Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru
Postări: 48
Înregistrat: ‎23-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Ce nu imi place? E foarte simplu! Nu au grija de clientii vechi.

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-02-2013
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Nu imi place ca:

- ma sunati insistent de fiecare data cand intarzii plata si continuati sa ma sunati in nesimtire chiar daca vedeti ca va inchid

- nu blocati traficul de internet dupa ce limita de trafic a fost atinsa, rezultand ca trebuie sa platesc orice trafic extra.

- nici nu recunosc traficul respectiv pentru ca n-am navigat pe net si nici virusi n-am, deci va suspectez direct responsabili pentru acel trafic.

- o limita la traficul internet este aberanta pentru zilele noastre oricum. Vedeti oferta DIGI la care urmeaza sa ma si mut.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

@asurdescu a scris:

Nu imi place ca:

- ma sunati insistent de fiecare data cand intarzii plata si continuati sa ma sunati in nesimtire chiar daca vedeti ca va inchid

- nu blocati traficul de internet dupa ce limita de trafic a fost atinsa, rezultand ca trebuie sa platesc orice trafic extra.

- nici nu recunosc traficul respectiv pentru ca n-am navigat pe net si nici virusi n-am, deci va suspectez direct responsabili pentru acel trafic.

- o limita la traficul internet este aberanta pentru zilele noastre oricum. Vedeti oferta DIGI la care urmeaza sa ma si mut.


La partea evidentiata,cred ca vrut sa fii amuzant,sau sa ne faci sa radem.Oricum,pe mine m-ai facut sa rad.  Emoticon fericit)

 Este firesc sa te sune,daca intarzii cu plata.Ma intreb,cum de nu ti-au deconectat numarul.

 

Cum nu-ti place tie de Vodafone ca te suna JUSTIFICAT,asa nu le place nici lor ca nu le raspunzi la telefon,NEJUSTIFICAT,si,in plus,ca nu platesti serviciile la timp. Emoticon cu limbă scoasă


Vodafone
Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎20-02-2013
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Ionut, platesc foarte multe facturi. Aceasta companie este SINGURA care ma suna IN DISPERARE pentru ca am intarziat 3-4 zile plata.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

 

  Cei care te apeleaza,nu o fac ca vor,ci pentru ca trebuie.Nu este vorba de nesimtire,ci de responsabilitate profesionala.Mai ales ca vorbim de facturi de valoare mare.Daca este vorba de 3-4 zile,poti face amanare de plata.

  Eu platesc intre 450-500 lei lunar,contul figurand uneori chiar si cu plati  in avans,ca sa evit astfel de situatii,in care,dupa ce ca angajatii Vodafone sunt foarte solicitati cu probleme importante,sa fie nevoiti sa ma tot apeleze sa platesc la timp ceeace se cuvine sa platesc.In plus,ar fi si o experienta neplacuta interactiunea cu ei in maniera discutata pana acum.

  Daca e SINGURA care te suna,nu ma mira.Insa, asta inseamna ca e si singura cu angajati responsabili de veniturile companiei.

  Toate cele bune! Emoticon care face cu ochiul


Vodafone
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎29-12-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

     Nu este normal sa fiu sunat sa platesc factura - cand inca nu am depasit termenul scadent - se poate programa din iBanking sa se plateasca in ziua respectiva!!

   Sunt zone in Timisoara unde semnalul GSM/UMTS este foarte slab.

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Emoticon surprins Emoticon surprins 450 - 500 lei lunar! Wow!

Am numere din fiecare rețea, chiar și câte două din unele rețele, și plătesc lunar 102 lei.

Dacă ar fi doar clienți ca mine, sigur dădeau de mult faliment rețelele de telefonie. Nu ar fi avut o evoluție fulminantă, așa cum s-a întâmplat în țara noastră.

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

  Salut sarighiol,

 

  Multumirea vis-a-vis de serviciile si suportul Vodafone,a adunat servicii cu valoarea amintita.Ce alternative as fi avut? Telekom!?Sunt deficitari la acoperire 3G,cat si la calitatea semnalului GSM.Suportul este execrabil.Orange!? Au acoperire buna.Numai ca,nu am deloc numere Orange pe care sa le apelez,iar suportul lasa de dorit.

   Daca Vodafone ar fi avut semnal indoor,cel putin,la fel de bun ca cel outdoor,valoarea serviciilor s-ar fi ridicat la 1000-1500 lei lunar.


Vodafone
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

În privința acoperirii 3G într-adevăr telekom e deficitar în zonele rurale, exceptând comunele mari pe care le au acoperite 3G în proporție de peste 75%. În privința GSM-ului pot spune însă că mai multe probleme am avut pe Vodafone, cu precădere în ceea ce privește calitatea sunetului în convorbire din cauza rețelei aglomerate. Pe fostul Cosmote aveam într-ul loc „rețea ocupată” într-o zonă rurală; au rezolvat cam în două luni de la sesizare suplimentând cu... acoperire 3G!

Pe Vodafone am sesizat timp de vreo 9 luni dacă-mi mai aduc bine aminte că stația de aici de unde locuiesc e aglomerată, sunetul e slab calitativ din cauza aceasta; cu greu s-a făcut ceva care a durat doar vreo două luni, după care am luat-o de la capăt vreo câteva luni... după care s-a ajuns la „rețea ocupată”, ducând-o așa timp de 6 luni când s-a acoperit 3G 2100 Mhz orașul. Eu îmi blocam telefonul pe una din celulele libere și nu mă afecta prea mult „rețea ocupată”, însă ceilalți aprox. 150-200 clienți statici + cei mobili aflați în mișcare în aria de acoperire a celulei aglomerate, oare ce făceau? Emoticon stânjenit

Pentru stația de la Măcin însă (pe care a făcut sharing Vodafone!), povestea Orange este o adevărată telenovelă. Orange are aici în oraș peste 2000 de numere, îngrămădite pe o singură stație trisectorizată, cu 3 celule pe sector. Întreaga stație este mereu full, din care cauză 3G-ul a fost cu semnal inexploatabil mai bine de o lună de zile pe două din cele trei sectoare, având totuși și perioade în care era funcțional. Sesizări telefonice la Relații cu Clienții, nervi, postări pe Facebook, unde s-a alcătuit un grup de reclamagii ai nefuncționării Orange-ului la Măcin... m-am crucit când am auzit asta. Culmea a fost că singurul sector funcțional era cel care „bate” spre locuința mea, astfel eu nesesizând nimic. În câteva apeluri ale unor useri Orange care se aflau în Măcin în timpul convorbirilor, am constatat ciudățenii; toți însă au iPhone, acest model de telefon fiind singurul compatibil 3G pe care-i apelam des pe alții, ceea ce m-a făcut să dau vina doar pe telefoane, știind cât de slab este iPhone pe partea de radio. Până ce s-a nimerit într-o zi să apelez două persoane cu telefoane 3G altele decât iPhone și mi-am dat seama ce e. Am sesizat la Radiofrecvență, oferind detalii clare. În două săptămâni s-a înlocuit tot echipamentul 3G aflat la sol al stației și s-a introdus și a doua frecvență 3G 2100 Mhz, care era disponibilă pe multe dintre stațiile rurale Orange și lipsea chiar de pe această stație extrem de aglomerată. Pe GSM/DCS însă nu s-a făcut nimic! Este la fel de aglomerată; noroc că nu este afectată calitatea sunetului în convorbire. Se așteaptă să devină nefuncțională, ceea ce cred că se va întâmpla cât de curând, apoi se repară; preventiv nu se face nimic! O chestie de genul acesta cică NU SE POATE ÎNREGISTRA CA ȘI SESIZARE, trebuie detalii mai amănunțite, între care prima este nr. de telefon care a avut probleme. Am observat că și la Vodafone se cere așa ceva. Ca și cum nu operatorul de telefonie nu ar avea acces la baza de date a stației și nu ar putea verifica de ce pe celula X, alaltăieri între orele 9,30 și 13, ieri între orele 14 și 17 și azi între orele 13 și 15 nu s-a efectuat nici un apel și nu s-a transferat nici un KB de date! După care să verifice de ce au apărut aceste situații ș.a.m.d.

Emoticon foarte fericit Cred că nici dacă am fi avut un venit lunar de 10.000 lei, nu am fi dat 1.000 lei pe telefoane!  

Membru
Postări: 48
Înregistrat: ‎23-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Am scris, si va mai scriu, poate intr-un an, cat mai am pana imi expira perioada contractuala pe cele 3 numere de telefon schimbati ceva.

 

Sunt platinum (client cu vechime de 14 ani), va platesc 40+ euro lunar. Am un batran telefon Galaxy S2, de trei ani, pe care vreau sa il schimb.


Ganditi-va bine ca nu e OK sa il pot schimba doar trecand la un abonament si mai scump si la un pret care e foarte aproape de ce pret este pe piata.

 

E o chestiune de respect, nu de bani (imi pot lua oricand ce telefon vreau eu cu banii jos, la liber), pentru clientii vechi, care nu conteaza pentru voi.