Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Salut,

 

In regula, cristiaxis. Astept mesajul tau in cazul in care nu se rezolva.

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Cristina

Vizitator
Postări: 3
Înregistrat: ‎31-08-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

dl.ionut
Ati uitat esentialul
eu sunt client (conform reclamei cetatean european), eu am serviciu si in urma salariului sau a afacerii imi platesc abonamentul, deci ma ocup cu altceva decat citirea unor ghiduri insipide. Deci daca nu au bani de operatori sa mareasca tarifele sau sa renunte la afacere, dar nu imi spuneti sa citesc ghiduri intrat in legatura cu un operator. Poate un ghid de telefon sau unul de televizor, parca mi- ati spus sa citesc ghidul de cum sa cumpar la alimentara sa nu deranjez vanzatorul
Cum va simtiti cand va ia lumina eon-ul la 12 noaptea si nu gasiti un operator si la ei ghidul e mai simplu, e tasta/judet, la d-stra trebuia sa-m prezentati oferte, avantaje bla bla bla si pe mine tocmai m-au furat la factura. daca asta e taget-ul d-stra, in viata asta sa invatati ghidul la operatoru vodafone, e ok, suntem intr-o democratie, dar nu trebuie toti sa ne ocupam timpul cu asta
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Cred ca o sa ma repet, dar o fac. am 2 ab vdf, doar voce (date de la serviciu), si in dec2012 imi expira perioada contractuala la principalul abonament.

 

 

Trimit un mail ca doresc rezilierea contractului, cu portare in alta retea si dupa vreo sapt ma suna o doamna Panzaru Lavinia, cu care ma coversez si imi promite ca imi face o OFERTA DE NEREFUZAT, eu ii spun ca am negociat o astfel de oferta cu un competitor, dar dansa nu si nu , si incepe sa imi povesteasca de oferta , minute, costuri, etc, dupa ce termina povestioara o rog amabil sa imi trimita pe mail oferta sa o pot studia in liniste.

 

 O primesc la o dif de cateva zile, si SURPRIZA, e mai proasta decat abonamentele care le au spre vanzare, ii transmit doamnei refuzul meu, dansa insista sa ii dau oferta competitoare, o dau ...... pauza.... niciun raspuns, si astept, si nimic, retrimit doamnei un mail de aducere aminte(poate ocupata , stresata, etc, mai uita omul),

 

A doua zi sunt sunat de altcineva (nu am retinut numele) care imi promite ca ea se va ocupa de contul meu etc, aceeasi poveste, oferta de nerefuzat, nu exista altceva mai bun si nu are cum sa fie, rog sa nu mai pierdem timpul la tel si sa imi trimita p mail, e mai ortodox asa, binenteles ca nici astazi nu a ajuns acea oferta,

retrimit doamnei panzaru inca un mail de readucere aminte si dansa imi spune ca nu a primit de la mine nimic, sa ma roaga respectuos sa ii retrimit, retrimit, binenteles toate mailurile fwd sau reply,  ca sa fi sigur, dar nici astazi nu am primit raspuns(cu toate ca puteam primi rasp pozitiv sau negativ, eticheta asa spune).

 

Acum cateva zile las mesaj iarasi pe formularul de contact, cu povestea mea, si primesc un mail sec dupa vreo cateva zile prin care mi se spune ca ma pot porta doar cu o cerere la celalalt furnizor, ceea ce am sa si fac LOGIC.

 

CONCLUZIE: nu doriti pastrarea clientilor vechi!!!

 

Multumesc Vodafone!!!

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna steff1g si bine ai venit in comunitate!

 

Imi pare rau pentru situatia pe care ai intampinat-o. De asemenea, feedback-ul tau la adresa colegilor mei ne este util si va fi adresat acestora.

 

Daca doresti sa verific situatia aceasta si sa cautam impreuna o solutie, te rog sa imi lasi un mesaj privat care sa contina numarul tau de telefon.

 

Pentru a imi lasa mesaj privat, da click pe numele meu de utilizator si ti se va deschide o fereastra precum cea din imagine unde vei avea posibilitatea aceasta.

Irina - mesaj.JPG

 

 

Multumesc,

Irina

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

[ Editat ]

@cristiaxis a scris:
dl.ionut
Ati uitat esentialul
eu sunt client (conform reclamei cetatean european), eu am serviciu si in urma salariului sau a afacerii imi platesc abonamentul, deci ma ocup cu altceva decat citirea unor ghiduri insipide. Deci daca nu au bani de operatori sa mareasca tarifele sau sa renunte la afacere, dar nu imi spuneti sa citesc ghiduri intrat in legatura cu un operator. Poate un ghid de telefon sau unul de televizor, parca mi- ati spus sa citesc ghidul de cum sa cumpar la alimentara sa nu deranjez vanzatorul
Cum va simtiti cand va ia lumina eon-ul la 12 noaptea si nu gasiti un operator si la ei ghidul e mai simplu, e tasta/judet, la d-stra trebuia sa-m prezentati oferte, avantaje bla bla bla si pe mine tocmai m-au furat la factura. daca asta e taget-ul d-stra, in viata asta sa invatati ghidul la operatoru vodafone, e ok, suntem intr-o democratie, dar nu trebuie toti sa ne ocupam timpul cu asta

Salut!

 

   Va asigur ca eu sunt client ca si d-voastra.Doar atat.Am si eu jobul meu,care este paralel cu tot ce inseamna Vodafone.Si cu toate acestea ,a suna la *222 imi este superbanal.

   ...sun la *222  ...apas 11  ...astept sa debiteze "lista" si la terminare imi solicita sa aleg intre diferite taste...eu aleg 0 pentru a fi trimis la un consultant.

  Foarte simplu! Am cautat solutia,am obtinut-o si pentru ca este la indemana,v-am oferit-o.Mai simplu de atat nu se poate.

 

     Toate cele bune!

      Ionut

 


Vodafone
Nou venit
Postări: 1
Înregistrat: ‎10-11-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna ziua,

Sunt client nou (2 luni) si incep sa regret tot mai mult alegerea facuta. Am venit pentru calitatea semnalului si se pare ca in comparatie cu concurenta acesta este printre putinele puncte care se pot compara fata de vechiul abonament.

Ce nu imi place:

-nu pot folosi optiunile din myvodafone intr-un singur cont (cel curent) si sunt nevoit sa imi fac alte 2 conturi (cate unul pentru fiecare numar)

-desi contul curent are deja unul din numere (din vechea retea) nu pot updata statusul retelei numarului (acum este in vodafone)

- in momentul in care apelez *123# trebuie sa citesc 3 mesaje cu tot felul de prescurtari (IOYM...) si informatii ( 100000KB din MB( doua unitati de masura diferite in acelasi mesaj..)), care nu ma intereseaza. Vreau doar sa aflu statusul minutelor, SMS-urilor, traficului de internet  si a costului suplimentar.  Competitorii de la care am plecat foloseau acel measj POP up (gen: Veti primi 3 mesaje..) pentru a afisa statusul minutelor, traficului si a costului  (era de 10 ori mai usor de citit si mai eficient). Ceva in stilul acesta: 

La 12.10.12 ora XX:YY aveati

123.4 min/sms. nationale,

567.8 min/sms vodafone

89 MB internet 

Cost suplimentar: 0.00 Eur

Pentru informatii suplimentare accesati *zzz#

 

In concluzie contul contul myVodafone nu este suficient de flexibil iar afisarea statusului abonamentului (minute, SMS-uri, trafic si cost) este greoi si foarte greu de citit.. parere mea Emoticon fericit

 

Puncte care imi plac sunt confirmarea paltii abonamentului si  faptul ca factura electronica a fost trimisa si pe email nu doar in contul myVodafone si

 

Vizitator
Postări: 6
Înregistrat: ‎10-11-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?

NU MI PLACE LA VODAFONE URMATOARELE:
- preturi mari la telefoane
- ofertele speciale sunt mai mult standard
- indiferenta si bataia de joc a celor de la marketing si de la ofertare speciala pentru care notiunea de oferte speciale si personale nu mai exista
- varianta celor de la ofertare speciala e oferta: daca nu va convine portati-va la Orange
- vodafone nu mai e ce a fost Conex comparativ cu piata de atunci
- telefoane putine la magazin online
- neputinta operatorilor de la relatii clienti de a oferi ceva mai bun pt clienti, sunt cu mainile si picioarele legate
- lipsa unor oferte speciale pentru vechimi de 9 ani
-lipsa de viziune si respect fata de client
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎07-11-2012
0

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

din 08.11 pana astazi, nu am fost contactat de nimeniEmoticon fericit), u aveam sperante, deci....SERIOZITATE MAXIMA (inca un motiv de portare)
Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Ce nu vă place la Vodafone?


@ovidiualba a scris:
NU MI PLACE LA VODAFONE URMATOARELE:
- preturi mari la telefoane
- ofertele speciale sunt mai mult standard
- indiferenta si bataia de joc a celor de la marketing si de la ofertare speciala pentru care notiunea de oferte speciale si personale nu mai exista
- varianta celor de la ofertare speciala e oferta: daca nu va convine portati-va la Orange
- vodafone nu mai e ce a fost Conex comparativ cu piata de atunci
- telefoane putine la magazin online
- neputinta operatorilor de la relatii clienti de a oferi ceva mai bun pt clienti, sunt cu mainile si picioarele legate
- lipsa unor oferte speciale pentru vechimi de 9 ani
-lipsa de viziune si respect fata de client

Amice,

De prin februarie le tot explic aceleasi lucruri ca si tine, pe-aici pe forum. Raspunsul a constat in cateva oferte pe care numai de 'fidelizare' nu le pot numi si, hotararea ca, in decembrie sa fac o cerere de reziliere. In afara de multumiri formale si, de la o vreme, nici macar acestea, n-am primit nimic concret, sub forma unei schimbari de politica vizavi de Vodafone. Si eu am 12 ani vechime la abonament. Si? Nu conteaza. DUpa 12 ani, am putin peste 1000 de puncte de fidelitate. Rad cu pofta cand le vad cum toot scad. Asa ma apreciaza Vodafone, prin scadere... Emoticon fericit

Membru cu acte în regulă
Postări: 402
Înregistrat: ‎02-08-2012

Re: Ce NU vă place la Vodafone?

Buna steff1g,

 

Imi pare rau pentru situatia descrisa.

 

In urma verificarilor efectuate, sunt in masura sa iti confirm faptul ca ai fost contactat astfel incat solicitarii tale sa ii fie gasita o rezolutie, insa fara succes.

 

Vei fi apelat din nou in maximum 48 ore lucratoare.

 

O zi frumoasa!

Multumesc,

Cristina