Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Eu o sa continuu sa va vorbesc cu dumneavoastra, chiar daca aici sunteti o 'fratie" a social media si probabil ca va considerati frati si surori. Au mai incercat si altii sa intemeieze secte si au dat gres in mod repetat. 

 

Codul bunelor maniere, pe de alta parte, si cei sapte ani de acasa nu am auzit insa sa fie dispretuite de nimeni.

 

Formule de genul "sa ma luminezi" si "sunt nou in social media" nu dovedesc, din punctul meu de vedere decat superficialitate, aroganta si o bruma de cunoastere a unui cuvant sau doua din limba engleza. S-ar putea fiu si mai luminat decat dumneavoastra, si sa am o experienta in internet/social media mai mare decat dumneavoastra si sa fiu in stare si sa gasesc echivalente in limba romana a unor cuvinte din engleza. Nu intotdeauna "cool" inseamna grozav, deci nu e intotdeauna "cool" sa te dai smecher.

 

Aprecieri de genul "daca au valoare juridica" ma fac sa cred cel putin ca ati deschis o data in viata o carte de drept. Daca nu, mergeti la lege, cea cu protectia datelor personale si nu aveti cum sa dati drept. Va lumineaza sigur. Inclusiv fraza inregistrata de la inceputul convorbirii cu serviciu "*222" face referire la acordarea acceptului pentru prelucrarea datelor personale, deci a inregistrarii.

 

Pe mine ma intereseaza inregistrarea pentru ca am solicitat Vodafone sa corecteze trei facturi consecutive gresite, in conformitate cu Codul Fiscal, care permite aceasta posibilitate.

 

Vodafone nu a binevoit sa faca acest lucru, mi-a impus penalitati nedatorate, iar in final mi-a suspendat serviciul.

 

Probabil ca, fiind atat de luminat, stiti ce inseamna "Nemo auditur propriam turpitudinem allegans".

 

Eu ma opresc aici cu discutia, nu ma mai intereseaza niciun raspuns din partea dumneavoastra pe acest forum, pentru ca este ca si cum as vorbi singur sau intr-o sticla cu lapte.

 

Daca nu puteti sa asociati contul meu de forum cu datele mele de utilizator Vodafone, desi m-am inregistrat folosind aceste date, inseamna ca sunteti doar niste functionari/voluntari fara drepturi de acces prea mari, care nu pot sa ma ajute cu nimic, decat sa ma ilumineze in social media.

 

Probabil ca viata in social media e foarte trista, dar daca dumneavoastra o apreciati asa de tare, va doresc sa va bucurati de ea in continuare.

 

 

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut, 

 

Colegii mei, moderatori, au dorit sa te ajute, insa ai refuzat in totalitate sa colaborezi. 

Dorinta ta de a asocia contul de forum cu cel de MyVodafone si datele introduse de tine, este cel mai bun exemplu pentru faptul ca nu ai nici cea mai mica idee despre aspectele de acest gen. Uneori este bine (si mai ales decent) sa-i lasi pe cei care au habar, sa-si faca treaba, asa cum stiu ei, in stilul lor. Nu vor decat sa te ajute. 

 

In postarea ta cred ca ai spus destule si sunt de parere ca domeniul acesta, nefiind pentru oricine, ar fi de preferat sa folosesti alte canale de interactiune cu departamentele Relatii Clienti. 

 

Fiind vorba de o comunitate (nu fratie, secta sau alt termen pe care l-ai mentionat fara niciun fel de rost, ci doar din dorinta de a starni controverse si discutii neplacute), ma simt liber sa te rog ca, pe viitor, sa iti petreci timpul oferind lectii despre anumite domenii, persoanelor care iti cer acest lucru. Aici discutam despre anumite servicii, nu facem analiza pe text.

De asemenea iti mai recomand sa renunti la gradurile de superioritate cu ajutorul carora ii tratezi pe cei din jur. Ca tot spuneai de bunul simt, superioritatea nu se incadreaza aici. 

 

Discutia pe acest forum se opreste aici. 

 

Multumesc si iti doresc toate cele bune!

Claudiu

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

O precizare: "graduri" nu exista in limba romana. Exista "garduri" sau "grade", depinde la ce ai vrut sa te referi.

 

Am si eu trei sfaturi pentru tine:

 

1. Invata bine limba romana si comportarea in societate. Pentru asta iti recomand sa iti cumperi DOOM (nu, nu jocul ci Dictionarul ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane) si "Codul bunelor maniere astazi", e o carte foarte buna, o gasesti pe net si in librarii.

 

2. Cauta fiecare cuvant in DEX, inainte sa il postezi, pentru ca se pare ca nu le stapanesti si iti scapa monstruozitati pe tastatura.

 

GRAD, grade, s. n. 1. Nume dat mai multor unități de măsură pentru diverse mărimi (variabile), în cadrul unor sisteme sau scări de reper.

 

Nu cred ca poti sa discuti despre superioritate atata vreme cat ai inceput discutia cu bine prin a-mi spune ca ma vei "lumina" si ca "daca as avea cunostintele de baza".  Daca esti arogant si jignesti, vei fi tratat la fel.

 

De asemenea mai cred doua lucruri:

 

1. Nu cred ca este profesionist sa folosesti "smiley faces" sau emoticoane in relatia cu clientii. Eu sunt un client, nu sunt prietenul tau de pe facebook.

 

2. Nu ai abilitati de moderator si ar trebui sa ti se retraga aceasta calitate, cel putin din cauza faptului ca esti foarte arogant. Ilumineaza-i pe altii, dupa ce inveti limba romana.

 

Atat.

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Despre schimbarea de gen sau cum te transforma Vodafone din domn in doamna.

 

Cat despre actualizarea sumei nedatorate din cont...ei bine, nu a avut loc nici pana in prezent, la o saptamana de la email. Mai astept, poate are loc dupa o luna, dupa un an sau dupa ce o sa imi expire/reziliez contractul cu Vodafone.

 

In poza unu sunt "doamna", desi vocea, CNP-ul si numele indica clar genul:

 

RASPUNS 24 OCTOMBRIE 2013.jpg

 

Dupa ce am scris un email in care le-am zis ca inca sunt barbat, au revenit cu "domn"

 

RASPUNS 29 octombrie 2013.jpg

 

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

 

Ei bine, am primit pana acum doua "avertismente" pentru ce am scris si pentru ca am publicat un mesaj primit de la moderator in care eram jignit - mi se spunea sa scriu pentru forumuri pentru oameni ca mine - si mi se spunea ca se va ocupa de mine personal.

 

Sau al doilea mesaj l-am primit pentru ca as publica off-topic, n-am inteles prea bine. 

 

Ei, mesajul asta nu e deloc off-topic, reflecta pefect titlul "Despre experienta de cosmar cu Vodafone":

 

Cautand pe forum, am aflat ca moderatorul care ma jigneste lucreaza pentru Vodafone:

 

 

 

ECHIPA VODAFONE.jpg

 

Mie mi se pare incredibil asa ceva, adica (repetand o fraza-cliseu) intr-un fel ii platesc si eu salariul pentru ca sa imi spuna diverse chestii arogante si jignitoare?

 

Eu cred ca atitudinea lui fata de mine (sau abuzul de putere ca moderator, prin care mi-a marcat contul cu avertisment) a pornit si de la faptul ca i-am spus ca pluralul substantivului "grad" nu este "graduri".

 

Dincolo de asta sunt un client. Jignit de un moderator.

 

Cineva de la Vodafone - cu functie de raspundere - ia o matura si face curatenie?

 

Sau imi reziliaza mie contractul inainte de termen ca sa pot pleca la o alta companie care isi respecta clientii?

 

Va multumesc.

 

 

 

P.S.

 

Poate nu mai stergeti si mesajul asta sau nu imi mai trimiteti avertismente. E mai usor sa faceti curatenie in interior. 

 

Mie puteti sa imi dati cate avertismente vreti sau sa ma interziceti, voi pierdeti, pentru ca eu sunt un client care si-a platit facturile cu buna-credinta timp de 10 ani.

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Buna Nemultumit,

Iti multumim pentru feedback-ul acordat. Sesizarea ta a fost redirectionata catre departamentul vizat.

O zi buna,
Alexandra

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

In cele ce urmeaza o sa va povestesc experienta mea de cosmar in momentul in care am vrut sa renunt la abonamentul Vodafone. Din greseala, nu am renuntat si beneficiez de prezent.

 

LUNA MAI 2013

 

Ca urmare a faptului ca am solicitat, prin scrisoare recomandata, SC. Vodafone România S.A. sa ia act de faptul ca renunt la abonament, am fost contactat de un reprezentant al acestei firme, care mi-a facut o oferta relativ mai avantajoasa de abonament.

Am fost solicitat sa precizez expres ca sunt de acord cu contractul la distanta, mi s-a cerut sa mentionez numele, data nasterii si adresa de email.

Am cerut ca dupa incheierea convorbirii telefonice sa primesc pe email clauzele contractului, aspect acceptat de consultantul Vodafone.

Oferta Vodafone a fost facuta de pe telefonul 0372022222, in data de 22 mai 2013 la ora 15.17.

Ulterior, deoarece nu am primit niciun fel de document pe email am sunat la departamentul de asistenta al Vodafone unde am repetat cererea de a primi clauzele contractuale pe email. 

In data de 25 mai 2013, la ora 17.28 am fost sunat de pe telefonul 0372024319 de catre un consilier al departamentului Marketing al Vodafone si mi s-a comunicat ca nu sunt in masura sa ofere un contract fara Internet inclus si ca OFERTA FACUTA TOT DE UN REPREZENTANT  Vodafone (in data de 22 mai a.c.) si care a fost acceptata de catre mine NU A FOST VALABILA.

 

Zona crepusculara? Nu, realitatea.

 

Membru de onoare
Postări: 1.027
Înregistrat: ‎21-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Buna Nemultumit,

Imi pare rau pentru situatia intampinata. Pentru a verifica cele relatate, te rog sa-mi trimiti un mesaj privat cu numarul in cauza.

Multumesc,
Alexandra

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Nu e nevoie, multumesc, a verificat ANCOM-ul intre timp.

 

Priviti mai jos "eroarea umana" nr.1 din luna mai 2013. 

 

Click pe butonul din dreapta al mouse-ului si "open image" intr-o fereastra noua, daca e prea mica si nu e lizibila.

 

RASPUNS ANCOM MAI 2013.jpg

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Priviti mai jos "eroarea umana nr.2"  din luna IULIE 2013, recunoscuta si invocata in luna OCTOMBRIE 2013.

 

Despre "eroarea umana nr.3" din luna octombrie, nimic-nimicut, nicio vorba, tacere totala. 

 

Deci eu intreb de ce m-a deconectat Vodafone in luna octombrie 2013 si ei zic, da, aveti dreptate, a fost o greseala in luna iulie 2013.

 

Comedia erorilor.....

 

Daca imaginea e prea mica, click dreapta si "open image".

 

raspuns ANCOM din 31 octombrie 2013.jpg