Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Au trecut doua zile, iar Vodafone tot nu a reusit sa repare eroarea de mai jos, care apare atunci cand incerci sa te deloghezi din contul MyVodafone.

 

defect.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Dupa ce in data de 23 aprilie am fost sunat de un consultant Vodafone care a incercat sa imi vanda servicii, sa ma faca sa-mi prelungesc contractul macar cu inca 6 luni si sa imi explice ce servicii proaste are concurenta, astazi am primit un raspuns scris la notificarea mea de renuntare la serviciile Vodafone.

 

Desi nu era cazul sa-mi raspunda, fiind o notificare/instiintare si nu o cerere, am primit totusi un raspuns care m-a convins ca pierd vremea in reteaua Vodafone.

 

1. Moderatorul obraznic e moderator in continuare. Mie nu mi se pare normal, dar nu e nimic, o sa plec eu ca si client.

 

2. Mi se spune ca nu pot sa le trimit instiintarea din vreme, ca trebuie sa astept luna mai. Ei bine, nu trebuie sa astept nicio luna mai, pentru ca in luna iulie contractul expira de drept. Pur si simplu a trecut termenul pentru care era incheiat. Deci ma mintiti in fata.

 

3. Mai ramane problema cu creditul actual care se afla in contul meu Vodafone, in valoare de aproximativ 150 de RON. Mi-am exprimat intentia de a ramane client pana la consumarea acestui credit. Daca Vodafone vrea sa ne despartim mai devreme si sa-mi plateasca diferenta, eu nu am nimic impotriva.

 

Eu nu vreau sa mai fim prieteni, Vodafone.

 

Click-dreapta si open image, pentru imagine marita.

 

raspunsVodafone06mai2014.jpg

 

Mai jos este raspunsul meu catre Vodafone:

 

 

"Stimate domnule ...., 

 
Ca urmare a mesajului dumneavoastra, constat urmatoarele doua aspecte:
 
1. moderatorul la care am facut referire este in continuare activ pe forumul Vodafone, deci asa zisele masuri la care va referiti cu siguranta nu exista. 
 
Nu este o problema din punctul meu de vedere, pentru ca am inteles ca din perspectiva Vodafone sunt mai importanti angajatii (fie ei si deosebit de obraznici si aroganti) decat clientii. 
 
Aceasta convingere a mea personala ma va face sa nu ezit niciun moment in a parasi reteaua Vodafone. 
 
Asa cum am spus si in notificarea mea, sunt absolut convins ca alte retele de telefonie mobila din Romania dovedesc mai mult respect fata de clienti.
 
2. in ceea ce priveste notificarea mea, sunt deosebit de dezamagit sa constat, pentru cel putin a doua oara, ca fie nu sunteti deloc atent si nu cititi ce scriu sau pur si simplu ma mintiti. Asa cum am scris, negru pe alb, in notificarea de renuntare la contract, ea se refera la momentul expirarii abonamentului, in luna iulie 2014.
 
In acel moment contractul incheiat cu dumneavoastra expira de drept, deoarece a fost incheiat pentru un an. Deci nici nu as fi fost obligat sa va notific ca nu mai doresc sa continui relatia contractuala cu dumneavoastra, dar a fost un gest de curtoazie suplimentar din partea mea.
 
Dupa cum cunoasteti, totusi, la acest moment am in contul Vodafone un credit in valoare de aproximativ 150 de RON, care a fost acordat ca urmare a prejudiciilor pe care le-am suferit din partea companiei pe care o reprezentati.
 
Din acest considerent sunt de acord sa continuam relatiile contractuale pana la consumarea integrala a acestui credit.
 
Ulterior acelui moment nu doresc sa mai am de-a face cu compania Vodafone.
 
Va multumesc"
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

In atentia echipei Vodafone, ca sa vedeti ca nu va pasa deloc de clienti si doar simulati interesul.

 

 

1. De ce credeti voi ca eu sunt "draga", adica cel putin unul dintre noi il iubeste pe celalalt sau cel putin avem o relatie de prietenie? Ei bine, nu avem o relatie de prietenie, ci una contractuala. Adica voi imi oferiti un serviciu si eu il platesc.

 

Daca nu il platesc (ba chiar si daca il platesc), voi nu mai sunteti draga cu mine, ci deveniti roboti si imi taiati telefonul.

 

De ce nu puteti sa folositi "Stimate domnule X" si folositi familiarismul excesiv "Draga Prenume?"

 

2. De ce credeti voi ca un client care a avut experientele neplacute pe care eu le-am descris in acest post s-ar bucura daca ii scrieti "Draga Prenume"?

 

Nu aveti intuitie deloc sau nu va pasa.

 

Fireste ca e mai usor ca un personaj corporatist (care mimeaza empatia si prietenia) sa stabileasca ca asa e politica de marketing, iar un robot sa culeaga din bazele de date prenume si sa trimita milioane de emailuri.

 

Cunoasterea unei persoane presupune timp si atentie, iar a unui client cu atat mai mult.

 

In alta ordine de idei, sunt in a multa luna de gratuitate, datorita greselilor voastre.

 

Cred ca mai am inca vreo 6 luni, 5 sigur.

 

Click dreapta si open image.

 

factura.jpg

 

P.S 1.

 

Va propun un test. As vrea ca luna viitoare sa primesc un mesaj similar cu cel de mai sus, dar care sa inceapa cu "Stimate domnule...." in loc de "Draga Prenume....",

 

P.S.2. Sunt convins ca nu puteti sa va modificati sistemele ingrozitor de birocratice si ca o sa primesc exact acelasi mesaj, desi v-am zis ca ma deranjeaza.

 

Sfătuitor
Postări: 126
Înregistrat: ‎10-04-2014

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Atata timp cat eu mi-am aratat disponibilitatea, iar tu ai ignorat postarile mele si le-ai interpretat gresit, din pacate, da, din punctul meu personal de vedere (non-Vodafone), acuzatiile aduse sunt nefondate, intrucat nu am primit nicio informatie pentru a te putea ajuta. 

 

Multumesc,

Claudiu

Rusine sa va fie!!!!!!!!!Uitati raspuns de moderator!!!!!!!!!!!!

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut,

 

Voi face tot posibilul pentru a tine pasul cu postarile tale pe acest forum, mai ales pentru a evita orice dezinformare sau denigrare publica. 

In momentul initierii discutiei, mi-am aratat disponibilitatea de a te ajuta, insa am fost ignorat in totalitate, primind ca raspuns - tot pe spatiul public - mesaje care nu aduceau nimic productiv si nu te ajutau, in final, nici pe tine. Mi-am permis (si imi voi permite in continuare) ca in momentul in care dorinta mea de a oferi ajutor si de a-mi face datoria este ignorata, sa deduc faptul ca postarile tale si reclamatiile facute nu au nicio baza si nu sunt justificate. 

In acelasi timp, in postare am mentionat un punct de vedere personal (ceea ce inseamna ca am renuntat pentru cateva momente la stadiul de reprezentant al unei companii, tratand o discutie ca un utilizator, nu moderator), intrucat si noi, moderatorii, avem vieti personale si opinii pe care ni le putem exprima liber, ca orice alt cetatean sau utilizator de servicii. 

 

Multumesc,

Claudiu

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

@alin_ioan235 a scris:

Atata timp cat eu mi-am aratat disponibilitatea, iar tu ai ignorat postarile mele si le-ai interpretat gresit, din pacate, da, din punctul meu personal de vedere (non-Vodafone), acuzatiile aduse sunt nefondate, intrucat nu am primit nicio informatie pentru a te putea ajuta. 

 

Multumesc,

Claudiu

Rusine sa va fie!!!!!!!!!Uitati raspuns de moderator!!!!!!!!!!!!


  Era undeva scris ,pe usa unui local,ceva de genul:

"Nu aruncati cu oua,caci astfel nu intelegem natura problemelor voastre"

 Rezolutiile in cadrul forumului nu se dau pe ghicite,ci ca urmare a unei comunicari constructive.

Eu am peste 2 ani de activitate in cadrul forumului,si am rezerve in a avea asa exprimari.

 


Vodafone
Consultant
Postări: 94
Înregistrat: ‎25-01-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Quote Claudiu: ”In acelasi timp, in postare am mentionat un punct de vedere personal (ceea ce inseamna ca am renuntat pentru cateva momente la stadiul de reprezentant al unei companii, tratand o discutie ca un utilizator, nu moderator), intrucat si noi, moderatorii, avem vieti personale si opinii pe care ni le putem exprima liber, ca orice alt cetatean sau utilizator de servicii”

 

I consider this forum ”social media” and at all times -without exception- a moderator is carrying out his/her work as the representative of the company. There is NO possibility to ”excuse” yourself from not being a company representative, and as moderators you should abstain from any responses that might be considered too personal or are getting too personal.. As a moderator you have the authority on this forum to moderate a discussion, but it is a very cheap excuse to say that because you (as a moderator) have a personal life that you can express your opinions like any other citizen. Its simply not true on social media. You are employed and paid by Vodafone to do your job, not to get personal in a negative way!


Therefore as a moderator you represent at all times (without exception) the company you work for. I have said it before, but you Claudiu definately need to be sent on a training to understand how social media works, as my assumption is that you do not act professionally.  It is absolutely crinching to see how you sometimes respond in a way that can create a negative counter reaction from customers (thats the last thing you want especially on social media).  If it gets too personal for you, step down from your position or let someone else take care of the conversation, but never ever forget that at all times you are the representative of Vodafone Romania and you cannot excuse yourself from the job you are paid to do!

 

 Therefore, Claudiu, if you wish to improve your social and corporate skills, ask your manager to send you to a training in order for you to improve the way you express yourself on this forum as the way you do now is below par and shows that your social media skills are lacking!

 

Good luck!

 

 

 

 

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Stiati ca Vodafone ofera si abonamente cu o durata de 6 luni?

 

Dar oferta este facuta numai prin telefon, de catre un consultant Vodafone, in incercarea de a nu-si pierde clientii.

 

De ce nu faceti publice si aceste oferte?

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut,

 

Daca toate ofertele ar fi facute public, nu s-ar mai numi oferte de fidelizare (termenul corect pentru oferta amintita de tine) sau oferte ce se pot negocia. 

Ofertele publice raman cele de pe site, pe cand ofertele oferite pentru fidelitate, raman confidentiale intre companie si client. 

 

Multumesc,

Claudiu

Membru VIP
Postări: 4.498
Înregistrat: ‎08-02-2012
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Super tare!

 

Daca informatia este reala, atunci e de apreciat fexibilitatea abonamentelor!

Tu tot nu ai scapat de Vodafone?

E ceva timp de cand doresti a rezilia abonamentul.

 

In trecut am fost abonat si la Orange, un abonament cu un pret minim, 5 sau 6 euro/luna. Cand m-am decis sa il inchid, au sarit cu super oferte. Am refuzat categoric.

Asta e politica tuturor operatorilor, fie ei de telefonie mobila, fie ei de telefonie fixa.

Succesul consta in puterea de convingere Emoticon fericit

 

██████████████████████████████████████████████████████████████████


ModeratorMATEI ᵖʳᵒᶠ ᵐᵃᵗᵉ


Moderator