Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Salutare tuturor!

 

Au fost sterse mesajele userului "Inegoiu" care nu au respectat regulamentul forumului Vodafone, cel pe care pana in acest moment il cunoastem in termeni cat se poate de concreti. Unul dintre motive este limbajul inadecvat peste care nu se va trece cu vederea in niciunul din viitoare cazuri ale comunitatii. Desigur, speram ca acest lucru sa nu se mai repete. 

 

Claudiu

Membru cu acte în regulă
Postări: 259
Înregistrat: ‎13-02-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Nu agreez prea mult interventiile moderatorului/user (Emoticon LOL) Claudiu pe forum dar de aceasta data inclin sa-i dau dreptate. Consider ca repetarea mesajului de catre userul "Inegoiu" pe mai multe topicuri a fost un gest deplasat. Din experienta personala, stiu ca rezolvarea unei probleme prin intermediul forumului se obtine si prin postarea unui singur mesaj intr-un singur topic. Daca, insa, doreste sa mai trimita urari de bine catre Vodafone si considera ca pe acest forum este cenzurat ii recomand sa utilizeze alte forumuri Emoticon care face cu ochiul. De exemplu http://forum.softpedia.com/forum/329-vodafone/ Asta in masura in care se abtine de la spam si de la un limbaj inadecvat.

Membru
Postări: 45
Înregistrat: ‎30-06-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Ce nu imi place, pe langa ce am mai tot scris pe aici si in timp a mai disparut la curatenie este neseriozitatea angajatilor Vodafone, mai ales a celor care interactioneaza direct cu clientul. Cum este posibil sa aiba o atitudine de functionar public? Efectiv se simte nepasarea fata de client de la o posta. Informati oameni buni persoanele de decizie sa ia masuri ca o sa va pierdeti toti clientii in curand.

 

Ca sa va faceti o idee despre cum este plimbat un client de la un consultant la altul va fac o mica demonstratie:

 

dupa vreo 2-3 luni de discutii pe forum, *222, etc. si multe refuzuri , totusi insist ca asa imi este firea si ma suna o doamna la inceputul lunii Septembrie, Mihaela Groza, vorbesc cu doamna, imi spun pasul si imi zice ca o sa revina un coleg pe e-mail cu o oferta.

12.09.2012 revine pe e-mail cu oferta d-l Adrian Teodorescu, eu ii raspund in aceeasi zi cu obiectiile mele referitoare la oferta (deoarece era doar in avantajul VDF)

13.09.2012 imi raspunde acelasi domn cu rugamintea sa ii dau nr de telefon pentru a ma contacta un alt coleg din departamentul ofertare, bineinteles pentru a imi face o oferta mai avantajoasa. Ii raspund in aceeasi zi cu datele de contact.

19.09.2012 ma suna d-l Artur Clipici, imi face o oferta la telefon, il rog sa imi trimita si pe e-mail oferta ceea ce si face in aceeasi zi. Ii raspund la oferta cu o propunere din partea mea in aceeasi zi. Precizez ca raspunsul meu a fost foarte la obiect si nu am batut campii cu nimic astfel incat sa se impuna o ignorare din partea consultantului VDF.

Pauza....nici un raspuns....nimic

21.09.2012 revin cu un kindly reminder catre d-l Artur Clipici

Pauza....tot nimic...

 

Probabil ca o sa primesc peste 2 saptamani sau chiar 3 un telefon de la un alt consultant si o sa o luam de la capat.

 

Buna tactica Vodafone, iti plictisesti clientul pana se satura sau uita ce a vrut de la tine, nu?

 

Si va mai asteptati sa prelungim abonamentele la voi? Toate eforturile Vodafone sunt de a ne convinge exact contrariul, din pacate.

 

Faceti un mic efort, poate reusiti sa va mai reveniti

 

Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna Rumburak,

 

Imi pare rau pentru situatia creata. Voi lua personal legatura cu Artur Clipici pentru lamuriri suplimentare si voi reveni cu un raspuns.

 

O zi placuta!

 

 

Multumesc,

Andra.

 
Înţelept
Postări: 113
Înregistrat: ‎24-07-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna Rumburak,

 

Ti-am trimis un mesaj privat cu detalii.

 

 

O zi buna!

 

Multumesc,

Andra.

Membru
Postări: 45
Înregistrat: ‎30-06-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Multumesc Andra pentru lamuriri si intentia de a rezolva problema.

 

Imi pare rau pentru coleg ca este bolnav, sper sa se faca bine.

 

Insa tot nu e vina mea ca pentru orice corespondenta cu un client nu se aplica regula "in CC: coordonatorul direct", tocmai pentru a avea o reactie cat mai prompta catre client in situatii neprevazute de genul acesta.

 

M-a sunat un alt coleg acum 5 minute, amabil din punct de vedere verbal, insa mi-a dat un refuz categoric. Probabil a deranjat faptul ca am zis lucrurilor pe nume pe forum.  M-a luat direct: V-am sunat deoarece aveti o reclamatie! Imi cer scuze daca urmare postarii mele au fost mobilizate cateva persoane, insa fara rezultat din pacate pentru asteptarile mele.

 

Oricum m-am obisnuit cu refuzurile Vodafone cand este vorba sa fim in avantaj atat eu, Clientul cat si Vodafone, nu doar una dintre parti.

 

 

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎19-05-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Stai linistit..mie userul IRINA mi-a transmis nesajul de pe forum unei anume domnisoare (fara a o ruga acest lucru) drept urmare la o negociere ieri cu un anume Catalin Anghel am fost luat la "suturi" ca am postat pe fosum despre colegii lui si ca am indraznit sa spun ca unii sunt incompetenti...lucrul acesta am sa-l afirm de fiecare data cu exemple si fapte  si subliniez UNII incompetenti.Asa ca drept urmare a acestei convorbiri cu acest domn Catalin si a faptului ca una negociem si alta primim si a unor afirmatii de genul "am crezut ca esti om"din partea lui, desi el a gresit si mi-a comandat alt telefon nu cel negociat  ii multumesc pe aceasta cale ca mi-a deschis ochii- si am cerut reziliere contractelor-ca sa vad ....ce firma ati ramas.. Un alt operator tot ieri la un apel la *222, in jurul orei 16-Carbuneanu Ionut- dupa cum s-a recomandat in urma unei discutii in contradictoriu mi-a impus un mod de calcul tarifar al minutelor vorbite care nci lui nu-i dadea exact cu ce era scris pe factura...ce vrei domne e o suma minuscula.....dar sunt banii mei poate sa fie si un cent sunt ai mei...si eu ce sa va fac?...sa va cereti scuze ca ne e in regula (lucrati cu 4 zecimale si cand va convine rotunjiti cand nu ,nu)...eu sunt un simplu angajat si nu eu sunt de vina ci sistemul care emite facturi....si sistemul al cui e?... al comp.Vodafone...dumneta un ce depart. lucrezi?...la rel cu clientii....Si al cui e departamentul?...al comp. Vodafone...deci esti angajat al companiei vodafone....da cu jumate de voce...atunci eu ca si client va solicit scuze ...eu nu fac asa ceva!....atunci mi-am cerut eu scuze ca sunt client vodaf.,ca am indraznit sa-l deranjez si ca am indraznit sa cer compensatii niste banale scuze...Si eu atunci cum sa cataloghez astfel de angajati ai unei firme unde eu sunt client..?  Sunt cei mai buni si de aceea fuuuuggggg cat vad cu ochii...Si acum zambesc cand i-am spus lui catalin Anghel ca nu mai am ce discuta ca din pct meu de vedere discutia e incheiata iar el tot povestea pana i-am spus politicos ca n-am vrut sa-i inchid tel. dar discutia e incheiata si oricum nu-l mai ascult dar il las sa-si faca damblaua....ei omul a luat foc, a devenit nu mai zic cum si am fost nevoit sa-i inchid...astea sunt o parte din aventurile mele si m-am plictisit de scris..O zi buna !

Membru
Postări: 45
Înregistrat: ‎30-06-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

La mine nu a fost asa "vulcanica" discutia, insa daca sunt oameni de genul asta in Vodafone, oare ce cauta acolo? Sunt angajati pe pile de au asa miserupism? Ori cineva, undeva prin ierarhia lor nu cerne cum trebuie resursa umana pentru ca eu sa fi avut asa angajati, zburau imediat. Dar asa se intampla in companiile mari de obicei, unde fiecare se ascunde in biroul lui sa treaca ziua mai repede. Sunt convins ca sunt si profesionisti adevarati dar probabil prea putini. 

Pai tocmai in relatia directa cu clientul sa arunci tinerei fara experienta care inca nu isi pot tine in frau orgoliul? Nasol, foarte nasol, stiti ca prin batrani umbla o vorba "Clientul nostru, stapanul nostru" , la noi se transforma in "Clientul nostru nemultumit, tratat cu sictir, fostul nostru client in curand"

 

Sfătuitor
Postări: 53
Înregistrat: ‎19-05-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

in sfarsit liber cu doua ab, reziliate dar asta dupa o serie de tel date la rel cu clientii (desi acest catalin anghel) mi-a spus ca in decursul zilei de azi se inchid ab. nu s-a intamplat decat cu apeluri facute catre ei...o poveste lunga...unde am dat peste o d-soara  nu i-am retinut numele care cat de cat a dat dovada de interes si la pistonat pe acest  "consilier" impreuna cu un superior.Contactat deoperatoare i-a raspuns ca ma va contacta personal si ma va lamuri....lucru ce normal ca nu s-a intamplat si la cele relatate anterior am reusit sa fiu liber.Acum le-am spus sa-mi emita o noua factura care sa reprezinte real nr de zile depasite de la facturare,ca sa le pot plati...cum era si normal si logic la aceasta companiei mi s-a spus ca nu se poate ci doar la urmatoarea data de facturare si imi va aparea cu minus...le-am spus ca daca vor sa incheiem amiabil relatia sa-mi trimita factura cu data de reziliere adica azi  26.09.2012,ora 18.45 ca sa le-o platesc si sa terminam...nu se poate...atunci aveti de asteptat dupa min....Ce m-a uimit este faptul ca m- s-a spus ca nu-mi vor baga penalitati daca nu platesc la timp...???adica dupa un contract reziliat la 6 zile de la emitere facturii mai vroiati sa platesc si penalitati ptr. toata luna??? Interesanta politica firmei  !! Acum le-am cerut prin formularul de sugestii (care dupa nenumarate incercari a vrut sa functioneze) codul de deblocare al telefonului care este blocat pe retea...sunt foarte curis ce raspuns voi primi..si cand ! Ptr. mine a fost o adevarata lupta sa reziliez aceste contracte dar in sfarsit ma simt liber...nu mai sunt conditonat de nimic si de nimeni..Sa fiti sanatosi....

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

Procedura de deblocare a telefoanelor este următoarea: mergi la un magazin Vodafone cu telefonul și documentele sale de achiziționare. Dacă ai ieșit de sub periaoda contractuală la abonamentul contractat odată cu cumpărarea telefonului, decodarea lui costă 10,54 euro TVA inclus (sper să nu greșesc acest preț). Vei plăti la magazin și în maximum 15 zile te vor suna să te anunțe că a venit codul. Va trebui să mergi din nou la magazin ca să primești codul de deblocare. Se recomandă să ai la tine și telefonul împreună cu un SIM de altă rețea și să introduci codul de deblocare acolo la magazin, de față cu angajații magazinului.

Dacă mai ești încă în perioada contractuală, deblocarea costă mai mult, 40 sau 50 euro, nu mai știu exact.