa discute cu un client si aici nu e vorba de internet, oferte sau alte bazaconii.

 

 Ultimele zile m-au convins definitiv in privinta calitatii ofertelor vodafone. De servicii, dupa cum vedeti, nu comentez. Oferta insa mi se pare nesatisfacatoare. Ca poate dvs. si altora, li se pare, e problema dvs, nu a mea.

 

 

Buna,
Site-ul este acelasi pentru toata lumea. Dau search si gasesc informatia dorita.
Da cartela este mai ieftina. Voi apela la abonament din acelasi motiv mentionat.
Internetul are o calitate superioara fata de alti operatori. Practic este altceva. Evident mai scump. Cine doreste sa doarma la calculator e liber sa aleaga alt furnizor. Eu utilizez fibra optica de la Vodafone.
Da la retentie suntem liberi sa alegem sau sa negociem.
Ofertele se fac pe mai multe criterii. Tarifele concurentei pot fi mai mult sau mai putin importante. SIM-ul din stick-ul de internet mutat intr-un smartphone imi da internet oriunde, voce si sms in retea nelimitat. Trebuie doar sa cer. Daca un numar vechi poate beneficia de oferta pentru clienti noi doar prin inchidere si pierderea numarului SIM-ul din stick poate fi inchis si redeschis pe noua oferta. Daca sun doar in familie imi permit sa schimb si numarul la fiecare retentie. Cu cateva sms-uri anunt noul numar.
Da operatorii sunt uneori mai slab pregatiti. Incerc sa ma gandesc ca sunt eu proaspat angajat si incerc sa fac ceva din viata mea la primul angajator serios ce ma accepta. Nu este o scuza si sunt multi care refuza sa asimileze mai mult. De obicei inchid, formez din nou, raspunde altcineva si rezolv.
Noi consumatorii vom avea oferte bune cand numarul furnizorilor va fi mai mare. Deoamdata se pare ca cei trei operatori mari se simt bine asa. Cand va intra in Romania un furnizor ca reteaua Free va fi altfel. Cineva imi spunea ca in Austria cand a vrut contract de electricitate a discutat cu 5 furnizori.

 

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

Cea mai mare problemă la vodafone sunt preţurile mari la telefoane. De exemplu, pe http://www.cel.ro/ sau la alţi furnizori găsim aceleaşi modele, libere de contract, la preţuri chiar mai mici decât cele pe abonament de 2 ani la vodafone, cu acea aşa zisă reducere, care în plus mai sunt şi blocate în reţea. 

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@Luci a scris:

Cea mai mare problemă la vodafone sunt preţurile mari la telefoane. De exemplu, pe http://www.cel.ro/ sau la alţi furnizori găsim aceleaşi modele, libere de contract, la preţuri chiar mai mici decât cele pe abonament de 2 ani la vodafone, cu acea aşa zisă reducere, care în plus mai sunt şi blocate în reţea. 


Buna,

 

Fiecare client este liber sa cumpere dispozitivul pe care ruleaza serviciile Vodafone din magazinul dorit, preferat sau cu oferta mai buna. Oricum trendul mondial este ca furnizorul de servicii sa devina si producator de telefoane. Vodafone deja a inceput are telefon, smartphone si tableta sub brand propriu. Momentan pentru nisa de low-cost, dar in timp vor produce dispozitive pentru toate categoriile. Orange colaboreaza deja cu Intel deci vom beneficia curand de produse mai ieftine. Concentrarea noastra trebuie sa ramana pe servicii. Suntem atat de departe de LTE. Sau de NFC desi Vodafone colaboreaza deja cu Visa. Nu si pentru Romania.

In calitate de consumatori de servicii trebuie sa insistam pe adaptarea rapida a noilor tehnologii mai mult decat pe pretul telefoanelor. 

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

[ Editat ]

Salut ClausInRo,

 

Doresc sa iti multumesc in primul rand pentru feed-back-ul oferit. In acelasi timp, as dori sa intervin si eu in discutie preluand fiecare punct mentionat de tine:

Site-ul Vodafone cuprinde toate informatiile de care un client are nevoie pentru folosirea serviciilor de telefonie mobila, de retea si de date. Spuneai ca exista informatii inutile. Te rog, daca se poate sa imi oferi cateva exemple. 

Diferentele dintre cartele si abonamente sunt privite in functie de nevoia de comunicare a utilizatorului (spre exemplu, daca un utilizator foloseste cam 200 de minute in retea, oferta de 3000 de minute de la cartela este mult peste nevoia acestuia). De asemenea, intotdeauna la prelungirea contractelor existente se negociaza oferta.

Clientul intotdeauna isi poate alege si un abonament pe un an de zile, nu numai pe doi ani. Asta tine doar de dorinta titularului de abonament.

Cu privire la profesionalismul operatorilor de la *222, trimite-mi te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon si un exemplu de interactiune cu un operator care te-a nemultumit, pentru a putea verifica situatia.

 

Claudiu

Highlighted
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@Claudiu a scris:

Salut ClausInRo,

 

Doresc sa iti multumesc in primul rand pentru feed-back-ul oferit. In acelasi timp, as dori sa intervin si eu in discutie preluand fiecare punct mentionat de tine:

Site-ul Vodafone cuprinde toate informatiile de care un client are nevoie pentru folosirea serviciilor de telefonie mobila, de retea si de date. Spuneai ca exista informatii inutile. Te rog, daca se poate sa imi oferi cateva exemple. 

Diferentele dintre cartele si abonamente sunt privite in functie de nevoia de comunicare a utilizatorului (spre exemplu, daca un utilizator foloseste cam 200 de minute in retea, oferta de 3000 de minute de la cartela este mult peste nevoia acestuia). De asemenea, intotdeauna la prelungirea contractelor existente se negociaza oferta.

Clientul intotdeauna isi poate alege si un abonament pe un an de zile, nu numai pe doi ani. Asta tine doar de dorinta titularului de abonament.

Cu privire la profesionalismul operatorilor de la *222, trimite-mi te rog, un mesaj privat cu numarul de telefon si un exemplu de interactiune cu un operator care te-a nemultumit, pentru a putea verifica situatia.

 

Claudiu


Buna,

 

Am vazut un film vechi foarte dragut, politist. Printre altele se prezenta cu multe detalii cultura japoneza. Printre obiceiurile specifice actorul principal, Sir Thomas Sean Connery, mentioneaza ca un lider japonez va cauta mereu solutii la situatii si niciodata vinovati. Mi-a placut enorm. Solutii versus vinovati. Eu as intreba de ce apare situatia ca un client sa fie nemultumit de Serviciul Clienti inainte de a cauta vinovatul. Nu stiu cum functioneaza treaba, dar am o senzatie ca daca cineva de acolo a gresit va fi penalizat financiar si atat. Fara pregatire, sfaturi, asistenta, sprijin. Doar penalizat.

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117