Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Pentru "mitzasrl":

 

L-ai reclamat pe moderatorul arogant? Ai depus vreo sesizare la Vodafone? Poate il ajuta pana la urma sa isi gaseasca adevarata vocatie si il promoveaza catre alt departament. Doar daca nu e ruda directa cu Vodafone.

 

Gandeste-te ca arogantele astea le face pe abonamentul tau si al meu si al nostru. E platit de noi ca sa ne arate cat de prosti suntem si cat de destept e el si cum stie social media si are doua bloguri.

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Am scris Vodafone si i-am intrebat de ce mi-au raspuns partial la cererea privind inscrierea in sistemul PREVENTEL.

 

Stimata doamna,

Fie nu ati citit cu atentie solicitarea mea, fie refuzati sa dati un raspuns clar referitor la aspectele din cererea mea.
Va rog respectuos sa cititi foarte atent si o sa constatati ca sunt doua capete de cerere:
1. Daca am fost inscris in baza de date Preventel si...
2. Daca mai figurez (la acest aspect vad ca ati raspuns deja).
Va rog, din nou, sa raspundeti corect si complet cererii mele, anexate prezentului email.
In caz contrar, va adresez rugamintea de a preciza ca refuzati sa raspundeti solicitarii pentru a putea formula o sesizare catre ASNPDCP si instanta.
Va multumesc,

 

 

Vodafone ce face? Imi reinregistreaza cererea - desi face referire la o cerere veche si imi da un numar de inregistrare nou, ca sa mai traga un pic de timp.

 

Click dreapta si open image

 

raspunsVODAFONEdatepersonaledin10ianuarie2014.jpg

 

 

 

Da? Uite si feedback-ul meu la feedback-ul vostru. Zero pe toata linia.

 

 

Si v-am reclamat si la Autoritatea Nationala pentru Protectia Datelor Personale, pentru ca refuzati sa raspundeti la intrebari referitoare la procesarea acestor date. Sau raspundeti trunchiat, ceea ce tot aia reprezinta.

 

 

FEEDBACK.jpg

 

 

Membru de bază
Postări: 188
Înregistrat: ‎24-01-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Vodafone niciodata n-o sa recunoasta cand inscrie un client in Preventel. Asta pentru ca acea baza de date functioneaza la limita legii, in contractele Vodafone nu scrie(sau nu scria, in contractele vechi ale majoritatatii clientilor), ca impart datele tale cu terti. De fapt, in legea privind datele cu caracter personal, se precizeaza ca trebuie un acord scris al clientilor pentru ca cei primesc datele de la Vodafone sa le putea consulta si utiliza.
In consecinta, nu te astepta sa zica ca da, te-au inscris in Preventel, pentru ca-si toarna cenusa singuri in cap. E mult mai usor sa minta si sa nege.
Accidentele au loc atunci cand doi oameni incearca sa fie destepti simultan.
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Nu-i nimic, eu nu ma supar daca imi inscriu datele personale in Preventel, DACA SUNT RAU-PLATNIC.

 

Dar nu am avut nicio restanta la Vodafone timp de 10 ani.

 

Vor raspunde, de voie sau de nevoie, pentru ca i-am reclamat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

 

De asemenea, o sa ii dau in judecata si atunci vor trebui sa zica "da" sau "nu".

 

Legea nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date spune asa:

 

 

Art. 18: Dreptul de a se adresa justiţiei

(1)Fără a se aduce atingere posibilităţii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost încălcate.


(2)Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanţei competente pentru repararea acestuia. 

Highlighted
Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎06-02-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Buna dimineata! A-ti mentionat faptul ca Decodarea telefoanelor,dupa epuizarea perioadei contractuale obligatorii ,costa  10,14 euro TVA inclus. Deci sa inteleg ca in timpul perioadei contractuale este gratis? Puteti da mai multe detalii, va rog?Decodarea se realizeaza in aceeasi zi? De catre cine? Daca se realizeaza de minunata firma Regenersis ce emana o incompetenta iesita din comun sau nu? Multumesc

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut,

 

In timpul perioadei contractuale, decodarea costa 52,10 Euro. Este gratuita doar in momentul in care avem in discutie un aparat achizitionat independent de serviciile Vodafone. 

Aceasta se face - in functie de aparat - in magazin, prin cod de deblocare, sau prin intermediul service-ului. 

Decodarea se realizeaza in aceeasi zi doar daca este posibila varianta prin introducerea codului. 

 

Multumesc,

Claudiu

Vizitator
Postări: 5
Înregistrat: ‎06-02-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Sa inteleg ca asta e o glumita. Sa recapitulez ca am impresia ca am inteles gresit sau asta e bataie de joc. Eu am cumparat acest telefon si am facut contract cu vodafone pe 2 ani la abonamentul curent. Am primit telefonul blocat in reteaua Vodafone ceea ce nu mi s-a parut normal inca de la inceput.Iar peste 1 luna cand se termina abonamentul sa inteleg ca trebuie sa mai achit 10 euro ca sa imi pot folosi telefonul in alte retele?Pe bune?! Asta chiar e bataie de joc pe fata.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut,

 

Ti-am oferit raspunsul la intrebarea ta in mod corect si complet. Daca iti pot fi de folos si la alte intrebari, le astept cu placere. 

 

Multumesc,

Claudiu

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

La observatia mea trimisa catre Vodafone in data de 06 ianuarie 2014 (si re-inregistrata de Vodafone dupa inca 4 zile, adica la 10 ianuarie 2014), inca nu am primit niciun raspuns.

 

Cica voi primi raspuns in termenul legal, care ar fi de 30 de zile.

 

Avand in vedere ca pana la termenul legal mai sunt 2 zile, adica 8 si 9 februarie, iar Vodafone nu a binevoit sa raspunda pana acum, asta inseamna ca au o problema mare sau prefera sa lase lucrurile pe ultima suta de metri. 

 

Ambele variante sunt catastrofale din punct de vedere al comunicarii si al imaginii.

 

De abia astept ziua de 10 februarie 2014, sa vad daca vine raspunsul sau nu.

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Niciun raspuns pana astazi, 08 februarie 2014.

 

Probabil ca trebuie sa aplicam procedura descrisa tot de Vodafone la https://www.vodafone.ro/consumption/groups/public/documents/digital_asset/vod004382.pdf

 

"În cazul în care reclamația nu este soluționată pe cale amiabilă, clientul are posibilitatea de a se adresa în vederea
soluționarii litigiului către autoritatea de reglementare, respectiv către instanța competentă, după caz."