Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

A trecut deja o luna jumatate si n-am primit nici o lista de porturi blocate. E chiar banala cererea, nu presupune decat copy/paste. La cerea mea chiar nu puteti zice ca a trecut timpul ca sa formulati un raspuns complet, asta pentru ca raspunsul presupune doar tastarea unei liste primite de la departamentul IT. Care nu s-a desfiintat(sper!).

In loc sa apara aici lista porturilor blocate, moderatorul face reclama la internet premium. Nu e prea inteligenta tentativa de deturnare a directiei topicului.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

Salutare!

 

Limitarea VOIP nu se refera strict la anumite porturi, conform TCG este limitat orice trafic de aceasta natura, indiferent prin ce port este rutat. O asemenea lista nu va fi publicata. 

Te rugam sa ne spui daca este vorba de o aplicatie pentru care ai intampina probleme si tu suspectezi ca este din cauza ca foloseste un port prin care se fac transmisii VoIP. Iin acest caz te vom ajuta cu asistenta. 

 

O seara placuta!

Tudor.

Vodafone
Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

[ Editat ]

Dragi clienti Vodafone Romania, aveti mai sus unul din motivele pentru care Vodafone Romania nu v-a redeveni lider de piata in aceasta tara.
Nu cred ca am scris in chineza in posturile anterioare. Sa reformulez mai direct:
Legal, sunteti obligati sa oferiti clientilor detaliile tehnice referitoare la limitarile care le aplicati. Legea de care vorbesc este:

OUG 111/2011(lege activa in prezent):

Art 51. Contractele încheiate de consumatori pentru a beneficia de servicii de acces şi conectare la reţele publice de comunicaţii electronice ori de servicii de comunicaţii electronice destinate publicului vor conţine, într-o formă clară, inteligibilă şi uşor accesibilă, următoarele clauze minime privitoare la:

….

b) informaţii privind orice alte condiţii care limitează accesul sau utilizarea anumitor servicii şi aplicaţii;

.…

d) informaţii privind procedurile de măsurare şi gestionare a traficului în scopul de a evita congestionarea segmentelor de reţea sau utilizarea acestora la capacitate maximă, precum şi privind impactul acestor proceduri asupra calităţii serviciului;


Daca sefii tai ar fi corecti, dupa un asemenea raspuns pe forumul public, te-ar trimite sa sudezi fibra optica pe campurile patriei.
Este extrem de clar ce v-am solicitat eu, si voi imi cereti sa va numesc aplicatii. Stilul de scris din acest moment se potriveste exact cu raspusul frumos formulat dar aburitor, incomplet si complet pe langa ce v-am cerut eu.
Filtrarea VOIP se face pe anumite porturi. Celelalte variante de blocare ar fi complet neprofesioniste si nepotrivite(de exemplu blocarea ip-urilor serverelor de VOIP ale aplicatiilor cunoscute). Dar, si in acest caz legea(da, da, LEGEA) va obliga sa faceti publice detaliile.

Eu(da, exact, EU, un amarat de client) va solicit sa respectati legea sa publicati detaliile limitarii VOIP. Oricare ar fi metoda folosita.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Moderator
Postări: 2.729
Înregistrat: ‎12-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

Salutare!

Termenii si conditiile generale(TCG) respecta OUG 111/2011.
Lista cu porturile in cauza este informatie interna.

Multumesc,
Tudor
Vodafone
Consultant
Postări: 94
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

"Lista cu porturile in cauza este informatie interna"

De ce minti? Mai bine sa revi cu un raspuns clar!
Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

TCG-ul de care spui tu are valoare juridica 0. Nu e semnat de client. In consecinta e degeaba, un simplu regulament intern adus la cunostinta clientilor. Nimic mai mult, nu poate produce efecte legale. Daca cineva se indoieste de asta, sa intrebe un avocat sau un jurist.

Tudore, cu fiecare raspuns te afunzi mai adanc. Legea este foarte clara, trebuie sa faceti publice filtrele pe care le aplicati. Adica tu, in numele Vodafone, imi zici pe fata ca lista cu porturile e ascunsa de clienti pe cand legea spune ca trebuie sa oferiti clientilor informatii clare si usor inteligibile cu privire la informaţii privind orice alte condiţii care limitează accesul sau utilizarea anumitor servicii şi aplicaţii. Cum respectati legea? Incalcand-o?

In opinia mea si a multor clienti Vodafone asta e batjocura suprema. Cu raspunsuri diplomate si cuvinte frumoase ne faceti voalat tampiti care nu stiu sensul cuvintelor. Limba romana nu mai e clara? Ne considerati cimpanzei cu CNP-uri, si va purtati cu clientii ca si cu niste sclavi care culmea mai va si platesc. Asta de fapt o stiam, dar macar pastrati o masca. Cel putin aici pe forum.

Nici o companie nu ofera servicii perfecte, dar dupa ce am luat la cunostinta cu purtarea fata de client din tarile civilizate UE(nu tarile din est) atitudinea romaneasca fata de client mi se pare revoltatoare. Ofer argumente si mi se rade in fata, pe banii mei.

Adevarul brutal e ca va doare unde nu bate niciodata soarele de legile romanesti, va considerati o corporatie care cotizeaza mult la buget si e aproximativ imuna la legi. Acesta purtare se propaga de la conducere in jos, si amestecata cu birocratia si lenea romaneasca face ravagii.

Concluzia: Filtrarea VOIP e ilegala, dar e acoperita bine. Si eu personal ca individ nu pot schimba asta, dar macar pot avertiza actualii si viitorii clienti cu ce companie fac afaceri.

Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Consultant
Postări: 94
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

@getodacul

De ce nu faci o reclamatie la ANPC? ( ai 200% dreptate cu argumentele tale!)
Vizitator
Postări: 4
Înregistrat: ‎31-05-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

Oh...o mare bataie de joc...nici un provider de internet mobil din Romania nu restrictioneaza VOIP-ul si nu cere o supra taxa pentru acces....Aceasta practica are exclusivitate pe noi "fraierii" Vodafone Romania..in occident Vodafone nu conditioneaza VOIP-ul de  plata unei supra taxe pentru ca nu i se permite aest lucru.Un act disperat al unei companii care in Romania dupa ultimele  date pierde masiv clienti.Tot ce face aceasta companie aici este o bataie de joc servicii,asistenta,oferte.Platim cele mai mari abonamente pentru cele mai proaste oferte(vezi oferte Vodafone uk: 36 lire/luna abonament 2 ani Samsung galaxy S3 Free...Emoticon fericit))...)...Ne tot aruncati in fata cu acei TCG...care cum spunea cineva pe aici sunt plini de clauze abuzive si au ca unic scop ascunderea continutului lor abuziv si toatal in nefavoarea clientului, de acesta.Ar trebui sa va platim toti abonatii abonamentele in monede de 5 bani vreo 6 luni...sau sa amanam toti plata facturii cu 1 luna...poate asa va invatati minte....

Consultant
Postări: 94
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

@tudor

Nu ai revenit cu niciun raspuns suplimentar dupa mesajul 16 din 28.07.2012.

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Cum defineste compania Vodafone VOIP?

Postez inca odata aici, ca sa readuc in discutie ca problema n-a fost solutionata, raspunsul fiind complet nesadisfacator. Si postez pentru ca orice client e la un pas de a face o greseala abonandu-se la un abonament de date Vodafone, sa gaseasca aici informatia.
O informatie pe care e obligata legal sa o dea clientilor dar pur si simplu refuza.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.