Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎14-03-2012
0

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?


@maximrodica a scris:

Deci, s-a bagat cineva la pariul tau? Ai primit coletul astazi? Dar abonamentul tau ca valoare  astazi, cat este?


Are valoare inestimabila Emoticon fericit)

Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎14-03-2012
0

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?


@Ramona a scris:

Buna Gabriel.

 

Comanda pentru telefon a fost anulata, iar punctele ti-au fost returnate in contul tau de client.

 

As vrea sa clarific diferenta de pret pe care ai semnalat-o intr-o postare anterioara. In acest moment beneficiezi de un abonament Mega 8 cu 80 minute/sms nationale, 800 minute/sms in retea si 80 MB trafic de internet la 8 euro cu TVA, fara sa ai o alta optiunea de internet activata pe cont. Pentru acest tip de abonament pretul telefonului LG Optimus Me este 124 euro (acelasi pret la care ti s-a facut comanda) cu prelungirea contractuala pentru 1 an.

 

Telefonul beneficieaza pe pretul promotional de 1 Euro la abonamentul Mega 8 + optiunea de 250 MB, pachet care costa 12 Euro cu TVA cu perioada contractuala pe 2 ani. Este exact ce ti-a semnalat micutuljhon, caruia ii multumesc pe acesta cale. Deci pentru a putea beneficia de pretul promotional trebuia sa mai platesti lunar inca 4 Euro pentru optiunea cu 250 MB si sa prelungesti perioada contractuala cu 2 ani. In cazul tau nu a fost vorba de o astfel de modificare, ci doar prelungirea contractula pentru telefon la abonamentul existent (fara o optiune de internet) pe 1 an.

 

Multumesc,

Ramona


Buna Ramona,

 

O fi fost comanda anulata dar puntele sunt tot la voi, au cam trecut cateva zile, nu crezi? Emoticon fericit

Membru de bază
Postări: 237
Înregistrat: ‎16-01-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

Buna Lupusoara,

Lasa-mi, te rog, un mesaj privat cu numarul tau de telefon, pentru a te putea ajuta.

Multumesc, Mirela
Începător
Postări: 12
Înregistrat: ‎14-03-2012
0

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

208631321 - cod client
Membru veteran
Postări: 536
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

Buna Gabriel.

 

Poti verifica acum, te rog, balanta punctelor tale. Ele au fost deja acolate pe contul tau.

 

Multumesc,

Ramona

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

[ Editat ]

Ce-mi doresc? Sa vedem....

1. Sa se opreasca aberatia numita internet premium. Nu stiu in lume, dar in Romania sunteti singurii care filtrati porturile si indirect recunoasteti asta prin oferirea unui abonament premium fara porturi filtrate.

2. Daca tot faceti reclama peste tot, faceti de proba cateva teste cu proprii angajati sa vedeti reactia, majoritatea reclamelor actuale ale Vodafone sunt... caraghioase (in sens rau).

3. Sa tratati clientii romani ca si .... clientii englezi de exemplu. Daca sunteti curiosi la ce ma refer, intrati pe vodafone.co.uk si faceti singuri diferenta intre ofertele romanesti si cele din UK. Daca luam in calcul si salariile din UK rezulta ca noi suntem tampitii cu salarii mici care platim scump.

4. Aparitia unor oferte la abonament cel putin egale cu cele pe prepay, in momentul de fata cei cu abonamente par fraierii de serviciu. 

 

 

 

 

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

Salut "Getodacul",

 

Iti multumesc pentru postare si pentru feed-back-ul oferit.

O parte din parerile tale sunt deja in vederea departamentului Marketing.

 

As dori intre timp sa mentionez o serie de aspecte aferente punctului 4 mentionat de tine. Cele doua servicii sunt diferite din mai multe puncte de vedere, iar unul dintre ele este faptul ca la serviciul de cartela nu se acorda niciun aparat la pret promotional (in functie de perioada, abonament sau performanta). De asemenea, faptul ca un client se afla la serviciul de abonament si nu la cartela se poate datora si nevoii de comunicare (spre exemplu: un client care vorbeste 200 de minute in retea nu ar fi avantajat sub nicio forma de 3000 de minute aferente optiunilor de la cartela) si avantajului urmator: in cadrul serviciului de cartela exista sansa ca, din diferite motive lesne de inteles, sa se ajunga la imposibilitatea efectuarii apelurilor de orice fel.

In final as dori sa te informez ca, in functie de vechimea clientului si istoricul acestuia, se pot negocia ofertele in functie de nevoia de comunicare, ajungandu-se la oferte apropiate de optiunile cartelelor reincarcabile sau chiar mai avantajoase (exista numeroase abonamente in acest caz).

Concluzia este ca doar clientul este in masura sa-si aleaga serviciul potrivit in functie de dorinta de folosire a serviciilor respective: abonament sau cartela.

 

Daca doresti si alte informatii, te ajut cu placere.

Membru de bază
Postări: 371
Înregistrat: ‎27-02-2012
0

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?

[ Editat ]

Raspunsul de mai sus este o parere Vodafone. Diferenta o face faptul ca in trecut aceeasi firma sau anterioara, Connex, au oferit si abonamente cu aceeasi valoare ca si pe cartela, deci exista precedentul, eu insumi benefiicind o vreme de asa ceva. Cat priveste negocierile, m-am lamurit: ele iau in calcul doar oferta curenta si nimic altceva, cum ar fi 1 telefon redus consistent sau alte reduceri substantiale. Ce scriu aici vine din experienta recenta cu Vodafone. Cat priveste abonamentele avantajoase, zambesc... Nu astept un raspuns, nici nu vreau unul, stiu ca nu citeste nimeni si nici nu intereseaza pe cineva!

Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?


@LUPUSOARA a scris:
208631321 - cod client

Buna,

 

Foarte interesante mesajele. A durat ceva pana la marea dezvaluire a identitatii desi am senzatia ca se rezolva de la primul mesaj daca cineva nu suferea de teoria conspiratiei. Daca as detine o companie de tip Vodafone acesti clienti ar disparea. Pentru ca abonamente de tip 8 euro pentru oricine sunt o pierdere. Pentru client ca primeste atentie mai putina si pentru operator ca a fost nevoit sa aloce multe resurse umane si materiale sa reolve un mare fas.

 

Recomand tuturor celor care doresc sa plece la alt furnizor sa o faca cat mai repede posibil. Asa Vodafone va concentra atentia pe cei care reprezinta valoare. Sunt convins ca Dl. Lupusoara  in compania la care lucreaza ofera servicii premium pe 8 euro, atentie deosebita si absolut totul este impecabil. Felicitari.

 

Cred ca Vodafone incepe sa-si segmenteze clientii si daca asta se va intampla voi face abonament la ei. Vreau sa platesc pentru servicii premium. Sunt tari unde cu 30 de euro primesti acces nelimitat la convorbiri indiferent unde suni national. Propun un test: cel mai mic abonament sa fi de 30 euro. Poate vor ramane doar un milion de utilizatori, dar le acord super atentie, accesul pe antene este mai rapid, las numai telefoane de calitate cu subventie foarte mare, reduc alte multe cheltuieli si mentenanta pentru clienti de 8 euro care se considera crema.

 

Posibil sa fie o mare surpriza la venituri si poate chiar la numarul de clienti ce vor prefera astfel de servicii. In acel moment clientii vor aduce clienti in Vodafone. Pana atunci insa cei precum Dl. Lupusoara vor umple forumurile cu mesajele lor ce ar fi trebuit sa se desfasoare in privat. Asta doresc pe viitor.

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117
Membru
Postări: 30
Înregistrat: ‎26-02-2012

Re: Ce imi doresc de la reteaua Vodafone pe viitor?


@ClausInRo a scris:

Raspunsul de mai sus este o parere Vodafone. Diferenta o face faptul ca in trecut aceeasi firma sau anterioara, Connex, au oferit si abonamente cu aceeasi valoare ca si pe cartela, deci exista precedentul, eu insumi benefiicind o vreme de asa ceva. Cat priveste negocierile, m-am lamurit: ele iau in calcul doar oferta curenta si nimic altceva, cum ar fi 1 telefon redus consistent sau alte reduceri substantiale. Ce scriu aici vine din experienta recenta cu Vodafone. Cat priveste abonamentele avantajoase, zambesc... Nu astept un raspuns, nici nu vreau unul, stiu ca nu citeste nimeni si nici nu intereseaza pe cineva!


Buna,

 

Eu unul prefer sa dispara serviciile de tip pre-pay. Ai bani te abonezi la cantitatea de minute nationale, indiferent unde vrei sa suni, necesara si atat. Asta cu pre-pay e un fel de acces la telefon sa o pot eu suna pe mamaie care vorbeste doar cu mine. Daca privim din perspectiva accesului atunci sa fie un abonament fara nimic inclus cu valoarea necesara sa acopere cheltuiala de antena pentru utilizatorii care doresc acces de tip urgente sau receptie si o plaja de abonamente care pornesc de la nelimitat national pentru restul.

 

Sa facem un exercitiu de imaginatie: sunt tanar vreau acces la tehnologie si vin acum la Vodafone. Abonamentele sunt destul de mici, cartela si mai mica si calitatea impartita intre ele. E ca la pensionari. Eu cu abonamentul duc in spate 2 cu pre-pay care trebuie stimulati sa vorbeasca. Ca sigur nu se acopera costurile din ce vorbeste.

 

Continuand exercitiul: sunt tanar vreau acces la tehnologie si vin acum la Vodafone care are doar abonamente ce pornesc de la nelimitat oriunde national si ultimele tipuri de telefoane la 1 euro. In acel moment este irelevanta valoarea abonamentului. Oricum stiu de ce vreau ultimul tip de telefon ba chiar am o samanta de idee de afacere ce pleaca de la acest dispozitiv. Pot suna oricat si nu mai dau bip-uri, comunic mai mult cu ceilalti, prostovanul care suna cu numar ascuns de aiurea ca are minute a disparut ca e prea scump abonamentul pentru el, la call-center mi se raspunde imediat ca nu mai stau la coada sa inteleaga utilizatorul de pre-pay unde este tasta gardulet, viteza de lucru este mai mare ca celula de radio este mai libera, in reprezentanta este mai aerisit ca dispar clientii care vin sa intrebe ce cod pin au si multe, multe alte avantaje legate si de accesul la aplicatii. Voi invata sa cer mai putine minute si mai mult tafic de date pentru VoIP, Mess, retele, informatii rapide, etc. Acum Vodafone se chinuie sa ma invete sa formez corect numarul si sa vorbesc fara sa urlu pe strada plus diferenta intre alarma si apel.

 

Evident tanarul nostru are loc de munca ca a fost preocupat de viitorul sau inca din scoala, vrea sa reuseasca in viata fara sa fie umilit de servicii proaste pe bani putini si cu siguranta accesul la tehnologie va fi benefic pentru el.

marius.malinescu@aps.ro
0720.052.117