Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Membru cu acte în regulă
Postări: 324
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

Foarte interesant ce se întâmplă cu angajații Vodafone care, după cum rezultă din cele scrise aici, pe zi ce trece, din ce în ce mai mult nu mai reușesc să mulțumească clienții și în modul cel mai josnic îi mint pe clienți cu promisiuni de tot felul, pe care ei așteaptă să le primească... mult și bine.

Pe data de 14.12.2012 orele 11,02 am fost sunat de pe nr. 0372020788 de către Simona Asan care s-a prezentat ca fiind de la Departamentul de Fidelizare. Mi-a prezentat o ofertă „specială pentru clienții vechi”. A început cu un laptop care nu m-a interesat fiindcă doar ce mi-am cumpărat unul, apoi a continuat cu abonament de Internet pe laptop despre care am spus că m-ar fi interesat, dar din cauza prețului exagerat de cel puțin 9 euro/lună cu doar 2 GB de trafic la viteza maximă disponibilă nu doresc acest abonament, ci mi-am făcut abonament Digi Mobil Internet cu 15 lei/lună, 5 GB de trafic la viteza maximă disponibilă. Atunci a scos „de sub tejghea” un abonament de Internet de 3 euro/lună conținând 4GB/1 an, după consumarea cărora scade viteza. Nu l-am vrut nici pe acesta fiindcă mai am o cartelă Cosmote valabilă 1 an care-mi oferă 2 GB de trafic lunar la viteza maximă disponibilă, pe care am cumpărat-o de la un magazin on-line cu prețul de 134 lei + 17 lei taxe curier = 151 lei împărțit la 12 luni = 12,60 lei/lună.

Pînă aici „caseta” înregistrată s-a derulat frumos. De aici înainte însă i s-a încurcat banda... Dacă tot nu am fost dus cu preșul de nici o ofertă irezistibilă, totuși hai să-mi dea și mie ceva de-o chiorâtură: dacă activez factura electronică primesc 250 MB cadou valabili 3 luni. I-am spus că DEJA am activă factura electronică și DEJA am primit cei 250 MB. Degeaba mi-am răcit gura. Simona Asan era atât de darnică, încât nu contau aceste amănunte. „Ce diferenă este între activarea facturii electronice pe MyVodafone pe care deja o am și ceea ce-mi oferiți dvs.?”, am întrebat eu. „Ceea ce deja aveți nu oferă chiar toate detaliile, dar pe mail veți primi factura cu toate detaliile, de aici o puteți și tipări ca să mergeți cu ea la bancă să o achitați.” „Păi deja eu pot să fac aceasta”. Mai departe nu mai știu ce a zis și mi-e lene să ascult convorbirea care a durat 9 minute, dar observând că de fapt nu are habar cum se activează factura electronică, i-am zis să activeze aceasta, fiindcă știam că nu poate să activeze și nu mai scăpam de ea. În încheiere mi-a zis să nu uit că voi primi 250 MB cadou.

Nu știu unde se va ajunge cu astfel de angajați... Firește că factura electronică fiind deja activă, nu s-a mai putut activa și cei 250 MB nu i-am primit. Stimați moderatori, NU postez aici pentru ca dvs. să-mi activați acești 250 MB, nu-i vreau deloc deoarece dacă am activ acest serviciu se „schilodește” răspunsul serviciului Cost Control care dacă este mai mare de 160 de caractere, vine sub formă de SMS, 2 SMS-uri. Postez pentru ca șefii Vodafone (sper să nu fie și dumnealor la fel de neștiutori ca angajații) să dea afară de urgență acești angajați care nu știu nici măcar să acceseze în baza de date detaliile clienților și nu cunosc în amănunt oferta Vodafone și să selecteze alții cu suficiente cunoștințe. Nu cred că nu ar avea de unde, în condițiile actualei crize a locurilor de muncă. Altfel se va duce de râpă încet-încet Vodafone!

 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

   Am intrat saptamana trecuta,intr-un magazin Ilex,sa ma interesez pentru un cunoscut:

-Domnisoara,aveti modemuri in afara de K3772?

-Nu,caci pe la noi nu merg altele.    

 

        Marfa...DE RASPUNS!!!:smileyhappy:)

        Cred ca altele au ura de rasa de Teleorman.

 

 

   Sarighiol,data viitoare sa intrebi ce modemuri au in oferta.Sunt curios daca primesti acelasi raspuns  :smileyvery-happy:


Vodafone
Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

pt. sarighiol.
asta este politica firmei iar ei sint simpli angajati si trebuie sa o aplice,trebuind sa asculte toate nemultumirile clientilor,suportind totodata si toata violenta verbala.banui ca daca nu ai nervii tari nici nu rezisti mult acolo,dar cite nu suporta omul pt. o bucata de piine.
personal am renuntat la un ab. anul acesta si am reinoit altul.avantajele pe care le aveam la reinoire sau pierdut in 6 luni de zile,asa ca peste un an si jumate trec pe cartela iar tel. il iau la liber.ai mai multa libertate la cartela si poti sa te joci cu extraoptiunile dupa nevoile tale si reincarci cind ai nevoie.
Membru cu acte în regulă
Postări: 324
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Ai dreptate, horia100, dar măcar clienții „cuminți” și politicoși cred că ar trebui tratați ca atare. 

În pățania mea însă e vorba de lipsa pregătirii profesionale... dacă se poate numi așa... 

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna dimineata sarighiol,

 

 

Iti multumim pentru feedback-ul acordat, acesta este foarte important si util pentru noi. Il voi redirectiona catre departamentul implicat.

 

 

O zi frumoasa!

Roberta

Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎28-12-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Acum cateva saptamani am initiat o convorbire cu sotul meu in Libia. Mentionez ca eu am cartela iar el abonament. Pe cartela mea nu aveam decat minute gratuite in Vodafone. Toate bune si frumoase, m-am gandit... Totusi, hai sa intreb cu cat va fi facturat sotul meu. Imi raspunde amabil un operator si dupa lungi minute de asteptare si cautari imi spune, la fel de amabil, ca nu stie si ca acest apel nu trebuia sa poata fi facut. Datorita necesitatii de comunicare am continuat sa- l sun pe sotul meu. Acum factura se ridica la suma de 100 euro.

 Nu este corect ca eu sa nu fiu anuntata inainte de costuri, motivand ca nu au informatia necesara, dar cand vine vorba de facturare au toate datele.

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Salutare 0729803860,

 

Te rog sa imi trimiti un mesaj privat care sa contina numarul de telefon pe abonament si zilele in care l-ai apelat pe sotul tau, conform detalierii facturii, pentru a putea redirectiona mesajul tau catre departamentul implicat.

 

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Cristina

Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

pune mina si treci pe cartela,astfel vei sti costurile reale.la ab.te lasa sa te frigi cu factura ,la cartela ti se termina creditul te duci si reincarci si astfel eviti facturile mari.
Sfătuitor
Postări: 106
Înregistrat: ‎27-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

asta confirma parerea mea ca nu au specialisti sau se fac ca nu au.tot de politica firmei tine iar noi clientii sintem la dispozitia si mofturile lor,asa este peste tot,nu prea ai o alternativa pt. ca sint niste intelegeri tacite intre operaturi.Fiecare cu segmentul lui de piata.
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎19-11-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

subscriu celor scrise de userul ovidiualba