Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Buna ziua, 

 

In luna iunie a anului curent am facut marea greseala de a continua relatie contractuala cu Vodafone, prin incheierea unui contract de retentie (pentru ca am vrut sa plec la o firma concurenta), care ar fi trebuit sa intre in vigoare in luna iulie.

 

In luna iulie am fost trecut pe cartela, fapt de care mi-am dat seama dupa activarea mesageriei vocale.

 

Dupa nenumarate telefoane la operatorii Vodafone si verificari din partea acestor roboti umani, prin care le-am atras atentia despre faptul ca trebuia sa intre in vigoare contractul nou convenit intre mine si Vodafone, cineva acolo sus a binevoit sa corecteze greseala si m-a trecut de pe cartela pe abonament.

 

Ca urmare a acestei prime experiente neplacute, la urmatoare factura mi s-a facturat costul cartelei Vodafone, nesolicitata de mine, in valoare de 3 EURO.

 

Iar am fost nevoit sa pierd nenumarat timp si sa sun la consultantii Vodafone, sa ascult aceleasi clisee verbale obositoare, fapt pentru care sunt nevoit sa ii numesc roboti umani. Faptul ca mi se spune de fiecare data ca am dreptate, ca sunt un client minunat si ca totul se va remedia, dar doar in viitor nu ma ajuta cu nimic. Vreau sa vad oameni sanctionati, oameni dati afara, vreau ca cineva sa isi asume greseala.

 

Dupa nenumarate convorbiri obositoare si repetate, cu diversi oameni care ma pasau de la unul la altul, am precizat ca nu am de gand sa platesc o suma pentru un serviciu nesolicitat, adica cartela Vodafone. Iar mi s-a dat dreptate si mi s-a spus ce client minunat sunt si ca se va scadea costul cartelei Vodafone la urmatoarea factura.

 

Ghici ce. La urmatoarea factura mi s-a scazut costul cartelei Vodafone si mi s-au adaugat penalitati pentru faptul ca nu am platit la timp costul cartelei Vodafone.

 

Iar am vorbit cu consultantii Vodafone si i-am rugat sa rectifice factura si sa introduca date reale care sa tina cont de faptul ca eu nu datoram nimanui costul cartelei Vodafone, care mi-a fost bagata pe gat, si implicit nici penalitatile pentru aceasta.

 

Consultantii Vodafone mi-au repetat povestea ca factura nu se poate anula sau storna si ca totul se va remedia la urmatoarea factura.

 

La factura curenta din luna octombrie, desi am platit ce datoram, mai putin penalitatile nedatorate, ghici ce? Mi s-a spus ca nu am mai facut plati din luna august, desi au am platit in luna septembrie, fapt ce poate fi dovedit cu chitanta eliberata de bancomat.

 

In prezent, Vodafone mi-a emis o noua factura in care apare ca am plati restante catre aceasta companie, au profitat de ocazie ca sa stearga si punctele de fidelitate ce mi s-ar fi cuvenit (dar care oricum nu imi folosesc la nimic) si mi-au restrictionat serviciul telefonic, astfel incat nu mai pot efectua apeluri, nici macar catre consultantii Vodafone.

 

Precizez ca de zece ani de cand sunt client al acestei companii neserioase nu am avut niciodata o factura restanta.

 

Probabil ca aceasta situatie nu se poate solutiona decat prin plangere penala pentru inselaciune si prin rezilierea contractului in instanta.

 

Culmea ipocriziei si a automatizarii de care Vodafone da dovada,  factura curenta mi-a fost trimisa cu mesajul "Draga X". De cand suntem noi asa prieteni apropiati si ne tutuim, draga Vodafone, mai ales dupa porcariile pe care mi le-ati facut? 

 

Mai dati afara si din personalul de la relatiile cu publicul, pentru ca nu mi-am dorit niciodata sa fiu asa apropiat de voi si prefer adresarea clasica cu dumneavoastra si servicii profesionale, pe care se pare ca nu sunteti in stare sa le oferiti.

 

Mass-mailingul, in care un robot preia un prenume din baza de date si ii pune in fata un "draga" nu mai pacaleste pe nimeni. Si, apropos, "dear" din engleza se traduce in romana prin "stimate" si nu prin "draga".

 

Pe viitor o sa fug de compania dumneavoastra si o sa le recomand tuturor cunoscutilor mei sa va evite. 

 

 

 

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Buna si bine ai venit pe forum!

 

Iti multumim pentru feedback-ul transmis si pentru timpul acordat adresarii lui!

 

Este bine sa stii ca la migrarea la cartela, se aplica creditul automat pe toate numerele ce fac aceasta modificare. Acesta este necesar pentru a se putea realiza trecerea si pentru a se putea folosi numarul ca atare.

 

Lasa-mi, te rog, numarul in cauza pentru a putea verifica situatia acestuia si cele relatate.

 

Multumesc!

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Imi pare rau Elena-Roberta, dar cred ca nu ai citit suficient de atent ce am scris.

 

Am fost trecut pe cartela din greseala exclusiva a Vodafone, fara sa cer lucrul asta, in conditiile in care incheiasem un nou contract pentru abonament.

 

Deci mai clar si mai simplu: in loc de abonament am primit cartela.

 

Si mai simplu: Vodafone a aplicat penalizari pentru cartela nesolicitata.

 

Din ce in ce mai simplu: dupa ce nu am platit penalizarile necuvenite, iar Vodafone a refuzat sa corecteze trei facturi consecutive, mi-a fost taiat serviciul pentru plata caruia am chitante achitate la zi. Asta e bine sa stii tu si restul oamenilor care vor sa apeleze la Vodafone.

 

Fugiti ca dracul de tamaie.

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Imi cer scuze pentru neintelegere!

 

Lasa-mi, te rog, numarul pentru a efectua verificarile ce se impun.

 

Multumesc!

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Nu sunt dispus sa imi ofer numarul de telefon in spatiul public. 

 

Cere te rog mai multe informatii persoanei care se ocupa de administrarea acestui forum sau altor persoane din cadrul vodafone care au acces la mai multe informatii despre aceasta situatie. Se poate vedea cui apartine acest user, de catre un administrator al site-ului, pentru ca atunci cand mi-am facut contul m-am logat prin userul de prin MyVodafone.

 

Este o politica oficiala a Vodafone sa faca bani din penalitati impuse unor sume nedatorate? 

 

Este o politica oficiala a Vodafone sa fure, prin emiterea de facturi false, prin incasarea de bani pentru plata acestor facturi si suspendarea ulteriora a serviciului de telefonie?

 

Eu sunt cu plata la zi catre Vodafone (desi cea mai recenta factura este scadenta peste 10 zile, eu am platit-o ieri) si totusi mi se imputa penalitati si am serviciul suspendat. 

 

Raspunde cineva pentru aceasta situatie sau trebuie sa sesizez Politia pentru inselaciune? 

 

 

Membru de onoare
Postări: 791
Înregistrat: ‎17-09-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Pentru a te putea ajuta, am nevoie de numarul de telefon. Poti folos mesageria privata pentru a-mi furniza aceasta informatie.

 

In cazul in care nu stiai deja, pentru a-mi trimite mesaj este necesar sa dai click pe numele meu de utilizator si se va deschide o fereastra precum cea din exemplu unde vei avea aceasta posibilitate:

 

Roberta.jpeg

 

Multumesc,

Roberta

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Puteti va rog sa imi spuneti cum pot intra in posesia unei transcrieri sau inregistrari a ultimei convorbiri telefonice pe care am purtat-o cu consultantul Vodafone la serviciul *222? Va multumesc.

Membru de bază
Postări: 151
Înregistrat: ‎22-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut,

 

Poti intra doar in posesia inregistrarilor facute privind ofertarea numarului si acceptarea contractelor incheiate la distanta.

Convorbirile la *222 pot fi inregistrate, iar in acest caz sunt folosite pentru o evaluare interna, calitativa a consultantului.

Care este motivul pentru care soliciti aceasta inregistrare? 

Daca doresti, imi poti trimite un mesaj privat pentru a purta o discutie mai detaliata.

 

Multumesc,

Georgiana

Highlighted
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Sa inteleg ca SC VODAFONE ROMANA SA nu aplica sau nu ia in considerare Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date?

 

Prin date cu caracter personal se înţeleg acele informaţii care pot fi puse direct sau indirect în legătură cu o persoană fizică identificată sau identificabilă, cum ar fi,cu titlu de exemplu, numele, prenumele, cod numeric personal, adresa, telefon, imaginea, vocea, situaţia economico-financiară, profesia.

 

Ca o garanţie a realizării scopului declarat al legii cadru, drepturile ce revin persoanei vizate au fost prevăzute expres de legiuitor:

dreptul la informare (art. 12);

dreptul de acces la date (art. 13);

 

• Dreptul de acces la date 


Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere (în mod gratuit, pentru o solicitare pe an), confirmarea faptului că datele sale personale sunt sau nu sunt prelucrate de acesta, precum şi următoarele informaţii:


informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;

comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum şi a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor;

 

 

In consecinta, va adresez urmatoarele intrebari:

 

1. Permiteti sau nu accesul la datele personale reprezentate de ultima convorbire purtata cu consultantul Vodafone si daca da cui trebuie sa ii adresez aceasta cerere si sub ce forma?

 

2. Credeti ca mai este necesar sa va ofer dumneavoastra o justificare pentru care doresc accesul la datele personale, avand in vedere ca legea nu face referire la asa ceva?

 

3. De ce utilizati o familiaritate excesiva, in conditiile in care eu m-am adresat cu dumneavoastra, iar consultantii Vodafone se pare ca au tendinta de a vorbi la per tu cu toata lumea? 

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Salut,

 

As dori sa formulez un singur raspuns care - sper eu - te va lumina in toate cele trei intrebari, astfel devenind mai eficienti. 

 

Exista obligativitatea si punerea la dispozitie clientului a unei inregistrari, doar daca are aspect juridic, adica daca implica o prelungire sau un act aditional pentru un contract (inclusiv modificarea acestuia). Daca discutam despre inregistrarea unei convorbiri cu un consultant care ti-a prelungit abonament, acel script verbal folosit, atunci, desigur, fara probleme, iti puneam la dispozitie inregistrarea. Este dreptul tau. 

Daca este vorba despre o inregistrare de interactiune cu un consultant al *222, care nu implica niciun aspect precum cel mentionat mai sus, atunci aceasta tine de regulamentul de ordin intern, priveste compania si procedurile interne, nu clientul. Este foarte simplu, nu avem nicio obligatie sa iti oferim acea inregistrare. 

 

In ceea ce priveste modalitatea de adresa, aici ai nimerit in cadrul unui forum. Daca ai avea cunostintele de baza ale domeniului Social Media ai descoperi ca intre useri exista o empatie folosita. Exista o libertate a limbajului (desigur, intr-o limita decenta). Nu are legatura cu lipsa de respect. Te informez ca pronumele de politete nu inseamna intotdeauna respect. Emoticon fericit   

Desigur, daca esti deranjat de aceasta modalitate de discutie, exista intotdeauna alte canale de interactiune cu reprezentanti ai Vodafone Romania. 

 

Observ de asemenea ca nu doresti sa ne oferi datele ce ne-ar ajuta in oferirea suportului necesar. Inteleg ca de fapt, nu doresti rezolvarea acestei situatii? 

 

Multumesc