Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

In seara asta am recitit contractul postat pe site, pe care SC VODAFONE ROMANIA SA il incheie cu utilizatorii finali (persoane fizice).

 

La punctul 6.3 - Suspendarea serviciului scrie:

 

  • Vodafone poate suspenda serviciul.....

 

  • Suspendarea serviciului în baza motivelor arătate mai sus, se face întotdeauna cu anunţarea Clientului prin apel direct sau SMS, cu privire la suspendare și cu privire la data facturării, suma de plată și data scadenţei.

 

Eu am avut telefonul suspendat timp de 10 zile (in perioada 06 octombrie - 15 octombrie), din cauza unor greseli de facturare, iar SUSPENDAREA SERVICIULUI S-A FACUT FARA NICIO NOTIFICARE.

 

Ce parere aveti despre asta?

Membru de bază
Postări: 191
Înregistrat: ‎15-03-2012

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Apelurile de voce cat si sms-urile nu sunt 'oficiale', nu reprezinta o obligatie expresa a Vodafone ci mai mult una facultativa.
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Am mai avut o situatie similara in trecut, ANCOM-ul i-a intrebat de sanatate si Vodafone a zis "eroare umana".

 

Sper sa ii cumpere AT&T cum a aparut zvonul si sa "corecteze" cu matura "erorile umane". 

 

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Sunt curios sa vad de ce, probabil ca e vorba de o alta "eroare umana".

 

Click pe butonul din dreapta al mouse-ului si "open image" intr-o fereastra noua, daca e prea mica si nu e lizibila.

 

NOTIFICARE.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Experienta halucinanta continua.

 

Astazi am primit un asa-zis raspuns din partea Vodafone, care imi spune ca solicitarea mea din 31 octombrie a fost inregistrata in.... 24 octombrie.

 

Drept pentru care a trebuit sa mai consum jumatate de ora din timpul meu pretios pentru a suna la *222, pentru a explica ca in 24 octombrie am vorbit (cu vorba, telefonic, nescris) cu un operator pe care l-am intrebat de ce Vodafone nu poate sa regleze conturile si sa-mi stearga datoriile fictive.

 

In 31 octombrie am intrebat, dupa ce am citit contractul mai bine, de ce mi-au taiat serviciul fara sa imi zica nimeni nimic.

 

In final, consultantii Vodafone au admis ca e vorba de doua lucruri diferite, deci 31 octombrie nu e ca 24 octombrie.

 

Profesionalism desavarsit sau masina timpului?

 

Cred ca sunt prea multi angajati la Vodafone si se calca pe picioare, poate trebuie regandita schema de personal, prin reduceri masive.

 

Vedeti mai jos, cu click dreapta si open new image, daca e prea mic.

 

raspuns 03 noiembrie 2013.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Avand in vedere ca Vodafone tot scrie ca "Parerea dumneavoastra conteaza!", feedback-ul meu pentru Vodafone este:

 

  • Tinand cont de ultima interactiune prin email cu reprezentantul nostru, in ce masura ai recomanda Vodafone prietenilor tai: FUGITI CAT MAI DEPARTE !

 

  • Care este parerea generala privind ultima ta interactiune prin e-mail cu reprezentantul Vodafone? DEPLORABILA

 

  • Te rugam sa ne spui daca solicitarea adresata prin email a fost rezolvata sau nu de catre reprezentantul Vodafone? NU, MAI RAU M-A INCURCAT.

feedback 03 noiembrie 2013.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

Mantra Vodafone "regret, imi pare rau nespus, ne cerem scuze" continua.

 

Eroarea umana, loveste din nou, a cata oara?  (click dreapta pe mouse si "open image", daca imaginea e prea mica si nu e lizibila)

 

Raspuns 04 noiembrie 2013.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Ca urmare a sesizarilor mele repetate (in scris si telefonic), a efortului urias depus pentru greselile umane si materiale ale Vodafone, a venit factura pe noiembrie 2013, din care reiese ca acum Vodafone imi datoreaza mie 1 RON (ca urmare a ajustarilor acordate).

 

Cum pot sa va suspend si eu ceva, pentru ca voi asa ati facut desi eu nu va datoram nimic.

 

Sunt curios cand vine raspunsul Vodafone, ce o sa scrie in el.

 

la 07 noiembrie 2013.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Oare, desi Vodafone a recunoscut ca (deschid paranteza:

 

1. nu ii datoram bani

 

2. nu ii datoram penalitati

 

3. desi nu ii datoram bani si nici penalitati, totusi mi-a suspendat telefonul: - inchid paranteza)......

 

am fost inscris in sistemul Preventel (sistem de evidenţă a Clienţilor cu datorii rezultate din achitarea cu întârziere/neachitarea facturilor emise pentru încasarea preţului Serviciilor prestate)?

 

Probabil ca da, in conformitate cu "Termenii si conditiile generale pentru persoane fizice - consumatori"  unde se arata:

"consecintele suspendarii asupra celorlalte drepturi si obligatii contractuale: efectuarea efectuarii/primirii de apeluri, inregistrarea in PREVENTEL....."

.

 

Deci s-ar putea sa figurez ca rau-platnic, nu?, desi nu sunt. 

 

Consultant
Postări: 77
Înregistrat: ‎15-04-2012
0

Re: DESPRE SUSPENDAREA - ABUZIVA - A SERVICIULUI

[ Editat ]

Salut.

1) nu deschide paranteza Emoticon fericit

2) Nu cred ca intri in Preventel imediat ce ti se suspenda numarul pentru neplata. Oricum cred ca poti afla lucrul asta daca le adresezi o cerere.

Succes!