Feedback şi sugestii

Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Aţi dorit să scrieţi 
Răspuns
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Constat ca moderatorul Claudiu, angajat al Vodafone care isi permite sa jigneasca un client Vodafone a inceput sa posteze din nou. 

 

Deci Vodafone sau vreun superior i-a analizat mesajele postate si cel trimis prin mail si a constatat ca nu a incalcat nicio regula.

 

Corect?

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Cu regret, va informam ca aveti dreptate. Mai poftiti pe la noi, daca aveti curaj si nervi de otel.

 

Raspuns Vodafone din 07 noiembrie 2013, click dreapta si open image.

 

raspuns 07 noiembrie 2013.jpg

Consultant
Postări: 77
Înregistrat: ‎15-04-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut, am citit raspunsurile lui Claudiu si nu mi se par jignitoare. In plus acelei expresii "ma voi ocupa personal" ii acorzi tu un alt sens. Cat despre avertisment, l-ai primit pe buna dreptate, pentru ca ai postat un mesaj privat.

In cele din urma conteaza doar ca problema ti s-a rezolvat. Si ca cei de la ANCOM nu sunt de parere ca ar trebui taiate capetele celor care mai gresesc. Emoticon fericit  O seara buna iti doresc.

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Salut, 

 

Nu ti se pare jignitor ca un moderator platit de clienti sa iti zica ca te ilumineaza, ca sa ti cauti un alt forum potrivit pentru oameni ca tine si sa faca aprecieri legate de bunul simt? Mie mi se pare.

 

Am intrebat si un moderator unde scrie ca nu poti sa publici un mesaj si nu mi-a aratat nici pana acum. . Nu este corespondenta privata, nu suntem prieteni, suntem in relatii comerciale publice.

 

Pe de alta parte am intrebat moderatorii de ce permit publicarea de date personale care nu pot fi verificate ca apartin persoanelor care le publica. Nu au raspuns.

 

2. Problema s-a rezolvat traumatic pentru mine, dupa patru luni de zile, in care am fost nevoit sa fac nenumarate sesizari. Mi s-au emis facturi gresite  care au fost "ajustate/corectate" dupa nenumarate insistente. Vodafone a refuzat sa re-emita factura in mod corect, desi legea prevede aceasta posibilitate. 

 

Mi s-au impus penalitati, care mi-au fost sterse tot datorita eforturile mele. De ce sa figurez eu in baza de rau-platnici daca am platit la zi? 

 

Totul a culminat cu restrictionarea serviciului telefonic, fara sa fiu anuntat.

 

Mie mi se pare o mizerie fara margini ce s-a intamplat.

 

ANCOM-ul are atributii restranse, conform legii si prefera sa faca mediere, nu are atributii direct pe relatiile comerciale.

 

Dar pana nu am sesizat ANCOM-ul si ANPC am avut telefonul taiat, 10 zile. 

 

Deci pe vorbe frumoase si rugaminti de a fi corecti unul cu celalat se pare ca nu functioneaza.

 

Asa furnizori nu le doresc nici dusmanilor, imi aduce aminte de telefonul fix de pana in 1990, cand existau persoane care au depus cereri de instalare a telefonului in anii 1970 si nu primeau raspuns.

 

Eu nu o sa recomand nimanui VODAFONE pe viitor si o sa imi portez numarul imediat ce imi expira contractul.

Consultant
Postări: 77
Înregistrat: ‎15-04-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Nu mi se pare jignitor. Sincer chiar as prefera daca toti ar raspunde precum Claudiu. Dar asta e preferinta mea.

Nu contesta nimeni ca ai avut o problema. Nici ca a durat o gramada pana s-a rezolvat. Dar toata cearta asta pe forum e si putin din vina ta, nu crezi? Ce aveai de pierdut daca le trimiteai un PM moderatorilor cu numarul tau de telefon?

Ce zici?

Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

[ Editat ]

Dupa 4 luni de discutii inutile cu consultanti Vodafone care au acces direct la contul meu si stiu exact ce porcarii s-au intamplat acolo, crezi ca ma mai intereseaza sa mai implic alti intermediari?

 

Eu am vrut doar sa ofer feedback, asa cum scrie in acest capitol/rubrica, cum vrei sa ii spui a forumului.

 

Discutiile telefonice au fost de genul "ne pare rau, aveti dreptate, sunteti un client minunat, nu se poate remedia luna aceasta, haideti ca rezolvam luna urmatoare".

 

Cand mi-au taiat telefonul nu mai puteam discuta cu nimeni nici macar la *222, singurele optiuni erau "plateste factura" si "amana factura".

 

Nu am incredere in moderatorii de aici care isi iau apararea unii altora si refuza sa raspunda la intrebari punctuale, privind moderarea subiectiva. 

 

Nici nu caut ajutorul lor, doar expun ce am patit si ce experienta neplacuta am avut cu Vodafone.

 

Sumele sunt ridicole si infime, dar neplacerea si efortul depus pentru remedierea situatie sunt colosale.

Consultant
Postări: 77
Înregistrat: ‎15-04-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Ok, am inteles in final scopul postarii tale. 

Acum alte aspecte : 

- din toti cunoscutii tai, colegi de serviciu samd, nu ai gasit pe nimeni cu un numar de vodafone sa suni la *222?

- incurci ordinea in care s-au intamplat lucrurile : moderatorii s-au oferit sa te ajute inainte sa ii intrebi tu despre moderare

-corecteaza "experienta neplacut" pe care ai avut-o cu vodafone Emoticon care face cu ochiul

O seara buna. 

Membru VIP
Postări: 6.910
Înregistrat: ‎31-01-2012

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

 Se simte asa,un iz de tamaie(temai)  Emoticon fericit)


Vodafone
Consultant
Postări: 185
Înregistrat: ‎25-05-2013
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Ca sa fiu in ton cu Ionut cu mirosul lui de tamaie (desi nu am inteles remarca), bomboana de pe coliva este ca eram in concediu.

 

Deci colegii de serviciu ies din schema. Iar restul din jur nu aveau Vodafone, au fost mai inspirati si au ales de acum peste zece ani alti operatori sau s-au portat intre timp.

 

Ce sa ma mai ajute moderatorii cand ei nici nu au acces la contul meu, asa cum am inteles ulterior, daca ei trebuie sa faca tot o cerere in numele meu catre asistenta clienti. 

 

Am facut eu cereri peste cereri si fie mi s-a raspuns cu doamna in loc de domn, fie mi s-a spus ca cererea din 31 octombrie a fost inregistrata in 24 octombrie. Asta spune multe despre cata atentie si interes exista si pe acolo.

Membru de onoare
Postări: 1.486
Înregistrat: ‎02-02-2012
0

Re: Despre experienta de cosmar cu Vodafone

Salut!

 

Probabil ar fi corect sa clarificam anumite aspecte, aici, pe spatiul public. Apoi, vom decide impreuna modalitatea in care se va continua aceasta discutie si daca se va continua. 

 

Userul "Nemultumit" a venit cu o problema intampinata in cadrul folosirii serviciilor Vodafone. Moderatorii au citit neplacerea lui si, asa cum le este scris in fisa job-ului, au urmat procedura pentru a rezolva solicitarea. Aceasta procedura implica doua aspecte extraordinar de simple, poate cele mai simple din acest forum: trimiterea unui mesaj privat (primul aspect) care sa contina numarul de telefon cu problema (al doilea aspect). 

Avem nevoie de numarul de telefon intrucat poti vizita acest forum si fara a avea un numar de Vodafone activ. Daca am fi avut la dispozitie toate numerele de telefon ale userilor, chiar crede cineva ca ne-am fi pierdut vremea cu urmarea procedurii amintite de mine mai devreme? 

 

S-a refuzat trimiterea acestor informatii, fapt ce duce la anularea oricarei posibilitati de a rezolva vreo solicitare. Asadar, toate postarile userului "Nemultumit" nu vor putea fi tratate (din pacate, nu din cauza noastra). 

 

In ceea ce priveste postarea unui mesaj privat. 

Va rog sa-mi spuneti rolul unui mesaj privat daca acesta devine totusi public. Nu cred ca exista denumirea de mesaj privat-public. Mai presus de toate, intocmai pentru ca nu purtam discutii ca intre prieteni si ne situam in domeniul business, nu se vor permite dezbateri cu caracter personal pe spatiul public. Este un drept pe care si-l atribuie in mod automat fiecare doi useri implicati intr-o discutie. Mai exact, mi se pare cat se poate de normal din toate punctele de vedere pe care doriti sa le numiti, ca informatiile dintr-o discutie privata care apartine a doi utilizatori, sa devina publice doar in momentul in care ambii sunt de acord. Avand in vedere ca discutia apartine ambelor parti, este normal (decent si implica o nuanta de respect) ca ambele parti sa pice de comun acord pentru informatiile in cauza. 

Nu este nevoie de o legalizare a acestui aspect. De aceea se numeste discutie privata. De asemenea, nu e nimeni obligat sa poarte o discutie privata. 

 

Cererile si reclamatiile mentionate de userul avizat, nu ne privesc pe noi, moderatorii, intrucat nu le avem aduse la cunostinta, nu stim nimic de existenta lor, nu ne sunt adresate,  intocmai pentru ca nu am primit minimul de informatii necesare pentru a ne desfasura activitatea si pentru a ne primi salariul platit de clienti (asa cum mentiona userul "Nemultumit"). 

 

In speranta ca am fost suficient de clar, va urez o zi buna si va las sa cantariti in spatiul public intreaga situatie, fara interventia sau posibila influenta a vreunui reprezentant Vodafone. 

 

Multumesc,

Claudiu