Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 2
Înregistrat: ‎08-10-2018
0

Cost suplimentar de 51 euro

Buna ziua,

Sunt client vechi la dvs si factura din luna Septembrie este nejustificata.Am fost la un operator vodafone sa clarific situatia dar el nu stia unde este, apoi sa imi raspunda la intrebari.Ideea este urmatoarea: am abonament RED 10, cu destul trafic si destule minute pentru mine.Mentionez, foarte important, folosesc serviciul rar deoarece mai mult sunt plecat din tara.S-a intamplat in luna aprilie sa fiu in Turcia nestiind ca nu sunt in UE si in 40 sec mi-a fost intrerupt apelul pe motiv ca am depasit limita de 50 euro.Apreciez acest " efort" pe care l-ati facut.Factura din Septembrie a venit cu uriasul extra cost de 51 euro in considerentul in care wi-fi-ul este activat non stop.Am in jur de 6-7 GB trafic de data mobile.Pe 19 Septembrie am verificat la cost control si aveam 0.00 cost suplimentar.Intrebarea mea este: cum este posibil ca in 10 zile sa "nenorocesc" 20 GB peste abonamentul meu? Inca odata: am in jur de 6, 7 GB trafic date mobile.Nu este just cum procedati.Am intrebat acest " individ" de la vodafone de ce nu am fost instiintat ca depasesc limita abonamentului meu si mi-a spus urmatorul lucru " destul de interesant"..." Esti in Romania, ai cost control sa verifici singur.Serios? Daca sunt in Romania si verific singur, nu credeti ca as fi indreptatit sa decid singur daca platesc sau nu? Mi se pare o lipsa de respect felul in care suntem tratati.Semnam 12345 hartii la contract dar ce este mai important este scris cu litere infime in josul paginii.Am depus deja acea cerere si sunt tare curios cum in 10 zile am facut cost de 20 GB....Sunt oripilat de sistemul asta al vostru
Highlighted
Moderator
Postări: 62
Înregistrat: ‎18-06-2018
0

Re: Cost suplimentar de 51 euro

Buna!

 

Recomandarea noastra este sa ne oferi numarul de telefon in cauza impreuna cu mai multe detalii legate de solicitarea ta printr-un email la adresa socialmedia_ro@vodafone.com, noi vom verifica si te vom ajuta cu drag.

Incepand cu 1 August informatiile ce tin de contul tau nu mai pot fi oferite aici.

 

Multumim pentru intelegere,

 

Roxana