Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Highlighted
Vizitator
Postări: 1
Înregistrat: ‎09-10-2013

Clienti noi si vechi, cand mai muncim si noi Vodafone?

      In primul rand va salut pe toti ce sunteti cu ochii la mesajul acesta.Pisică foarte fericită

      As dori si eu sa stiu (oricine poate raspunde) de ce mi se cere o garantie echivalenta sau mai mare decat valoarea telefonului cand vreau sa ma abonez? Chiar daca nu am mai fost client Vodafone ,nu inteleg cum se poate sa mi se ceara acest avans. Eu ma angajez sa platesc 2 ani un abonament destul de piperat fata de ce as primi pe cartela pentru suma asta si Vodafone imi cere garantie 500 RON pentru un telefon care valoreaza 700 RON nou.  Este total rupt de realitate. De ce in ruptul capului as veni sa imi iau telefon cu un abonament vodafone daca mi se cere din start sa platesc foarte multi bani. Nu se gandeste nimeni ca daca as avea suma aceea din start, as ramane frumos pe cartela si nu as face abonament? Evident decat daca vreau telefonul???!!! Nu inteleg cum puteti cere aceasta garantie si inca sa asteptati clienti noi, mai ales de pe cartela. Culmea e ca deja sunt client (chiar daca pe cartela) de ceva timp, adica exista un istoric la ce am incarcat si ce nu am incarcat, mai pe scurt, Vodafone isi poate da seama singur ca imi pot permite sa platesc un amarat de abonament.
    Cum e posibil sa imi cereti mie "clientului" acesti bani? Eu vreau sa va dau bani la termen fix de o luna pentru urmatorii 2 ani si dvs imi cereti direct banii pe telefon, dar cumva "mi-l dati la superoferta". Ce oferta se numeste asta? 

    Acum o sa aud aceeasi chestie mai mult ca sigur pe care o aud de la toti cei ce muncesc la Vodafone :

 

 

"domne stiti unii oameni nu isi platesc lucrurile la timp si trebuie sa avem si noi o garantie ca e normal sa fie asa"

             sau

"ce garantie avem noi ca o sa platiti?".

 

     Nu este vina mea ca aceasta companie nu stie sa isi aleaga clientii si decide ca e mai bine sa sufere toti ca sa fie protejati.

Ma uit la tv si vad reclamele acelea de milioane de euro / luna cum curg pe ecran si nu zice nimeni partea asta cea mai importanta. Cum imi pot lua eu "abonament smartphone" ca acel cioban de la stana de sta cu tableta in mana daca imi cereti banii culmea pe "smartphone" ? Sa inteleg ca si acelui cioban de la stana de sta noaptea cu tableta pe facebook, Vodafone i-a cerut garantie 1000 RON cand s-a abonat? Din fericire eu traiesc in lumea reala si nu in lumea falsa pe care incercati sa mi-o infigeti in creier prin reclame si presiune sociala. Ciobanul ala din reclama nu exista si daca exista vai de mama lui fiindca nu are cum sa isi ia vreodata smartphone sau tableta in conditiile acestea.

     Ganditi-va la ce v-am zis.Nu sunt un tip sarac, nu sunt nici bogat, dar nu va da dreptul sa ma sfidati asa pe fata, pe bune, scrie pe fata mea "PROST" ?

 

     Ma rog sa vada acest mesaj cineva cu putere de decizie, am deja toata baza dvs de e-mailuri (si nu e ilegal sa o am FYY), fiecare angajat o sa primeasca acest mesaj, am vrut sa fiu de treaba sa-l trimit intai aici sa vad ce raspuns am. Multumesc.

 

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Clienti noi si vechi, cand mai muncim si noi Vodafone?

Iti urez bine ai venit in comunitate, adix!

Iti multumim mult pentru feedback-ul adresat. Acesta a fost directionat catre departamentele implicate.

 

Plata in avans sau garantia se poate solicita in situatia in care nu exista un istoric al platilor. Aceasta suma se poate cere in functie de mai multi factori: valoare abonamentului ales, pretul telefonului dorit, bonitatea ta. Valoarea ei se calculeaza automat de catre sistemele Vodafone.

Multumesc!

 

 

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎29-05-2013

Re: Clienti noi si vechi, cand mai muncim si noi Vodafone?

[ Editat ]

 Adix stai linistit ca si eu am patit la fel. Am vrut o tableta , pe care ei o anunta cu avans 0 pentru clientii existenti, si cand ajung in magazin cer 50% garantie, garantie care de altfel se returneaza dupa 6 luni, 6 luni in care nu primesti dobanda pentru suma de care ei se folosesc.

 

  Nu inteleg de ce mai baga bani in reclame daca nu se tin de oferta.Vor doar sa le uzam usile la magazine ca sa intrebam si sa plecam cum am venit? Si plecand oare nu ramanem cu un gust amar si :

1. daca avem abonament la ei il inchidem imediat ce se termina perioada contractuala

2. daca nu suntem client vodafone  ne indreptam spre concurenta.

 

 Sunt convins ca majoritatea abonatilor sunt la ei(si la concurenta e la fel) pentru facilitatile oferite si nu pentru oferta standard.Printre facilitati se numara si echipamentele subventionate.

 

Irina cred ca trebuie sa umblati la sistemul care calculeaza garantiile pentru ca sunt cazuri in care sunt valori aberante.E doar o sugestie.

Membru de onoare
Postări: 1.749
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Clienti noi si vechi, cand mai muncim si noi Vodafone?

Buna argoteck!

 

Iti multumim pentru sugestie. Am trimis feedback-ul tau celor vizati.

 

O zi frumoasa!