Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Apreciez!  Emoticon fericit


Vodafone
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Astazi, cand s-au facut cele 30 de zile in care Vodafone trebuia sa imi spuna daca mi-a suspendat serviciul de telefonie cu notificare sau fara notificare, am sunat la *222, deoarece nu primisem niciun raspuns.

 

Dupa indelungi discutii operatorii mi s-a spus ca Vodafone mi-a raspuns in 07 noiembrie 2013.

 

Nu e adevarat, Vodafone minte.

 

In 07 noiembrie Vodafone a scris:

 

"Dorim sa va multumim in primul rând pentru faptul ca v-ati facut timp sa ne adresati aceasta solicitare si pentru ca ati ales sa ne impartasiti punctul dumneavoastra de vedere in legatura cu serviciile Vodafone. Prin informatiile pe care ni le furnizati, ne sprijiniti efortul permanent de imbunatatire calitativa a produselor si de a pune la dispozitia clientilor nostri servicii la cele mai inalte standarde.


In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, ne exprimam regretul pentru eventualele inconveniente create de acest aspect.

O data cu scuzele noastre, primiti si asigurarile ca vom depune in continuare eforturi pentru ca serviciile noastre sa fie de cea mai buna calitate.

 In vederea clarificarii situatiei, mentionam ca pe contul cu numarul ***********au fost aplicate mai multe reduceri dupa cum urmeaza:

 

..................................................................................

 

Va asiguram de intreaga noastra consideratie si ne exprimam speranta continuarii colaborarii noastre si in viitor"

 

 

De fapt, Vodafone a evitat sa raspunda cu DA sau NU la intrebarea mea si a recunoscut doar ca situatia din perioada iulie - octombrie a fost anormala si a corectat greselile facute de-a lungul timpului.

 

Despre suspendare....niciun cuvant.

 

Nu-i nimic, am revenit cu solicitarea si astept un raspuns alb sau negru daca au fost incalcate prevederile contractuale, redactate chiar de VODAFONE.

 

Se pare ca la VODAFONE "intotdeauna" este sinonim cu "cateodata", iar notificarile cu caracter imperativ sunt optionale.

 

 

Highlighted
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Bun,

 

Avand in vedere ca in 03 decembrie 2013 am sunat la *222 si am intrebat ce se intampla cu cererea inregistrata in 03 noiembrie 2013 (deci au trecut cele maximum 30 de zile mentionate de Vodafone), iar in 04 decembrie 2013 am facut o revenire scrisa catre serviciul de suport clienti de pe site-ul Vodafone.... eu m-am lamurit. 

 

Este vorba de rea-vointa.

 

In conditiile astea cred ca singura solutie este sa ma adresez din nou Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului.

 

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Nebunia continua, iar raspunsurile Vodafone sunt halucinante.

 

La interval de doua saptamani dupa ce am trimis Vodafone urmatorul mesaj, in 04 decembrie 2013, (click dreapta si open image):

 

mesaj catre vodafone din 04 decembrie 2013.jpg

 

Am primit urmatorul raspuns din partea Vodafone, in 19 decembrie 2013, in care imi spun ca la cererea mea din octombrie, pe care au inregistrat-o in 03 noiembrie, au reinregistrat-o si voi primi raspuns in 30 de zile?

 

Oare aici e o colonie a nebunilor? Cum adica voi primi raspuns in 30 de zile, daca la cea trimisa de mine si inregistrata de Vodafone in noiembrie au zis ca imi raspund in 30 de zile - care s-au scurs pe 03 decembrie.

 

Chiar asa nu va e rusine si va bateti joc? Reinregistrati cererile de la o luna la alta si din 2013 in 2014?

 

E dureros sa recunoasteti ca mi-ati suspendat serviciul fara notificare, nu?

 

(click dreapta si open image)

 

mesaj vodafone din 19 decembrie 2013.jpg

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Pana nu i-am reclamat la Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor, Vodafone nu a binevoit sa raspunda.

 

In schimb a apelat la subterfugii stupide, precum ignorarea unei intrebari clare si reinregistrarea cererii, pentru a preveni agonia unui raspuns dureros.

 

Dupa mai bine de doua luni, Vodafone a trimis un mesaj redundant, plin de informatii aberante:

 

- ca mi s-ar fi acordat reduceri, care de fapt reprezinta stergerea unor datorii fictive, precum cartela Vodafone nesolicitata si penalitati impuse abuziv.

- ca mi s-ar fi acordat reduceri, din cauza carora suspendarea s-ar fi facut fara notificare (desi e o prostie pentru ca se face referire la perioade ulterioare suspendarii).

 

In orice situatie, indiferent de clima, de cutremure, de bomba atomica, Vodafone spune clar in contract: suspendarea se va face INTOTDEAUNA cu notificare (https://www.vodafone.ro/termeni-si-proceduri-legale/index.htm#tab-1).

 

De asemenea, continutul mesajului lasa de dorit pentru un specialist in comunicare. Nu mi se pare acceptabil sa folosesti prescurtarea "pt" in loc de "pentru", mai ales cazul unei corespondente comerciale referitoare la un litigiu. 

 

Mai lipsea un "smiley face". Vodafone, nu agreez deloc stilul vostru dubios de comunicare.

 

La finalul mesajului, Vodafone recunoaste explicit ca a incalcat prevederile contractuale, prin suspendarea FARA notificarea serviciului. 

 

Si vrea sa solutionam amiabil problema, ca sa evite actionarea in instanta.

 

Deci daca te lupti pentru drepturile tale, se poate. Aviz amatorilor.

 

Click dreapta si open image, pentru raspuns marit. 

 

raspunsVodafone09ianuarie2013.jpg

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Incredibil!!! Ca la Romtelecom! Numai pe ei e musai să-i reclami, că altfel nu-ți rezolvă nimic!

Nu e bine că s-a ajuns până aici și la Vodafone. Romtelecom nu are prepaid și-și permite să fenteze clienții, dar Vodafone are și servicii prepaid și astfel există riscul ca mulți să migreze la prepaid.

Când știu că mâine sau poimâine trebuie să fac un nou contract de abonament la o firmă de telefonie, pentru mine este ca și cum aș ști că voi merge să mă internez pentru a nu știu câta oară în spital din cauza unei boli căreia nu-i găsește nici un medic leacul... Emoticon frustrat

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Mesajul meu de raspuns din 10 ianuarie 2013.

 

___________________

 

Domnule..., 

Intr-adevar, reluarea unor informatii redundante privind reducerile acordate nu erau necesare. In schimb, ar fi fost mult mai util ca Vodafone sa recunoasca ca a incalcat prevederile contractuale, inca de la prima solicitare in acest sens pe care am facut-o. Evitarea unui raspuns concret si reinregistrarea cererii nu imi sporesc deloc increderea in bunele intentii ale acestei companii.

Se pare ca pana nu am recurs la doua sesizare la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului nu am primit un raspuns ferm privind suspendarea fara notificare.

In ceea ce priveste reducerile acordate pana in luna octombrie, ele se datoreaza exclusiv greselilor de facturare ale Vodafone, precum includerea unor sume nedatorate pentru o cartela si penalitati ulterioare.

Desi am fost de buna credinta si am sesizat fiecare inadvertenta in facturile primite in perioada iulie-octombrie 2013, din partea Vodafone m-am izbit de un zid de indiferenta si raspunsuri stereotipe.

Mai precis, Vodafone a refuzat de fiecare data sa corecteze facturile eronate si sa emita o noua factura, desi aceasta posibilitate este prevazuta de Codul Fiscal.


Astfel, reducerile de pana in luna septembrie a.c. la care faceti referire privesc o culpa grava a Vodafone, pe care a refuzat sa o corecteze, deci nu puteau sa constituie un motive pentru o suspendare fara notificare.

In ceea ce priveste cele doua reduceri din 17 octombrie a.c. la care faceti referire, nici acestea nu puteau sa constituie un temei pentru o suspendare fara notificare, deoarece au fost facute ulterior suspendarii.

In orice caz, atata vreme cat in contractul incheiat cu Vodafone, mai precis in termenii generali, scrie ca suspendare se face intotdeauna cu notificare, niciun fel de motiv nu poate sa constituie un fundament pentru suspendarea fara notificare.

Totodata, trebuie avuta in vedere atitudinea deosebit de neprofesionista si indiferenta a Vodafone fata de aceste situatii care au avut loc in perioada iulie 2013 - prezent, precum si faptul ca Vodafone a mai fost sanctionat o data de ANPC si a mai acordat o scutire de abonament pentru luna noiembrie a.c., ca urmare a imposibilitatii partiale de utilizare a serviciului in luna octombrie 2013.

Dar, se pare ca Vodafone nu invata din greseli sau nu ii pasa, astfel incat cred ca trebuie gasit un remediu pentru aceasta nepasare, prin aplicarea unor remedii progresive.

Din aceste considerente, daca ati precizat ca doriti sa gasiti o solutie amiabila pentru problema descrisa, apreciez ca acordarea de catre Vodafone a unei reduceri/scutiri de abonament pentru o perioada de doua luni, incepand cu factura urmatoare este de natura a rezolva acest aspect.

Astept raspunsul dumneavoastra,

 

......

 

______________________

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Raspuns Vodafone din 10 ianuarie 2013.

 

Singurele institutii care ii sperie sunt cele represive ale statului, precum ANPC sau instanta de judecata.

 

Ii sfatuiesc pe toti cei care au probleme similare, privind incalcarea prevederilor contractuale, sa faca reclamatii scrise.

 

Convorbirile purtate la *222 sau prin email cu consultantii Vodafone sunt perfect inutile si reprezinta pierdere de timp, tragere de timp, amanari si pacaleli.

 

Click dreapta si open image pentru imagine marita.

 

raspuns vodafone10ianuarie2013.jpg

 

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Raspunsul meu catre Vodafone.

 

O sanctiune in plus nu strica - click dreapta si open image pentru imagine marita.

 

catreVodafonedin12ianuarie2014.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Raspunsul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, din 14 ianuarie 2014.

 

"Aspectul reclamat de dvs. s-a confirmat si, in consecinta, societatii comerciale i-au fost aplicate prevederile legale in vigoare".

 

Click dreapta si open image, pentru imagine marita.

 

Sa va fie rusine Vodafone.

 

raspunsANPCdin14ianuarie2014.jpg