Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Uff! Ce urât! Un circ care putea fi evitat ușor: am greșit, ne cerem scuze și vă oferim o ajustare de...
Angajații Vodafone care ajustează facturile clienților bănuiesc însă că sunt depunctați drastic, din moment ce nici unul nu se mai încumetă să acorde ajustare.

Nemulțumit, eu am probleme cu Romtelecom în acest sens. Ultima găselniță romtelecomiană: niște „copii bătrâni” ai unui tată și mai bătrân (de 93 de ani), titular al unei linii telefonice, decedat de apropape 2 ani, s-au trezit cu un contract încheiat la telefon cu mortul în ianuarie 2012, iar în aprilie 2012 mortul a mai încheiat un contract pentru un abonament Cosmote oferit de Romtelecom. Bieții oameni au primit telefonul mobil și l-au păstrat intact în dulap, neștiind ce e cu el (încă o dovadă că nu au cerut nimănui niciodată un telefon mobil), și au plătit conștiincioși factura de 98 lei/lună. Am sesizat la Romtelecom rezilierea urgentă a serviciilor pe 8 decembrie 2013, me motivul decesului titularului. Pe 19 decembrie 2013 am fost sunat, am descris ce servicii au nevoie bătrânii să rămână active în continuare, mi s-a zis că imediat mi se vor trimite formulare pe mail, le printez, le semnează noul titulatr al liniei, după care le scanez și le trimit înapoi. „Imediatul” promis a durat 3 săptămâni și sunt sigur că nici atunci nu le-aș fi primit dacă nu reclamam între timp la ANPC. Adică s-a mai tărăgănat treaba cu scopul de a se mai încasa măcar o lună abonament mare.
Am mai avut sesizări la ANPC și cu alte ocazii oferite de Romtelecom. Exceptând una, toate s-au rezolvat.
Nemulțumit, ce voiam să te întreb: chiar dacă sesizările s-au rezolvat, cum se explică faptul că ai primit de la ANPC un răspuns scris? Cumva pentru faptul că ai transmis reclamația scrisă pe suport de hârtie? Eu le-am trimis pe toate prin e-mail, fiind vorba de Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Bucureşti-Ilfov, iar eu nelocuind în București. N-am primit răspuns scris nici măcar pe e-mail. Oare care o fi cauza pentru care n-am primit răspuns scris?  

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Pentru Sarighiol:

 

Am facut doua sesizari catre ANPC, una pentru faptul ca Vodafone mi-a taiat serviciul telefonic desi era platit la zi, iar alta pentru ca nu m-au notificat cand mi-au taiat serviciul, asa cum scrie in contract.

 

La fiecare din cele doua sesizari am primit raspuns scris din partea ANPC.

 

Sesizarile mele au fost transmise prin email si am rugat sa primesc raspuns tot electronic, prin email. Doar in cazul celei de-a doua sesizari am primit raspuns prin email, cu fisier anexat, iar pentru prima mi-au trimis raspuns prin posta clasica.

 

APNC este obligat sa iti raspunda, poate ti-a furat cineva din cutia postala raspunsul. 

 

Sau poate cererea ta a fost clasata, pentru ca nu a respectat forma ceruta pentru petitii/reclamatii (de genul date de identificare ale petitionarului, adresa, semnatura si ce mai scrie pe acolo).

 

 

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Foarte interesant...

Am atașat la mailul trimis copie după: contract, factură, carte identitate.

Nu mi s-a furat până acum nimic din cutia poștală. ANPC a sesizat Romtelecom, n-a clasat reclamația, de două ori angajata Romtelecom mi-a precizat asta.

Probabil că a dispus ca partea reclamată să răspundă, am mai auzit de această procedură.

Vizitator
Postări: 9
Înregistrat: ‎12-09-2012

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

@Nemultumit - ai procedat corect, dar ti-a luat foarte mult timp pentru a-ti face dreptate (Vodafone pe asta se bazeaza cand practica magarii d-astea de "coltu' strazii"), in plus, in prima faza, ei i-au clientii de prosti (pentru ca, din pacate, asa este) cand intervine o problema pe care de cele mai multe ori ei au generat-o; abia ulterior cand vad ca ai idee despre ce vorbesti si stii sa (s)pui si un cuvant dupa altul atunci o dau la-ntors.
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Si uite cum din rau-platnic fictiv catre Vodafone, a ajuns Vodafone sa imi datoreze mie bani, ca urmare a solutiilor de compensare pentru suspendarea abuziva a serviciului.

 

 

Prima luna. Astept cu nerabdare a doua luna.

 

 

credit.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Automatizarea la Vodafone este la pamant, iar robotii nu sunt programati sa faca diferenta dintre datorie si credit.

 

Intre timp mi-a venit si pe email notificarea despre emiterea facturii, cu mentiunea ca suma cu minus trebuie platita pana la data de. Nu e absurd?

 

Sunt curios sa vad ce se intampla la data de.

 

factura07ianuarie2014.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Si uite cum din rau-platnic fictiv catre Vodafone, a ajuns Vodafone sa imi datoreze mie bani, ca urmare a solutiilor de compensare NEGOCIATE pentru suspendarea abuziva a serviciului.

 

 

A doua luna.

 

Click dreapta si open image.

 

0.jpg

Highlighted
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Absurdul robotizat continua la Vodafone.

 

Vodafone continua sa imi emita facturi si sa imi spuna ca trebuie sa le platesc, desi eu figurez pe minus.

 

Vai de noi si de o lume condusa de roboti. Tragedia este ca si elementul uman de la Vodafone este mai slab decat robotii. Pacat, cel putin partea de asistenta asa este, poate ca tehnicienii sunt mai buni.

 

facturamartie.jpg

Membru cu acte în regulă
Postări: 325
Înregistrat: ‎09-02-2012

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Odată ce oferă un abonament către clienți, ca să nu se sustragă de la obligațiile fiscale, legea îi obligă să factureze. De vină este legea! Emoticon care face cu ochiul

Facturile mele sunt doar cu minus deoarece mereu plătesc în avans. Adică mai bine zis au fost, deoarece mă bate gândul să trec la cartelă prepaid, și nu voi mai plăti în avans. Asta din cauză că abonații nu primesc 1 MB de internet la fiecare apel, ci doar cartelele. Abonamentele primesc doar „de-o chiorâtură” puncte, pe care nu le mai poți folosi ca ajustare la factură ca acum vreo 4-5 ani, ci doar să cumperi cu ele minute, mesaje (nu-mi trebuie, am), MB sau telefon care, cu tot cu puncte, îl iei mai ieftin decât la liber numai cu un abonament mare, și acesta cu contract pe 2 ani.

De ce oare, până acum câțiva ani când a venit Cosmote pentru prima dată cu ideea, mai avantajoase erau ofertele la abonamente Vodafone decât la cartelele Vodafone?

De ce oare Vodafone încearcă momentan atragerea clienților la prepaid? Că n-a făcut asta de când e rețeaua!