Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎14-10-2012

De ce ati schimbat curierul?!?!

[ Editat ]
Am facut cumparaturi de n ori pe siteul vodafone si unul din lucrurile cele mai ok era promptitudinea livrarilor Cargus: coletele ajungeau in prima zi lucratoare inainte de 10 dimineata.

Nu stiu de ce ati schimbat curierul cu unul cu servicii execrabile pentru care stai toata ziua sa astepti coletul... macar trebuia sa ne lasti posibilitatea chiar contra cost sa evitam fan curierul!!!
Highlighted
Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: De ce ati schimbat curierul?!?!

Buna pbogdan,

Iti multumim pentru feedback-ul acordat. Te asigur ca va fi redirectionat catre departamentul vizat.

O zi buna,
Alexandra

Vizitator
Postări: 8
Înregistrat: ‎14-10-2012

Re: De ce ati schimbat curierul?!?!

[ Editat ]
Va multumesc pentru raspuns. Din pacate dupa ceva incercari esuate (numerele de pe siteul fancurier cluj fiind sau inactive sau nu raspunde nimeni) am reusit sa iau legatura cu ei confirmandu-mi ca nu va ajunge azi coletul (niste explicatii greu de inteles camionul de la buc ajuns acum si cum ei nu mai vin azi etc).

In aceasta situatie termenii conveniti la vanzarea pe produsului nu mai sunt respectati livrare in maxim 2 zile lucratoare (comanda fiind facuta vineri seara). Mai mult pentru mine era critic da ajunga produsul azi, maine plecand din localitate. Am discutat si un coleg de al dvs. de la *222 care a promis ca incearca sa ma ajute.

Este pacat ca pe un site cu servicii de livrare excelenta am ajuns ca produse cumparate vineri sa ajunga miercuri... lucru care nu s a intamplat niciodata cu vechiul curier. Va rog deci din nou sa ne oferiti posibilitatea la cumpararea produselor sa evitam fancurier, chiar contra cost, reputatia pentru serviciile oribile de curierat rasfrandu-se inevitabil si asupra sitelui de ecommerce al vodafone, altfel un serviciu excelent pana acum.